@BB ik was idd wel ziek tijdens de carnaval, maar volgens mij heb ik dat niet op fb gepost. of wel... geen idee haha vanmorgen telefoontje gekregen, ben weer tante geworden van een mooi klein neefje (of de foto tenminste al mooi) van het weekend ff gaan kijken, nu ff cakepops voor de nieuweling maken!
BB, ik weet het al, je reageerde op een bericht van iemand aan mij, daar stond het tussen!! haha mijn hersencellen zijn ook niet helemaal optimaal aan het werk haha
hahahaha... ja daar heb ik t vandaan ik wist wel dat je ziek was.... en trouwens.. mag je 2x feliciteren proficiat met de geboorte van je neefje...... en... proficiat met jullie verloving... is er al een datum bekend?
Nog geen datum bekend BB. Waren vanavond toch maar ff wezen kijken, oppas voor de kinders geregeld, en ff snel naar drachten geweest. Wat een prachtig kereltje is het! Precies zijn broer
zag de foto ook. wel heel lief. maar bij ons geen 3e meer. Ik zei pas geleden tegen m'n man: ik mis t af en toe wel hoor, dat zwanger zijn. dat getrappel in m'n buik. maar ik hoef geen 3e kindje erbij. Hij moest me daar wel gelijk in geven. je mist t wel. ik zei ook tegen hem: soms zou ik t wel willen; t gevoel (alleen t gevoel) en daarna mag t ophouden. maar t kan ook niet meer. heb er een knip ingezet. dus voor mij geen 3e...
hoi lady`s heeeeeeellll lang geleden dat ik hier ben geweest sorry... hoe gaat het met jullie? hier gaat alles goed , met de oudste gaat het goed hij vind het helemaal geweldig op school en gaat iedere dag graag. de jongste is een grote boef aan t worden maar slaapt gelukkig wel goed vergeleken bij de slapeloze nachten bij G. ik probeer weer eens wat vaker te komen !
Hey bulldog! Wat leuk dat je weer eens aan komt waaien! We vroegen ons al af hoe het met je gaat? Zijn de slapeloze nachten met G al beter?
Bulldog: Wat leuk dat je wat van je laat horen! Wij waren erg benieuwd hoe het met je ging. Wat fijn dat het slapen gaan met N. beter gaat, heerlijk lijkt me dat. Hier gaat D. ook met plezier naar school. Ze genieten er zo van. Sjoon: Gefeliciteerd met jullie verloving!! En natuurlijk ook met je neefje! BB: Nee, nog niet geboekt heeft te maken met een examen die mijn man eind april moet afleggen, want we willen D. een week voor de mei vakantie meenemen, zodat we twee weken weg kunnen. Zodra dat bekend is kunnen we boeken. Hoe gaat het met de rest? Coco? Ellen? Het is hier soms rustig..
Ik ben heel benieuwd hoe t met je gaat. Als je wilt kun je mn e-mailadres krijgen, kunnen we contact houden. Wil heel graag weten hoe t met je gaat.
Ja first daar heb je gelijk in.... is hier soms erg rustig. Maar als ik niks te melden hebt dan kom ik hier niet Hebben volgende week de bespreking over de citotoets, maar mn man en ik kunnen dan niet. Heb al aan de juf gevraagd of we t 2 weken mogen uitstelken. Heb er nog niks van gehoord.
hoi, hier gaat het goed hoor lief dat jullie t vragen ! de nachten met G gaan super nadat hij een autobed heeft gekregen slaapt hij de klok rond . heb er een jaar over gedaan om de knoop definitief door te hakken , afgelopen novenber heb ik vertelt aan mn man dat ik met hem niet verder wil, afspraken zijn allemaal rond en het is nu wachten op bericht van de rechtbank dat het uitgesproken is. huis staat te koop sinds 3 weken ongeveer maar de huizenmarkt is echt slecht nu jammer genoeg. we wonen nu nog samen en dat gaat met ups en downs ben blij dat ik de knoop door heb gehakt , ben mega veel afgevallen het laatste jaar door de stress maar je hoort me niet klagen heb eindelijk weer een leuk gewicht hihi.... hoe gaat het hier met de kids enzo ?
volgens mij ben je nu ook een stuk rustiger. Je bent zeker niet meer gestresst? hoe reageerde je (ex) man? Heb je al een ander huisje op t oog? Met S gaat t goed. We hadden wat opstartproblemen met school. zij moest zich enorm aanpassen aan t ritme van school. Maar dat is nu een stuk beter geworden, zeker de laatste tijd. Ik heb t idee dat ze t enorm naar de zin heeft en ook de BSO vindt ze keileuk. soms zegt ze tegen manlief: ben je er nu al? J. die is nu bijna 22 maanden en begint al met woordjes. En hij zegt al volop nee. dus ik zeg altijd tegen hem: ik ben bijna 2 en ik zeg al nee. dus we komen straks in een leuke tijd. en verder ben ik ook een stuk relaxter geworden. dus t leven gaat bij ons lekker door. maar Bulldog; ik was echt op zoek naar je. ik wilde zo graag weten hoe t met je ging.
