Blondie: Leuk zeg dat je weer kom buurten, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik had eerst ook mijn eigen naam M...ineke. Hier komt er geen vierde meer hoor meiden. Bianca; Lekker zeg er even tussenuit in de herfstvakantie. Firsbaby: Hier ook een meisje wat je aan het eind van de week kan aanvegen zo moe als ze is!! Sjoon: jammer dat bulldog niet meer gereageerd heeft!! Coco: Ook helaas geen idee waar Flex is gebleven.
Goedenavond dames. Wij zijn weer terug van ons weekje Texel. Echt naar ons zin gehad en heerlijk weer gelukkig. Heb een paar foto's op FB geplaatst. Wij weten nog niet zeker of we wel of niet nog voor een derde gaan. Nu voorlopig nog niet. Nu hebben we zoiets van.. als R. bijna 3/4 is en naar school gaat en de rust weer een beetje hebben gevonden, dan misschien. Maar we zijn er nog niet helemaal uit. @ Bianca: Heb jij een nummer of adres dan van bulldog? Of een andere manier om contact met haar te zoeken. Ben zo benieuwd hoe het haar en de kindjes nu vergaat...
Ja hoor, van uit deze kant wel!!! Komende week hier herfstvakantie. Mijn mama wordt donderdag 60, dus vieren we op zaterdag. Geen idee wat ik chiel en elynn laat maken voor haar. Iemand ideeen? Samen met mijn broertje besloten dat we een een weekendje weg geven met ons allen. Dat vindt ze leuker dan alleen zijzelf en pap. Ook omdat ze weinig meer kan door haar ziekte (ms). Dus ik denk dat ik een soort mix van kaas-koffie-theemandje maak en daar een envelop in doe met een zelf gemaakte waardebon voor weekendje weg.
Leuk idee en lief! Handjes/voetjes op canvas namens de kindjes is altijd leuk, maar weet niet of je dat al eens gedaan hebt. Is best wel standaard.
coco: nou ben benieuwd dan of er nog een derde komt, hier zit er tussen nr 2 en 3 ook 4 jaar!! Sjoon: Leuk zeg dat je moeder 60 word wel erg zeg dat ze ms heeft! Ik heb wel een leuk ideetje pas bij iemand gezien. Die had van karton badslippers gemaakt, gewoon van karton een bandje erop!! Ze waren zelfgekleurd heel grappig maar je kon ze uiteraard niet echt aantrekken maar waren wel die grote!!
Hier voorbeeldje alleen waren die van wit karton en dan ingekleurd!! RUW MET STIJL: augustus 2011 ps even naar beneden scrollen!!
Haha, erg grappig die slippers! Verder is het wel een mooie site Coco, is wat je zegt wel een standaard kado, maar dat ze vindt het altijd leuk om iets te krijgen van chiel wat hij zelf gekleurd of geschilderd heeft. Verder bedacht ik me net dat er toch ook van dat deeg of klei bestaat wat je dan af kan bakken? Ik ga daar zo maar even op googlen. Dan kan hij iets in elkaar kleien en dan later schilderen of zo. Nu toch herfst vakantie hier. Alle tijd dus haha.
weekje op vakantie geweest.. ja M.Ineke ken ik nog leuk! ja canvas doek vind ik altijd wel erg mooi.. maar je kids zelf iets laten maken is natuurlijk ook prachtig...ben nooit zo creatief. zijn vast ook wel sites met kadotips?? ik ga slapen, keelpijn en griepig en morgen weer werken..brrr niks aan welterusten!
Beterschap blondie Ik heb vanmiddag dus dat brooddeeg/zoutdeeg gemaakt. En met chiel wat figuurtjes gemaakt. Mag hij ze gaan verven. Moet nog ff zoeken of dat met gewone verf kan wat ik in huis heb.
