juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Ja, vond het weer even anders dan met D. Ik zou ook niet overal in zijn geweest als hij erbij was geweest. Verder heb ik niet eens omgekeken naar attracties voor kleine kinderen, was ook wel lekker.. :D Ben afgelopen nacht vroeg gaan slapen, heerlijk en D. heeft geen kik gegegeven!

Sjoon: Leuk dat je even laat weten hoe het is gegaan. Een groot eitje is een goed teken, ben benieuwd wat het bloed prikken oplevert. In ieder geval veel succes. En ik duim voor je dat het snel raak is.

Bianca: Jammer dat je zo misselijk bent. Was dat bij Suzanne ook?

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke ik merk alleen verschil dat hij niet meer snurkt!

@sjoon wat goed dat er al een ei zat, aan de klus dus!!hihi.

@bianca vervelend da tje zo misselijk bent hoop voor je dat het snel over is.

hier nog steeds geen ongi heb net getest maar niks.
    afwachten als mn luteale fase 14 dagen moet ik tot vrijdag wachten.
    zo lange cyclus heb ik nog nooit gehad.

owja zoonlief heeft vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen dat was echt lang geleden....

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

bedankt voor jullie lieve reacties!
    gisteren ook maar even voor de zekerheid geklust.
    had wel buikpijn, maar of dat ook een evt eisprong was, of dat het misschien door de inwendige echo kwam, ik weet het niet, heb nooit zulk soort echo gehad namelijk.

nou bulldog. spannend voor je!
    en wat fijn dat je zoontje lekker heeft doorgeslapen! ben je dan zelf niet vaker wakker dat je denkt dat je hem hoort??

Bianca, hopelijk ben je snel van je misselijkheid af, en kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Fijn dat er nu bij jullie wat gaat gebeuren. Hoop echt voor je dat het heel snel raak is bij je.

@ bulldog: Jammer van je negatieve test.
    Maar heerlijk van je goede nacht. Hier ook eindelijk weer een goede nacht gehad. Meneertje is zelf in slaap gevallen zonder dat ik erbij hoefde te zitten en heeft van 20u tot 7.45u geslapen.

Nu even lekker op mn gemakkie douchen en aankleden. Ben 2 daagjes vrij, dus alles rustig aan en beetje relaxen.

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ first: ja, ik was bij Suzanne ook zo misselijk. Eigenlijk heb ik bij deze zwangerschap nog geen ene keer boven de wcpot gehangen, terwijl ik bij Suzanne bijna iedere dag er boven had gehangen.

@ sjoon: dat ken ik dat potje inleveren voor de man ;) hebben wij ook gehad. Gelukkig was alles goed. (zie t resultaat). We moesten gewoon geduld hebben. een groot ei is toch ook een goed teken. Hopelijk is t snel raak voor jullie (en voor bulldog)

@ bulldog: jammer van je negatest. misschien heb je vrijdag wel een mooie posi test in je handen. ik duim voor je. en je vertelde al dat je moe was... misschien een goed teken; was (en ben) ik ook nog steeds.

@ mineke: Suzanne heeft ook heel lang niet naar het potje omgekeken. En van het weekend wilde ze in ene wel weer op t potje. Dus rustig afwachten. ik heb ook tegen m'n vriend gezegd, ik ga t ook niet overhaasten. Straks krijgt ze een afkeer ertegen.

Zo bianca heeft weer gereageerd. :D en ach het misselijk zijn... t hoort er allemaal bij. hopelijk is het snel afgelopen. Wil weer m'n energie terug. Komt allemaal wel.... moet nog 1 1/2 week m'n mond dicht houden.

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    rustig geweest hier...

Sjoon: hopelijk lukt het binnenkort!
    Bulldog: heerlijk doorslapen! Heb jij zelf wel geslapen of lag je wakker of je hem hoorde. Ben benieuwd naar je test, hopelijk is het raak
    Bianca: het 2e trimester is de vermoeidheid meestal een stuk minder. Wat goed dat ze op het potje ging. Heb je mooie stickers op te plakken? zo kun je het spelenderwijs gaan proberen.

Coco: goed zeg dat ie zelf is ingeslapen, heb je nu wat anders gedaan?

Hier zijn de grote kiezen door aan het komen, R. is een beetje pieperig. Het is wel mooi om te zien dat hij alles zelf wil doen maar als ik iets niet goed vindt dan gaat ie snel piepen. Hij wil ook alles volgens het boekje doen. Is dat bij jullie ook? Bijvoorbeeld: kastjes moeten dicht, handen wassen met zeep na het plassen, alles wat bah is gelijk poetsen met een doek, schoenen moeten uit in huis etc etc. Hij is ons gewoon aan het opvoeden, ha ha (ik laat altijd de kastdeurtjes open in de keuken nl.) Soms wel vermoeiend....

