Lijkt mij wel leuk ja En over dat speelgoed.... Geen idee weet niet eens meer of chiel dat gedaan heeft....
@ linda: dan wordt t hoogwaarschijnlijk Utrecht. Da's toch voor iedereen centraal genoeg. iig kan ik dan op de koffie bij m'n ouders hihihi.... althans.. die wonen niet zo ver van utrecht vandaan.
sorry voor de late reactie, beetje druk gehad. Afspreken hoeft van mij niet, heb momenteel weinig tijd en ff andere prioriteiten. Heb besloten dat ik voor mijzelf wil beginnen en ontslag ga nemen... dat vraagt even al mijn aandacht, naast kids en huishouden.
Wat leuk ellen! Idd ben ook wel benieuwd! Was het die schilderijtjes ( of was jij dat niet?) Ik ga in september starten voor opeiding voor wellnessmasseur.... Heb dr wel zin in
Haha, ik krijg heel veel aanvragen hierover om proefkonijntjes te zijn Dat wordt nog lootjes trekken tegen die tijd.
@ Sjoon en Ellen: Stoer dat jullie allebei het roer om gaan gooien. @ Ellen: Wat ga jij precies doen met je eigen bedrijfje? Ben benieuwd.
Het is niet helemaal het roer om. Ik wil wat ik nu doe als zzp-er gaan doen mn coaching. Heb zoveel eigen ideeen die ik niet kwijt kan in de organisatie.
Gaaf zeg succes lijkt me wel pittig in combinatie met de kinderen opvoeden. Sjoon: Zo het gaat goed met je taarten zeg ik keek even op je link, prachtig gewoon. Blue Bird: afspreken zal waarschijnlijk niks worden, maar als jullie het doen wil ik jullie alvast veel plezier wensen!! Hier zijn we 2 weken naar italie geweest het was heelijk!! Alleen toen we terug waren was J. weer zo gelukkig. Het is echt een regel en ritme kind was super blij dat ze weer thuis was. Wij en de oudste twee houden er wel erg van om weg te gaan. Zijn jullie nog op vakantie geweest??
Thx diadeem!! Hier zijn we vorig weekend 4 daagjes naar valkenburg geweest om de vouwwagen te proberen. Wij vertrekken 17 augustus voor 14 dagen naar zuid frankrijk Heb dr echt zin in...
Wij zijn eind mei naar Spanje geweest en pas nog een weekendje naar Brabant. We zouden nog wel een keer naar de zon willen in september of zo... wie weet Hier is R. ook van het ritme. Als ie later dan 19 uur naar bed gaat is hij erg vervelend en baldadig. D. kan er beter tegen. Vandaag gingen ze ook pas om 20.30 slapen. Hopelijk slapen ze morgen een beetje uit anders wordt het een lange dag We zijn met D. nu weer bezig met zindelijkheidstraining. Was alweer helemaal vergeten hoe het met R. is gegaan. Dit keer gaat het minder makkelijk heb ik al gezien.... R. had het in drie dagen door. D. heeft steeds ongelukjes als ie een onderbroekje aan heeft. In blote billen gaat het prima maar dat kan altijd natuurlijk
sjoon: Lekker nog dat je het nog tegoed heb, veel plezier alvast in frankrijk xxx1974: Succes met de zindelijkheidstraining, ik vind het wel knap hoor op deze leeftijd bij mij waren ze later.
@diadeem: R. was heel snel, met 2 jaar in 3 dagen compleet zindelijk. Bij D. is het een ander verhaal. Na een paar weken is hij er weer klaar mee. Hij zit in de 'ik-wil-niet-fase'. We laten het nu maar even rusten...
Ben d'r ook weer. we hebben 3 weken vakantie gehad, waarvan 2 weken thuis en 1 week Duitsland. was heerlijk. maar nu moet ik weer terug naar realiteit. Gisteren is S d'r 1e dag op school geweest. Ik heb t niet droog kunnen houden. m'n kleine meid op de grote school. t feit dat je haar los moet laten. pffff... had er wel moeite mee hoor. gelukkig was manlief ook mee. Ja, wij zijn vroeg dit jaar en helaas volgend jaar weer . Ik vroeg gisteren hoe t was op school. kon er niet veel wijs uit worden. t enige wat ze zei: dat ze voorin de bus mocht zitten (naar de BSO dus). en t overblijven vond ze ook leuk. goed t zijn indrukken. vandaag ging t alweer een stuk beter. Als de bel gaat, dan gaat iedereen op nummer staan en dan neemt de juf ze mee naar de klas. zo wordt t voor de kleuters niet zo chaotisch. ik vind t wel een goed systeem. En over t ophalen; moeten ze allemaal in de rij gaan staan bij de muur en als je naam hoort, dan mag je met mama of papa mee of met de mevrouw van de BSO. Ik heb ook tegen d'r gezegd: je mag alleen mee met papa of mama of de mevrouw van de BSO die te herkennen is aan een oranje of witte jas / t-shirt. en dat heb ik haar zo ingeprent, dat ze dat wel weet.
Sjoon: veel plezier in Frankrijk. heb je expres niet meer uitgenodigd met wordfeud. @ xxxx1974: succes met je "overstap". hopelijk lukt t voor jezelf te beginnen. @ sjoon: als je toch gaat studeren voor wellness.... ik wil ook een keer
dat hadden we met J ook. die was zo blij om weer thuis te zijn. S had dat niet. maar als je aan haar vroeg of ze liever vakantie wilde of naar school, dan was t naar school. ze vond t zo spannend. m'n kleine meid wordt een grote dame.