@ coco: nee helaas. ik heb geen adres van haar. . ik weet wel ongeveer waar ze woont en ik heb een naam. maar that's it. Sjoon, jij was toch bevriend met haar op hyves, kun je daar niet naar kijken (ik heb geen hyves account meer, heb alleen nog maar Facebook). @ diadeem: ja, t was heerlijk. t was van Landal Hochwald. alleen een nadeel is, dat je veel moest klimmen naar t hoofdgebouw en J. kon niet goed in t badje zitten. T was daar veelste diep. maar verder was t geweldig. Lekker schoon huisje. (is wel eens anders geweest). @ sjoon: weet niet of je al naar jullie mam bent geweest, maar een leuke foto en daar onder de handjes en voetjes van je kindjes. tis maar een idee.... Ik heb trouwens ook een bericht naar d'r gestuurd, maar ik heb daar nog niks over gehoord. kunnen we niet vragen aan Lotte?
BB, ze word aankomende donderdag 60 en ze viert het de zaterdag erop. ik had het misschien niet goed in de tekst gezet ik had ook een hyves account. haar voornaam weet ik nog wel maar niet haar achternaam meer. anders konden we nog ff op fb checken! kadootje: is ook erg leuk idee BB, maar ik heb dus gister met Chiel wat van zoutdeeg gemaakt en afgebakken, moet alleen nog ff geverfd worden!
Blondie: Beterschap hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! Sjoon: Leuk idee zeg!! BB: Leuk park zijn jullie geweest zeg heb even online gegluurd, mooie binnenspeeltuin om te zien!! Hier hebben de kinderen van de week vakantie, heelijk zeg was ook wel hard nodig voor J. want was zo moe kan school bijna niet volhouden. Nu kan ik haar lekker 's ochtends laten slapen tot ze wakker word en hoef ik haar niet om 7 uur wakker te maken!
Hier hetzelfde. Wij hadden vorige week ook vakantie. D. was ook uitgeput van school. Hij sliep echt uit tot half 10 terwijl hij gewoon rond half 8 uiterlijk 8 uur naar bed gaat.Vandaag na een eerste dag school, lag hij iets voor 7 uur in bed. Hij zei ook, ohhh mama ben zo moe wil morgen wel een dagje vakantie. Hhahaha moest zo lachen. Dus ik heb even uitgelegd dat hij weer in het ritme moet komen..
Hey meiden...helaas is het niet goed met mn zwangerschap.. Vanmorgen een echo gehad (gisteren een beetje bruinverlies gehad) Ik heb vanmorgen een echo gehad en helaas was het vruchtje niet verder gegroeid dan 6 week 1 dag. ook geen kloppend hartje. Ben er wel verdrietig van maar ook nuchter. Heb al 2 kids en dat is een zegen. Ben ik elk geval blij dat ik de echo 3 week eerder heb gehad. Ik heb ervoor gekozen om nog 1 weekje af te wachten.. Als het voor maandag niet los is gekomen ga ik naar de gyn. voor speciale pillen om een miskraam op te wekken. En als dat niet helpt dan moet ik alsnog gecurreteerd worden... Het allerirritanste vind ik dat je weer terug bij "af" bent...nu eerst hopen dat de afstoting op gang komt en dan weer opnieuw...zucht...
O wat erg zeg Blondie. Wat ben je er nuchter onder zer. Heb je al eens vaker een miskraam gehad of is dit de eerste keer? Hopelijk is het snel weer raak. Dikke knuffel voor jou.
mss krijg ik de klap wel als het echt loskomt coco.. Voor de eerste heb ik 2 vmk gehad, maar dat was rond 4/5 week en gepaard met bloedverlies...toen heb ik wel een beste klap gehad maar kwam mede omdat ik nog geen kinderen had.. Nu met 8 week is wel klote zeg maar en ik heb er wel verdriet over, maar kan het ook wel relativeren.. nu hoop ik alleen dat het snel echt over is want ik ben nu gewoon nog zwanger en dat voelt raar. Bedankt voor jullie meeleven!
Blondie, wat verschrikkelijk zeg. Hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je het een plekje kan geven. Kan me voorstellen dat je het dit keer minder erg vindt, omdat je al twee gezonde kinderen hebt rondlopen. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! knuff voor jou
Oh wat erg zeg, heel veel sterkte fijn dat je het kan relativeren!! Maar als het je dwars zit hier lekker je hart komen luchten!! Firstbaby: Oh wat schattig zeg die opmerkingen he haha nog een dagje vakantie!!