tis wel leuk al dat sinterklaasgedoe. Maar ik heb t idee dat S er nu wel genoeg van heeft. maar we moeten nog 1 1/2 week. Gisteren zijn we sinterklaas gaan vieren op m'n werk. dat was de eerste keer dat ze wat deden rond sinterklaas. t was leuk en goed georganiseerd. S heeft een schilderij gekregen van Hello Kitty, die zelf moet inkleuren. en J heeft hamertje tik gekregen. iedereen met kindjes die er nog in geloven waren er. en.... zelfs de expats die hier ook kinderen hebben, waren er. wel grappig... dat krijgen ze mee op de internationale school. was echt heel erg leuk. En ja... volgend weekend zitten we helemaal vol met sinterklaasvieringen. Zaterdag bij m'n schoonouders en zondag bij ons. Dan komen m'n ouders + broer en schoonzus + kids. en op 5 december met ons gezin. Alleen ik vind t jammer dat ze de volgende dag niet later mogen beginnen opschool. dus hebben we t besloten om t 's middags te doen. Manlief werkt dan tot een uur of 2 en dan gaan we 's middags pakjesmiddag doen. kunnen ze daarna nog met hun speelgoed spelen.
@ Blue Bird: Hier moet J. de volgende dag ook gewoon om 8.30uur op school zijn. Bij ons komen er 2 echte pieten op pakjesavond. Ik had gevraagd of ze rond 18.00 uur nog een plekje open hadden, maar ze zaten vol. Konden alleen nog om 16.30. Vond dat eerst wel jammer maar achteraf is het inderdaad wel beter. Kunnen ze 's avonds nog even spelen met hun speelgoed en toch nog op tijd naar bed. Al zal het heus wel wat later worden dan normaal maar dat maakt voor een keer niet uit.
wij gaan t dus 's middags vieren. Ik dacht dat ik alles al had voor de sinterklaas. moet ik nog woensdag weg om 2 cadeautjes te halen. pfff... maar dan ben ik ECHT klaar..... en ik ben afhankelijk van de dagen dat S op school zit.
Wat ga je er nog bijkopen dan BLueBird? IK ben ook helemaal klaar eigenlijk, heb zelfs al zoveel dat ik van plan ben een paar cadeautjes voor de kerst te bewaren. Maar nu zit ik me toch te bedenken dat ik graag nog kwartet of iets anders van Rompompom wil halen, omdat J. nu opeens zoveel interesse heeft voor letters en schrijven.
Hier hebben we een paar kadootjes. Ook voor elynn anders zal chiel raar op kijken dat hij wel wat krijgt en elynn niet. Van chiel had ik al alles in huis. Voor elynn hebben we vanmiddag nog ff gehaald. We hebben zaterdag middag sinterklaasviering op het werk bij vriendje. Daarna rijden we door naar brabant. Mogen ze daar hun schoentje zetten bij opa en oma. Blijven we ook slapen en dan hebben ze smorgens kadootjes. Wij nemen gelijk het onze ook mee daar naar toe. Lekker gezellig met paps en mams
@ coco: manllief is vanmiddag gegaan.we zagen bij de blokker een soort van laptop in de aanbieding. en ze speelt op de BSO graag ganzenbord. die hebben we ook gehaald. en verder wat klein spul. Voor J hebben we iets wat heel veel herrie maakt en ook veel batterijen verslindt. Gezellig voor t milieu @ sjoon: gezellig.... ..... iig veel plezier zaterdag en zondag.
