Jaaaaaaaaaa !!!!!! Gefeliciteerd Bulldog.... oh geweldig vind ik t voor je... wanneer ben je uitgerekend? Nu sjoon nog... Kom op sjoon.... ook voor jou ben ik duimen aan t draaien.
aan iedereen die t vroeg waar ik ging solliciteren (welk park). dat was bij de kempervennen.... echt bij mij om de hoek.
@all thanks voor de felicitaties. @sjoon ik hoop dat het voor jou ook snel raak is. hierbij de foto de bovenste is van vrijdag en de onderste van vandaag..
@# bulldog: ik zie toch duidelijk een streep hoor... weer dicht tegen 't scherm aangeplakt wat moet m'n collega er niet van denken die zit naast me zo verontwaardig aan te kijken. Geweldig.... geniet er maar van... En sjoon.... nu jij..... kom op... we duimen voor je....
Bulldog: GEFELICITEERD meis! Ik ben echt superblij voor je. Geniet ervan! Sjoon: Ik hoop dat jij de volgende bent die zwanger is
Ik hoop ook dat Sjoon en Schaapje gauw zwanger zijn?? Waren er nou nog meer meiden bezig met zwanger worden?
@all thanks voor de felicitaties! ik hoop ook dat sjoon en schaapje snel zullen volgen.... drek zoonlief ff naar de psz brengen... @coco hoe is het met je ?????
@ Schaapje: Hier kan hij nog geen hele liedjes zingen, maar hij zingt een hoop losse woorden mee en zit het wijsje mee te neuriën. @ bulldog: Hier gaat alles goed hoor, lief dat je het vraagt. NU ruim 38 weken, ben benieuwd wanneer beebje geboren gaat worden. Gisteren samen met mn man naar dorp geweest en J. even naar opa en oma gebracht. Hebben allecadeautjes voor J. voor Sinterklaas vast ingeslagen. Kan maar vast gebeurd zijn want straks kan ik een paar dagen de deur niet uit he. Vannacht gaan we naar harry Potter! Gisteren zagen we dat er nog kaartjes vrij waren dus ik durfde ze wel te bestellen. Heb nog niet het idee dat ik vandaag ga bevallen.
@coco ben je het al beu aan het worden? kan je alvast maar ingeslagen hebben de kadotjes! ga je vannacht naar harry potter????in de bios?? jij durft wel zeg haha...
Nee, op zich ben ik het niet beu, heb nergens alst van, dus zou nog wel even door kunnen gaan. Maar ik ben wel heel nieuwschierig naar beebje, dus wil wel graag bevallen. Maarja, het is de laatste zwangerschap als het goed is, dus ik ga nog maar even heel erg genieten van mn dikke buik en het getrappel erin. Ja, we gaan vannacht naar Harry Potter. Als het aan mn man had gelegen hadden we weken geleden al kaartjes besteld maar toen durfde ik het niet aan. Maar gisteren zagen we dat er nog genoeg kaartjes waren dus hebben we gereserveerd. En ach, mochten mn vliezen breken of de weeën beginnen, dan zijn we in een kwartiertje thuis.... Als ik op de fiets boodschappen ga doen dan ben ik in eigenlijk verder/langer weg van huis.
Even een ego-berichtje van mij. Dit is nu de elfde dag dat ik aan het vloeien ben en ik wilde nog voor de zekerheid een test doen voordat ik naar de huisarts zou gaan. Ik ging ervan uit dat deze negatief zou zijn, maar tot mijn grote verbazing stonden er vrijwel direct twee strepen op! En dat terwijl het geen ochtendurine was én het een test is waar schijnbaar meer HCG nodig voor is dan de reguliere testen. Ik begrijp er werkelijk geen fluit van. Als er sprake is van een miskraam zou het waarschijnlijk meteen, nog vóór mijn NOD, zijn misgegaan en dan zou er geen of slechts zeer minimaal HCG zijn aangemaakt. Anderhalve week later zou het dan toch niet meer zo duidelijk waarneembaar moeten zijn? Ik denk niet dat ik al langer zwanger ben/was. Ik krijg een verwijsbrief voor de gynaecoloog en morgen kan ik een afspraak maken voor een echo. Het is helaas nu dus een kwestie van afwachten.
jeetje schaapje, dat is wel erg dubbel voor jou. hopelijk houdt het vloeien snel op, en ben je idd zwanger. succes en sterkte meid!
@schaapje jeetje wat heftig en apart! ik hoop dat je sne terecht kan bij de gyn voor een echo! @coco veel plezier vanavond enne niet in de bios gaan bevallen he haha..
@ Schaapje: Wat raar zeg. Ik hoop echt voor je dat het vloeien snel ophoudt en dat je zwanger bent. Gelukkig kan je heel snel terecht voor een echo, maar dit zullen lange en onzekere dagen worden. Succes morgen!