juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

woehoe... ik ben door de 1e selectieronde heen. nu nog een goed gesprek en hopelijk heb ik een nieuwe baan....

oh ja... in m'n eerdere berichten stond, dat ik 31 juli voor t laatst was, maar da's niet waar; tis een maand later. dus 31 augustus. komt omdat ik er al 11 jaar werk....
    maar in vaststellingsovereenkomst laat ik zetten dat ik ten allertijden een nieuwe baan heb, dat ik ook eerder mag stoppen. en niet tot einde door laten lopen.

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

We gaan duimen voor je bb!!

3. Blue Bird

thanks..... :) zal ik wel nodig hebben. gezien de slechte situatie op de arbeidsmarkt :)

4. Blue Bird

woehoe..... even melden... mag dinsdag op gesprek komen.... ben blij.... :D

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Topper!!

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    BB: Wat geweldig!! Ook hier duim ik enorm voor je..
    Houd ons op de hoogte..

7. Blue Bird

Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte

8. Blue Bird

nou gesprek gehad vanochtend. ik vond t wel positief gaan. volgende week hoor ik of ik aangenomen ben. ben wel benieuwd. maar ik houd jullie op de hoogte.

@ bulldog en Diadeem: hoe gaat met jullie?

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    BB: Wat geweldig dat het gesprek goed is verlopen. Ik hoop dat je wordt aangenomen!! Voor hoeveel uur is het?

10. Blue Bird

Voor 20 uur. Is een duobaan, dus ik moet dan gaan werken op woensdag en vrijdag. En 4 uur op een andere dag. Maar ik krijg eerst 4 weken proeftijd en daarna een vast contract

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat fijn dat je na je proeftijd gelijk een vast contract krijgt. Nou ik hoop echt dat jij het wordt!

Heeft S. een continurooster? Dan maakt het toch niet uit als je de woe werkt?

Ik heb er afgelopen jaar veel voor moeten doen om na mijn verlof de woensdag vrij te kunnen zijn, want D. is om 12:00 klaar. Maar vanaf augustus maakt het niets meer uit. D. gaat vijf schooldagen krijgen van 08:30 tot 14:00! Je merkt dat steeds meer scholen dit doen in Noord Holland dan..

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

First, hier hebben ze ook al continurooster, maandag, dinsdag donderdag van half 9 tot 15.00
    Woensdag en vrijdag tot 13.00
    Nu doet de overheid de geldkraan dicht en gaan ze waarschijnlijk vanaf het nieuwe schooljaar ook van 8.30 tot 14.00 iedere dag

BB spannend meid! Hopelijk ben jij diegene die ze zoeken succes

13. Blue Bird

)Helaas hebben we hier geen continue rooster. Ze begint wel om 8:30 uur. Op ma, dins en donderdag gaat ze van 8:30 - 12:00 uur. Dan blijft ze over. De school begint weer om 13:15-15:20 uur. Dan wordt ze opgehaad voor debso.

Op woens en vrijdag zit ze tot 12:30 uur.

Wat zijn de voordelen van zon rooster? (Zit op de tab, dus sorry voor de spelfouten;)

14. Blue Bird

Ik ben t niet geworden. maar we zoeken stug verder. ik ben niet degene die ze zoeken.:(

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Oooh ships.

Hopelijk snel wat anders gevonden

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    BB: Jammer hoor. Maar inderdaad gewoon verder kijken.. Ik hoop dat je snel wat vindt!

17. Blue Bird

ja, en anders blijven we lekker thuis totdat J 4 wordt en dan dat ik wat anders ga zoeken.

Maar heb vandaag weer een brief de deur uit gedaan. Stond zaterdag met m'n buurman te praten. en hij heeft 385 brieven de deur uit gedaan, voordat hij wat gevonden had, wat hij leuk vond.
    dus ik heb nog even te gaan.
    Ga ook in september met een opfriscursus Duits beginnen.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @BB: Balen zeg, dat je het toch niet bent gewordne, je had er goede hoop op he...

Vandaag is J. jarig. Afgelopen zaterdag hebben we al een feestje gevierd, supergeslaagd. Hij heeft echt een topdag gehad!
    En vandaag mocht hij trakteren op school. Weer een superdag.
    5 jaar... pffffff... wat is het toch verschrikkelijk snel gegaan zeg!

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuke fotos op fb coco,
    En zeker van harte gefeliciteerd!
    Inderdaad ze worden allemaal al weer 5.
    Chiel is al aan het aftellen.
    Hij wil graag een spiderman taart dus ik moet volgende week aan de slag hij is vrijdags jarig en voor de familie vieren we het op zaterdag de 22ste. Op de 21ste komt er ook wat bezoek voor hem.
    Ik ga nog wel ff bedenken hoe of wat ik ga trakteren.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    J. had zelf zijn traktatie bedacht. Hij wilde graag fruitspiesjes trakteren met bananenpannenkoekjes eraan. Dus zo gezegd zo gedaan. Mijn man had stokjes meegenomen van zijn werk, leken net palmboompjes. Die had ik allemaal in een halve watermoelen geprikt die ik met aluminiumfolie bedekt had. Zag er erg grappig uit. En de kindjes vonden het allemaal erg lekker ook.
    Voor de leraren had ik een chocoladetaart gebakken.
    Wel een hoop trakataties zeg, 28 kindjes in de klas nu. En dan nog de klassen rond, 16 leerkrachten in totaal.
    Vorig jaar op de psz had ik maar 14 traktaties in totaal nodig.
    Jullie ook allemaal een volle klas zo aan het einde van het schooljaar?

En ondertussen dus alweer aan het aftellen naar het einde van het schooljaar. Dan zitten onze kindjes gewoon alweer een heel jaar op school. Voor mijn gevoel is het nog maar kort dat hij op school zit......

Deel Deze Pagina