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik schrok vannacht om half 4 wakker en kwam tot het besef da thij niet wakker was geworden daarna kon ik moeilijk in slaap komen en om 6u werd hij wakker toen bij mij in bed gelegd en toen tot 8u geslapen.
    hoop dat het voortaan iedere nacht zo gaat...

@bianca ja ben wel moe maar heb verder eigenlijk geen symptonen de laaste paar maanden had ik veel last van mn borsten en nu helemaal niet .
    heb wel steekjes in mn buik en heb het heel de dag koud!

@sjoon gebruik je ovu testen anders weet je wanneer je ei gaat springen!

@ellen ik herken het wel deur dicht doen, handen wassen speelgoed opruimen als we weggaan papiertjes netje sin de prullenbak gooien.
    en als ik heb dat een keer anders doe dat zegt hij nee mama niet zo doen. haha..
    succes met de kiezen hier moet hij alleen de bovenste nog.

@coco fijn dat hij vannacht ook weer goed geslapen heeft hopelijk zet het door.

hie ris het op het potje gaan niet meer intresant hij doet er helemaal niks meer mee dus we wachten nog maar ff ga het niet lopen pushen of moet je dat juist wel doen?

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Ja, ben op de overloop even gaan computeren. Beetje kuchen en rommelen zodat ie me hoorde, binnen 5 min sliep hij.

@ bulldog: haha, dat ken ik. Dat je gewoon met een soort schrik wakker wordt omdat je hem niet gehoord hebt. Jammer dat je daarna zelf slecht geslapen hebt, maar goed van je zoontje zeg!
    Ik zou het potje niet pushen. Als hij er een afkeur van krijgt ben je verder van huis...

9. Blue Bird

nee bulldog, dat moet je juist niet doen. anders willen ze straks helemaal niet meer.

Vanochtend heb ik een schop gekregen van suzanne in m'n buik. precies op de plek waar de baby zeg maar lag. Kan dat kwaad. Nee toch? ben toch een beetje onzeker.... heb haar wel op d'r mieter gegeven.

Trouwens Mineke, hier slaan we ook al af en toe het middagslaapje over. Ze wil tegenwoordig niet meer op het kdv slapen. Nou... de ene dag gaat t wel en de andere dag niet. Nu ligt ze bijvoorbeeld wel weer in bed. Ik weet dat je met judith bezig bent geweest met het schipperen van de slaaptijden 's middags.

10. Blue Bird

hahaha coco.... we hebben hetzelfde gereageerd...

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dan wachten we wel met het potje!

hier wil hij ook niet slapen tussen de middag gister wel maar nu niet.
    grrrrr...

@bianca als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bianca, ik denk niet dat het heel veel kwaad kan nu, ik denk dat als je verder in de zw-schap bent dat het dan risicovoller wordt??

@bulldog: ik zou het inderdaad ook niet gaan pushen als hij even niet op het potje wil. misschien is het een periode.
    ik heb wel ovu testen gebruikt gehad, maar die bleven een licht streepje geven ong 10 dagen na het begin van de cyclus, daarna om de dag gedaan en hij werd niet positiever, en vlak voor mijn ongie nog steeds het zelfde streepje, dus was niet echt succesvol, had ze van sensitest.
    gebruik jij ze? en welke?

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier ook af en toe geen middagslaapje. maar meestal nog wel.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon vervelend dat de testen bij jou niet donkerder worden.
    ik heb ze afgelopen maand voor het eerst gebruikt.
    kwam er achter dat ik pas op dag 19/20 mn ei heb :(
    dus achteraf gezien is het vandaag pas 11 dagen na mn ei ..
    heb vorige week woensdag donderdag vrijdag wel veel steekjes en krampjes gehad.
    maar heb nog nooit een lange cyclus gehad.
    ik gebruik ze van zwanger&kids...

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

misschien heb je een korte lutheale fase van 7 of 8 dagen?

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier gelukkig nog wel middagslaapjes, van 2 uur ook nog. Meestal kan ik het zo uitvogelen dat D. ook slaapt om die tijd. De laatste dagen helaas zijn ze om de beurt wakker, geen rust voor mama overdag :(

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier zijn de slaapjes vaak 2 uur of meer, dus dat scheelt wel weer!

@xxxx: dus even geen tijd voor jezelf als ze na elkaar wakker worden..

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo wow! Slaapjes van 2 uur, wat een luxe. Hier slaapt hij vrijwel nooit meer overdag. Is gewoon 13 uur achter elkaar wakker.
    En áls hij al eens in slaap valt, in de auto bijvoorbeeld, dan slaapt hij maar net een uurtje, maar dat is dus bijna nooit.

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @coco: vermoeiend lijkt me, zwanger én een peuter zonder middagslaapje.....

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja is het ook. Gelukkig kan mannetje zich wel goed zelf vermaken dus hoef niet de hele dag achter hem aan te lopen. Kan af en toe wel lekker op de bank neerploffen met een bakkie als hij even aan het kleuren of duplo-en is. En soms zet ik even een Disney filmpje op...

Deel Deze Pagina