Leuk zeg al die Sinterklaasfeestjes!! Hier zag J. vanmiddag Sinterklaas en Pieten weggaan bij het overbuurmeisje is dikke vriendin van haar. Ze snapte niet waarom hij dan ook niet bij haar kwam als hij zo dichtbij was. Van de week had ze er hier ook genoeg van hoor wilde Sinterklaasjournaal aanzetten maar wilde echt Chloe's Closet kijken want dat was zo lang geleden, wijsneus!! Hier zeurt ze al dagen wanneer J nou eens moeder word, want ze moet veelste lang wachten tot ze groot is!! Dit tot groot vermaak van mijn oudste twee die dan spontaan de slappe lach krijgen. En waarop mevrouw gaat gillen want er mag niet gelachen worden. ahum.
leuk om de sintverhalen te lezen. Ze zijn er erg mee bezig! Die muntjes was hier ook erg leuk, alleen meneer wilde zijn stickervel weer terug. Heb maar iets verzonnen en de dag erna alle stickers weer op het vel geplakt Hebben jullie al het eerste schoolgesprek of rapport gehad? Hier hebben we een gesprek gehad. Was verbaasd hoe goed de juf hem al kende met 25 kids in de klas. Hij mag van haar al meedoen met groep 2 omdat ie zo slim en nieuwsgierig is *trots*. Is is gewoon niet te stoppen hij is onwijs bezig met letters en getallen dus wij stimuleren hem maar.. Sint vieren wij om de dag zelf in de middag. Opa en oma komen langs en we hebben een zak met veel kleine kadotjes. Andere opa en oma doen niet aan Sinterklaas maar aan kerst. Dat komt dus goed uit ha ha....
@ xxxx1974: ja die hebben we al gehad. ze doet t heel goed op school. alleen we hebben wat aandachtspuntjes. ze wil haar naam nog niet schrijven. heel veel kindjes kunnen dat al, maar zij wil dat nog niet. dat moeten we dus gaan stimuleren. en verder haar schrijfhouding van haar pen. maar ik vind dat er wel goed uit ziet. dus ze moet t gewoon blijven doen. en ja.. t knippen. We hebben van t weekend sinterklaas gevierd. Zaterdags met m'n schoonouders en zondag met m'n ouders. en morgen wordt t als gezin gevierd. niet zo uitgebreid. want ze zijn alle 2 enorm verwend. sinterklaas heeft ons goed weten te vinden.
Afgelopen zaterdag en zondag ook met de oma's en opa's sinterklaas gevierd. Ze hebben teveel gehad en zijn erg verwend. We gingen met zakken speelgoed naar huis.. Wij vieren het morgen. Ik ben vrij en mijn man komt iets eerder naar huis. D. mag sochtends voordat hij naar school gaat 1 klein pakje van mij openen, dan kan hij zich de rest van de ochtend verheugen op de rest haha. Hij krijgt morgen op school ook al iets. Leggen jullie ook alles klaar bij hun schoentjes? O ja, ben afgelopen maand weer begonnen met werken na 11 maanden! Pfff het is wel even wennen hoor. Wel lekker. Maar je ziet de kids opeens minder. Ik werk 2,5 dag!
@ First: Dus jullie hebben gisteren schoentje gezet en daar zaten vanochtend ale cadeautjes in en daarvan mocht hij er eentje meteen open maken en de rest straks?Kan D. die spanning wel aan? Hier komen starks rond 16.45 uur de cadeautjes brengen. Ben benieuwd hoe ze zullen reageren als er ineens 2 Pieten voor de deur staan!
Hey meiden, hoe is het hier? Heeft iedereen een leuke pakjesavond gehad? Hier was het zeer geslaagd. Tegen 17uur stonden er 2 Pieten voor het raam. Het waren echt hele leuke Pieten. Leuk gedanst en gezongen met de jongens. Toen ze weg waren de cadeaus uitgepakt. Ze waren echt heel blij met alles. J. had wel 10 pakjes. -lego doos basisstenen. -klein lego setje -puzzel -dino ontdekkingsset -klein draak figuur -dino stempelset -rompompom letterkwartet -chocoladeletter -playmobil figuur -vriendenboekje Wat hebben jullie kindjes gekregen? Morgen is R. jarig, hij wordt alweer 2. Dus weer een leuke dag voor de boeg. Vanochtend J. met de slee naar school gebracht. R. wilde niet sleeën, hij wilde per se lopen. Maar halverwege was hij het zat, hij wilde niet meer lopen maar ook absoluut niet op de slee. Kon ik hem gaan dragen, pff... Ik hoef niet meer naar de sportschool vandaag. Maar moet vandaag nog wel 3 keer heen en weer naar school, dat wordt nog een hele opgave.
