juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog ik zie dat je zwanger bent!!! jeeee wat goed!!!! gefeliciteerd joh! idd hopen dat de rest snel volgt!

@schaapje ik duim voor je dat je toch zwanger bent!

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda dank je
    hoe is het ermee???

wat is het stil de laatste tijd hier??

slaap al een paar nachten slecht tig keer wakker en smorgens weer vroeg eruit en ben nie teens moe...

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He bulldog, staat je goed, die banner!!!
    Raar van die slechte nachten, maar wel beter dat je niet moe bent. Meestal is het anders als je zwanger bent.
    Hoe gaat het eigenlijk met de nachten van je zoontje?

Hier gisteren genoten van een heerlijk avondje. Waarschijnlijk was het voorlopig de laatste samen met mn man. J. is bij oma en opa blijven slapen. En wij hebben, om ons maar wakker te houden tot middernacht, een flinke wandeling gemaakt met de honden. We zijn bijna een uur weg geweest. Begon op hte laatst wel te waggelen maar het was heerlijk.
    Film was goed. We lagen om 3 uur op bed en hebben lekker tot 9.30 uit kunnen slapen, lekker relaxed. Nu is zoontje weer thuis en mn man is toch maar gaan werken nog een middag.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad met jullie 2-en!

hier eergisteren een posi-ovutest gehad, dus aan de klus geweest. ben benieuwd.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik duim voor je Sjoon.
    Hoe lang gebruik je al ovutesten?

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nog niet zo lang, maar de gyn zei dat ik ze in principe niet hoef te gebruiken ivm de onregelmatigheid van mijn cyclus. maar goed, ik heb nog wat liggen, en mijn vriend zei: gebruik ze maar gewoon, en dan zien we wel.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    schaapje: vervelend van je ongi en die onzekerheid hopelijk geef de echo duidelijkheid.

Coco: Leuk zeg samen een avondje erop uit!!

Sjoon: Nou klussen dan maar, hoop het zo voor jou ook!!

8. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Sjoon: Super! Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jou!

@Bulldog: Het valt mee dat je niet moe bent. Ik was soms zo moe dat ik zelfs staand in slaap zou kunnen vallen. :p

@Coco: Hoezo slaap je voorlopig niet meer bij je man? Is het bed niet hoog genoeg?

Bedankt voor jullie steun. Ik heb morgen om half vier een afspraak bij de gynaecoloog, dus hopelijk snel meer duidelijkheid.

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik denk dat ze bedoeld een avondje samen met haar man...;)

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Als je een onregelmatige cyclus hebt is het toch juist wel handig om ovulatietesten te gebruiken of zie ik dat nou verkeerd?

@ Schaapje: O, je hebt me verkeerd begrepen denk ik. Ik bedoelde dat gisteren ons voorlopig laatste avondje samen was voordat ik ga bevallen. J. was bij opa en oma slapen en wij zijn naar de film geweest samen.
    Ik slaap gewoon 's nachts nog naast mn mannetje hoor, gelukkig wel.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon nou aan de klus dan maar he hopelijk is het snel raak!

@schaapje ik kan mn niet meer herrineren of ik was zoonlief ook niet moe was.

@coco dank vind hem zelf ook wel leuk hihi...

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco heb je trouwens een buddy bij de nov mama`s??

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Sjoon, ik zou juist ook zeggen vanwege een onregelmatige cyclus wel gebruiken, die ovu-testen... Maar dat is dan mijn logica. Ik ben/was altijd heel regelmatig, maar toch blijk ik de ene keer een eisprong op dag 10-11 te hebben en soms ook pas op dag 17. Kwam ik achter door gebruik van die ovu-testen (toen zwanger worden van Senna niet lukte).
    Hoop dat het deze raak is voor jullie!!

Coco, succes zo de laatste weken/dagen. Ik hou het hier in de gaten..!!

Schaapje, wat lastig (zacht uitgedrukt) die onzekerheid. Succes vanmiddag!!

