Ja misschien wel een beetje een rare constructie. Maar daardoor zijn de kleuterklassen nu wel redelijk klein. J. zit nu in een klas met 15 kindjes. Daar komen natuurlijk in de loop van het jaar nog wel nieuwe 4-jarigen bij, maar dan nog is het geen grote klas. Pas in groep 3 zal hij in een grotere groep van zo'n 24 kinderen komen.
he meiden.. kennen jullie me nog? Heel af en toe wip ik es voorbij hier... Hoe gaat het met jullie? (geen beginnen aan om alle berichten door te lezen...) Hier gaat goed. L.uuk naar school net als jullie kindjes natuurlijk en E.mma alweer bijna 3 jaar.. En sinds 2 dagen weet ik dat nr 3 op komst is... Heel pril dus nog en ik denk er nog maar niet te veel aan omdat ik toch 35 ben en de kans op een mk wat groter is... liefs!
Oh leuk zeg.... Blondie gefeliciteerd! Hier zijn we in de fase terecht gekomen: ik kan t allemaal zelf wel en ik ben al 4 fase. OOk zijn we terecht gekomen van t slechte luisteren. pfff.. af en toe ben ik blij dat ik naar m'n werk kan. We zijn gisteren voro S naar de oogarts geweest in t zkh. daar hebben ze niks kunnen vinden. Dus t CB zat er toch naast. Ok, dat ze aan bril moet dat staat vast. M'n man en ik zijn allebei brildragend. nu moeten we alleen 5 november terug, omdat ze wat dieper in d'r ogen willen kijken. ze krijgt druppels en dan worden haar pupillen groter. Maar ze verwachten dat hier ook niks uitkomt. ze ziet t toch nog goed.
@Blondie: Ja natuurlijk ken ik je nog. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend? @ BlueBird: Hier ook een slechte luisteraar af en toe hoor. Tafereel wat zich hier vrij vaak af speelt": Ik stel een vraag, geen antwoord. Ik vraag het nog een keer... J. wordt boos. "Nu niet, iK ben Beeheezig!!" Alsof meneer het zo druk heeft haha. J. vandaag even laatste dagje naar school. Maandag gaan we een midweekje op vakantie. Dan weer een week school en dan herfstvakantie. En dan in die herfstvakantie wil ik de slaapkamers gaan verven en veranderen. Ben het al een tijd van plan maar het komt er steeds niet van. J. gaat naar onze grote slaapkamer. R. gaat dan naar de middelste slaapkamer die nu nog van J. is. En wij gaan naar het kleine minikamertje waar R. nu nog slaapt.
sjoon en coco ken ik wel maar bluebird denk ik niet? Zijn er meer meiden hier die al een 3e hebben? flexgirl wilde toch ook een derde (heet anders tegenwoordig vlgs mij? Sjoon een dochter erbij sinds december? vlgs mij wist ik dit niet? wat leuk! Coco ik ben echt nog maar net zwanger rond tussen de 4 a 5 week. weet het niet helemaal precies...was heerlijk ontspannen ermee bezig dit keer... maar ben rond 12 juni uitgerekend. dus weer een juni kindje hHoe is het met jullie? Nog leuke nieuwtjes hier?
@ Blondie: Bluebird ken je ook vast nog wel. Maar ze heeft een andere naam dan toen. En FLex komt hier bijna niet meer maar was inderdaad zwanger van de derde. Het groepje is hier heel klein gerworden. Diadeem (ook andere naam), xxxxx1974 en firstbaby en degene die je net opnoemde en dat was het wel zo'n beetje. Leuk als je weer met ons mee komt kletsen! edit: IK heb even terug zitten zoeken maar dat zie dat Flex haar account (haar nieuwe naam dan) niet meer actief is. Iemand een diee waarom ze hier niet meer is?
Heeft iemand (prive) nog contact met bulldog? Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het nu met haar en de kids is. Of ze alles toen heeft doorgezet en of ze nu alles weer een beetje op de rit hebben....
Blondie, ja sinds 12 nov 2011 een dochter Bijna 1 alweer... Blue bird is.... Geen idee meer wat haar naam hiervoor was. Ik ga het ff opzoeken. En flex haar account niet meer actief? Geen idee. Heb haar wel op facebook. Ze heeft een zoontje gekregen. Ik had bulldog nog een pb gestuurd, maar helaas niks op terug gekregen Coco, lekker druk dus in de herfst vakantie voor jullie. En natuurlijk vast een fijne vakantie gewenst.
Blondie: Als eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap. - Ja, ik kan me jou wel herinneren. Hoe doet jouw kerel het op school? Ja, flex heeft een 3de kindje gekregen een jongentje. En om jou vraag te beantwoorden, jahh wij willen ook nog graag een 3de kindje. Maar wel pas over een paar jaar.. Coco: Ook ik vraag me af hoe het met Bulldog gaat? Geniet van jullie vakantie he! Heerlijk hoor om er even tussenuit te gaan. Ook wij gaan binnenkort alles omgooien. Wij wilden naar de zolderslaapkamer gaan, omdat die zoo ruim is maar D. wil zo graag naar zolder. D. gaat dus naar de zolder slaapkamer en M. krijgt de slaapkamer van D. Ik vind de slaapkamer van M. klein. Dus ga die als speelkamer gebruiken. Hier nog twee weekjes school en dan herfstvakantie. Merk echt aan D. dat hij op donderdag gewoon moeeee is en vrijdag is die KAPOT! Merk ook echt dat hij het fijn vindt dat hij in het weekend niets MOET!
Valt me tegen Blondie mijn vorige nickname was bianca75. Ik heb een dochter gekregen (begin juli). Flexgirl is delpino geworden (geloof ik). en dat ze niet meer actief hier is, omdat ze t een beetje druk heeft. werk, 3 kinderen. vandaar... Blondie: ik heb inmiddels ook 2 kids. S dan... en dan J.oep. hij is van 10 mei 2011. Ben trouwens echt wel benieuwd naar Bulldog. Zal eens kijken of ik haar nog een berichtje kan sturen.
whahaha nu er 75 achterstaat herinner ik het me wel weer! leuk 2 kindjes... First baby L.Uuk vind het prima op school, doet goed mee heeft vriendjes alleen is doodmoe.. het is ook best veel voor die kleintjes... de nieuwe zwangerschap is nog heel onwerkelijk. bij vlagen misselijk en ben heel moe. Maar ook continue een vervelend onderbuikgevoel en steekjes en ben gewoon bang dat het toch niet goed zit en ik een mk ga krijgen... (heb voor L.ook 2 mk-en gehad...) Nou fijne dag allen!
hier komt er geen 3e meer. ben zeer gelukkig met 2 van die koters en nu komen we eindelijk aan onze rust toe en een beetje tijd voor elkaar. Heb een paar weken m'n kinderwagen weg gedaan. heerlijk. heb nu alleeen een buggy voor J. Bijna komt de herfstvakantie eraan. heerlijk... we gaan lekker op een weekje naar Duitsland. heb er zin in. merk ook aan S dat ze er aan toe is. Alleen ze vindt t niet leuk dat ze vrijdag niet naar school hoeft. want ze gaan naar t IVN toe. schijnt rond t thema herfst te zijn. en gaan ze allerlei opdrachten doen rond dit thema. Ook zijn ze druk bezig met letters. ik vind ze nu in enen zo snel gaan. ook met hun wijsheden. heerlijk. En onze J is nu 17 maanden. lekker eigenwijs ventje.