Hey bulldog! Leuk om weer wat van je te horen zeg! Heb me echt regelmatig afgevraagd hoe het met je was. Ik ben blij voor je dat je de stap hebt genomen, en ik hoop echt dat alles snel achter de rug is. @ BB: heb je het gesprekje over de cito al gehad? Hoe is het gegaan? En de andere kindjes die Cito hebben gedaan? Ook goed gegaan? Bij ons op school geen Cito. Gisteren naar de dierentuin geweest met de kids en een nichtje (meisje van 1,5). Beekse Bergen... KOUD!! Het was op zich wel leuk, maar de twee jonkies hadden hetop een gegeven moment echt zo koud dat ze erg chagrijnig van werden. Dus zaten we met 2 huilenden kinderen. Dus wij wilden even gaan opwarmen in het restaurant, dat zat helemaal vol. Dus zaten we buiten in de kou patatjes te eten. We waren pas halverwege het rondje maar we waren het zat. Dus toen is mijn man snel de auto gaan halen, en toen hebben we nog 2 keer het park met de auto rondgereden. Lekker warm en kan je ook een heleboel dieren zien!
O, en wij zijn langzaam aan weer aan het kijken voor een hondje. In juni gaan we een week op vakantie en daarna willen we weer een pupje erbij. Waarschijnlijk wordt het een engelse springer spaniel. We zijn nu druk met sites bezoeken en info verzamelen. Maar je wordt verliefd als je een puppie ziet zeg! We hebben nu een fokker gezien die ons wel aanspreekt, dus misschien eens een afspraak gaan maken om daar te kijken.
@ coco: die hadden we eigenlijk deze week. maar noch m'n man, noch ik kon daar heen gaan. dus we hebben t verzet. over 2 weken hebben we t gesprekje. Oh leuk... hondjes... maar helaas dat gaat niet bij ons. wij werken allebei te veel. en zijn niet zo vaak thuis. dus gaat bij ons niet. wel jammer. vind honden wel keileuk. en verder gaat t hier z'n gangetje. gewoon lekker ons ding doen... en vanaf maandag gaan de temperaturen omhoog. dus ik ga aan de poets en J. mag naar buiten gaan zitten sommige kindjes van jullie op t kdv? hebben jullie daar ook een voortgang reportage van gehad. Wij hebben t bij J wel gehad. en die doet t gewoon goed. hij haalt af en toe kattenkwaad uit, maar dat hoort erbij en zeker op die leeftijd. dus dat gaat lekker.
Bulldog: Ik ben blij voor je dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik hoop voor je dat je alles goed kunt afsluiten en een mooie start maken met je boys. Coco/BB: Hier wel de CITO uitslag gekregen. Rekenen was voldoende en Lezen was boven het gemiddelde. Juf gaf aan dat er bij D. meer uit valt te halen, want van bijna alle kinderen heeft hij echt een korte concentratieboog. Het is een lange zit van 45 min per onderdeel als ze de cito maken en na 20 min zit D. dus lekker om zich heen te kijken. Ze is blij met de resultaten, want er zijn kinderen die al vanaf jan. 2012 in groep 1 zitten en die hebben de toets minder goed gemaakt. Wat de juf wel opvallend vond, dat hij dus bij lezen alleen maar fout had bij de categorie vragen 'kritisch luisteren'. Bij analytisch woordenschat geen enkele fout. Dit zegt eigenlijk ook weer iets over de concentratie van D. Juf geeft aan dat het veel voorkomt bij kindjes van 4 en vooral jongetjes die zijn snel afgeleid. Ik vroeg aan de juf, kun je mij een voorbeeld geven van vragen uit de categorie 'kritisch luisteren' en ze heeft er een opgelezen. Het was zoiets: Tom houdt ervan om zich te verkleden. Vandaag is hij een piraat. Janneke speelt samen met Tom. Gisteren had ze een mooie prinsessenjurk aan. Vandaag doet ze een clownpak aan en morgen doet ze een piratenpak aan. Welke pak heeft Janneke vandaag aan? Ik heb vandaag bij het voorlezen geprobeerd na een paar zinnen te stoppen en een vraag te stellen over wat ik heb gelezen en merk aan D. dat hij alleen het laatste onthoudt. Zo zal hij wel hebben geantwoord in de cito. Nou hier moet ik dus met hem aan werken, want in juni krijgen ze exact dezelfde cito en ze zijn benieuwd of de kinderen hem dan beter maken. Nou het is een lang verhaal geworden. Maar coco, zo weet je wat het ongeveer inhoudt. Wat raar dat jullie school er niet aan doet, want bij alle kids uit mijn omgeving wordt het op de scholen aangeboden. Juffen geven wel aan dat het een tool is. Hoe een kind zich in de klas gedraagt is ook bepalend. Hier iemand die lichtelijk smetvrees heeft dus echt geen huisdieren kan verdragen ivm haren etc. D. wil graag een poes. NO WAY Als ze willen dat mama een beetje vrolijk is thuis, dan kan ik dat er echt niet bij hebben. BB: Ja, mijn jongste gaat nu 2 dagen naar het kdv. Maar hij is net 1, en gaat pas een maand dus voorlopig nog geen beoordeling verwacht ik.. Dit was het wel zo een beetje haha
hier hebben we de supermappen mee gekregen. een soort van rapport. met allerlei werkjes er in. en dus ook de uitslag van de citotoets. maar ik weet niet hoe ik dit moet bekijken. maar over 1 1/2 week hebben we een gesprek en kan ze mooi eens uitleggen hoe t zit. J. zit nu in de sla fase. krijgt hij z'n zin niet, dan gaat hij slaan. pfff. heel erg. maar ook dat gaan we hem afleren, want ik ben hier niet van gediend En S... die wordt met de dag wijzer. althans dat heb ik t idee. t tis zo mooi om haar zien te groeien. m'n meisje wordt groot.
och firstbaby.... je kan toch ook naaktkatten kopen. die verliezen geen haren. bij ons voorlopig ook geen huisdieren. we hebben cavia gehad en vissen, maar ik heb daar geen tijd meer voor. ik was altijd degene die t schoon moest houden. Nu eventjes niet. Misschien later.