Heb vandaag de fysio afgebeld met een smoes, heb het deze week wel weer gehad met vanalles. Moest weer gaan werken ("ziek zijn is een keuze"vindt mijn baas en vroeg of ik geen vakantiedagen op wilde nemen... pff no way!!), Senna gehoortest gehad op dinsdag, gister logopedie, vandaag even tijd voor iets leuks; we gaan naar de boerderij straks.

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bulldog, hoe voel je je? Dringt het al een beetje tot je door dat je zwanger bent?

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn voel me prima nergens last van.
    eigenlijk dring he tnog nie tdoor mede doordat ik nergens last van heb moet ik ff denken owja ik ben zwanger.

heb je de uitslag al van senna der gehoordtest?
    als je je ziek heb gemeld dan hoef je toch geen vakantie dagen op te nemen of zie ik dat nou verkeerd??

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    veel plezier vandaag zonneschijn!!!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    He meiden!

Ben al een tijdje niet geweest hier schaam schaam!

Bulldog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een geweldig nieuws!

Hier alles goed, krijg nu alleen last van mijn bekken en rug en das minder, maar ben zelf ook zo eigenwijs dat ik nog steeds geen afspraak bij de fysio heb gemaakt... Dus dat ga ik zo maar eens doen!

Ik weet niet of ik het hier al verteld had, maar we krijgen weer een zoontje! En bij F. wisten we dat niet dus was alle uni, nu is alles blauw haha! De naam staat al vast,kaartje al besteld, alles staat al klaar, we zijn lekker snel dit keer! Haha, nu nog wachten tot februari!

Met F. gaat het super! Hij praat hele zinnen, gaat nu ook naar de psz waar hij het helemaal geweldig vindt! Ik moet er nog aan wennen... Zit ineens 3 uur 'alleen' thuis! Dus dat zijn nu de vaste schoonmaakdagen geworden haha!
    Hij maakt grote sprongen, ging zonder morren over naar zijn peuterbed, waar die ook goed in slaapt! Hij komt er niet zomaar uit, alleen s óchtends om een uur of 7 kruipt hij bij mij in bed haha!
    Potje wilt hij wel op, maar poepen nog niet, maar we zetten er geen druk op. Ik merk wel al dat er minder luiers doorheen gaan gelukkig!

Ik hoop dat het verder bij jullie ook goed gaat!

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Schaapje: Sterkte met de echo vanmiddag je zal wel zenuwachtig zijn.

Champy: Wat leuk zeg alles blauw ziet er vast geweldig uit!!

Zonneschijn: veel plezier bij de boederij het is lekker buiten als je je goed aan kleed!!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje succes vanmiddag hoop voor goed nieuws!!

@champy vroeg me al af hoe het met je ging!
    wat goed dat je al alles af heb het kan maar gedaan zijn he haha!
    leuk hoor alles blauw!
    wat goed van F dat hij het op het potje doet en dat hij goed slaapt in zn grote bed!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ schaapje: Jij moest vandaag bellen voor een echo afspraak toch? Wanneer heb je de echo?

@ bulldog: Nee, ik heb geen buddy bij de november mama's.

@ Zonneschijn: Geniet lekker van je uitje naar de kinderboerderij!

@ Champy: Zo, jullie zijn er vlot bij met alles. Hier gaat juist alles op het laatste moment. Wij willen van die piepschuimletters met de naam boven het ledikantje hangen en die zijn gisteren pas voor de tweede keer geverfd. Gaan we van het weekend dus pas ophangen. Allemaal dat soort dingen. Terwijl ik van tevoren wel in mn hoofd had dat ik alles op tijd af wilde hebben is dat dus totaal niet het geval.
    Fijn dat met je zoontje alles goed gaat. Lijkt mij inderdaad ook een grote stap, naar de psz. J. gaat vanaf januari als het goed is. Eerst even aan de baby wennen.

Deel Deze Pagina