@ coco: had je op FaceBook al gefeliciteerd met de verjaardag van R. Was t leuk geweest? Inmiddels is Sinterklaas vertrokken naar Spanje en zijn we aan de volgende fase begonnen: Kerst! Inmiddels staat de kerstboom er... maar voor hoe lang. J. vindt de kerstboom helemaal geweldig. en af en toe speelt hij ook met de kerstballen :x dus ben benieuwd hoe lang de boom blijft staan. geef hem wel eens op z'n donder, maar tis net of hij een plank voor z'n kop heeft. Maar de aanhouder wint en zolang hij op z'n donder krijgt, hopelijk blijft hij er dan van af. Hier zijn ze ook enorm verwend. S heeft veel spullen gekregen: - een nieuwe tas (voor t overblijven) - een laptop (waar ze letters en cijfers kan gaan leren) - stiften - kleurboek - nagel studio (met nagellak, vijl en zo'n ding waar je nagels in kunt drogen) - horloge maken - strijkkralen - doosjes om zelf te maken en te versieren J is ook verwend: - garage - trein - tractor (met geluid ) - auto's (veel auto's) - vrachtauto met oplegger + auto (en ook veel geluid) hij heeft veel auto's gekregen. nou... ik ga weer eens verder. zit op m'n werk en tis wel rustig. volgende week wordt t druk, want dan is t m'n laatste week (althans ons bedrijf is gesloten tussen kerst en oud / nieuw). maar ik ga 1 dag nog werken. Salarissen moeten ook betaald worden
ik had hem twee keer geplaats!! Leuke die Sinterklaasverhalen en lekker verwend! Hier gaan we een klote kerst te gemoed. Manlief is er zaterdag vandoor gedaan met een ander!! Bleh zeg wat een ellende, kinderen hebben het er erg moeilijk mee!!
Jeeeetje Diadeem. Wat erg! IK vind het echt verschrikkelijk voor jou en je lieve kindjes. Wat zullen ze het moeilijk hebben inderdaad, ineens hun papa weg. Maar gelukkig hebben ze een supermama. Een hele dikke knuffel voor jullie.
Sinterklaas was hier ook keileuk! Kinderen hebben echt genoten en teveel cadeaus gehad. Diadeem: Wat vreselijk voor jou en de kinderen. Had je dit zien aankomen?? Ik wens je veel sterkte. Kom op, houd je taai voor jezelf en de kinderen. Soms breken er moeilijke tijden aan, maar vergeet niet dat er een mooi lichtje schijnt aan het einde van de tunnel. - (Om eerlijk te zijn kan hier zo boos over worden! Denken die mannen niet een keer aan de kinderen? Er gewoon vandoor gaan? (IPV SAMEN KIDS IN TE LICHTEN ETC.) Je hoort het steeds vaker. Is gewoon te gek voor woorden)
Thanks zit echt in de verkeerde film heb ik het gevoel! Ik vermoede het zelf al maanden maar kinderen wisten van niks! Heb gesmeekt om het niet te doen maar hij is zo egoistisch geweest bah. Kinderen hebben vreselijk gehuild. J durft niet meer te slapen heb ze beloofd met mijn hand om hun handen dat ik nooit weg zal gaan. Ik heb gisteren een nachlampje gekocht en vanacht ging het gelukkig beter. Ik hou het bijna niet vol, zij was ook getrouwd gelukkig geen kinderen. Maar weer 2 huwelijken kapot, we waren 12 jaar getrouwd.:x