juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoihoi meiden hoe gaat het hier,

sorry heb jullie weer beetje verwaarloosd laatste dagen wqilde zeggen dat hier wel goed gaat. zodra ik even tijd heb weer zal ik bijlezen en op iedereen reageren voor zover het kan hihi ik spiek alleen af en toe nog of coco al aan het bevallen is hihi

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahahah flex dat doe ik ook. Maar er is nog iemand anders die eind november moet bevallen, daar zit ik ook op te wachten...;) en ik niet alleen... zij is t spuugzat...

maar t geeft niks dat je zp hebt verwaarloost... heb ik eigenlijk ook gedaan... maaaar..... ik probeer wel zo goed mogelijk te lezen. maar het lukt niet altijd....

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nu ik toch op de overloop zit te wachten tot e slaapt kan ik ff bijlezen en probeer te reageren haha want via tel gaat het allemaal wat lastigher

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ xxxxx1974 kan je man niet alleen heen gaan want als je zo moe bent heb je er niks aan om daar te zitten.
    ze zullen het vast wel begrijpen tis niet niks 2 van die kleintjes!
    @ schaapje jeetje meis wat erg zeg hopelijk houdt het bloedden snel op sterkte!
    - E heeft overdag meestal ook strikjes in maar savonds gewoon los idd ook omdat ik bang ben dat ze ze in der mond stopt.
    @ coco de laatste loodjes en fijn dat je het gewoon goed kan volhouden dan kan je er nog extra van genieten!!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kan met mijn tel wel zp lezen, maar als ik reageer, dan wordt de reactie niet geplaatst. vaag.....

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex en Bianca: Wees maar gerust, ik ben nog niet bevallen. Ik zit zelf al rekening ermee te houden dat het december wordt... dus jullie moeten nog even in spanning zitten, haha.
    Maar lief dat jullie zo aan me denken.

Bianca, trouwens wel snel tcoh dat je beebje al voelt. Ik voelde J. pas ver na 20 weken, maar had toen een voorliggende placenta. En deze keer voelde ik beebje ook pas met 18 weken ofzo.
    Maar wat een heerlijk gevoel he!

7. Blue Bird

@ coco: ja, dat vond mijn vk ook. Toen vroeg ze aan me, waar ik t gevoeld had. had ik rechts van m'n navel geantwoord. TOen ging ze met die dopler ding op m'n buik gezet. en voila ze had 'm meteen gevonden. en daar had ik 'm ook gevoeld. gisteren weer.

tja coco... de beeb komt wanneer hij zelf wilt komen. Hij moet maar wachten, het wordt rotweer dit weekend. wil je thuis of in het zkh bevallen. Lekker zeg, met al dat sneeuw. ;)

8. Blue Bird

BTW: coco... wanneer ben je uitgerekend dan?

9. Blue Bird

laat maar; heb t al gevonden. 29 november

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje jeetje zeg 2x in een jaar, ik hoop voor je dat het snel raak is.

@bianc ahier gaat alles goed !
    en bij jou?

@coco echt aftellen nu hoop dat de kleine snel mag komen!

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon wanneer is je nod??

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hie rnog even mn test van vanmorgen
    hcg is duidelijk aan het stijgen eindelijk een knal test.:D
    nu ga ik niet meer testen...

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het is nu wel heel echt he bulldog!!
    ik ga er vanuit dat mijn nod rond 28 nov is, na berekening met eisprong.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja zekers te weten.

hopelijk test je van het weekend positief!
    heb je al kwaaltjes??

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

heb wel zere borsten, maar daar word ik tegenwoordig iedere keer mee geplaagt als ik ongie ga worden, dus dat is niet duidelijk.
    wel heb ik nog geen groenige afscheiding, wat duidt op een aankomende ongie heeft de dokter mij eens verteld...

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heb je altijd al zo vroeg last van zere borsten dan ?
    ik had het meestal een paar dagen van te voren en nuze keer ruim een week van te voren.

ik ga heel hard duimen voor je!!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Wow, echt een knaltest, wat gaaf zeg!
    Heb je al afspraak gemaakt met vk?

@ Sjoon: Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze maand raak is voor jullie!

Hier is de kapster gisteren weer geweest. We hebben het een keer overdag gedaan ipv 's avonds, in de hoop dat J. dan wat vrolijker zou zijn en het wat minder erg zou vinden, maar het was helaas weer drama... De eerste 2 minuten gingen goed, maar toen kreeg hij, ondanks zn schort, last van kriebelharen en toen was het brullen. Hij zat maar te roepen: "Auw, auw, au!" Zo zielig...
    Gelukkig heeft ze het wel heel erg kort genknipt dus we kunnen weer een paar weken voruit...

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Ik ben inderdaad de 29ste uitgerekend. Maar voor mn gevoel loop ik nu al overtijd, want de vorige keer ben ik met 39+0 bevallen (vliezen gebroken met 38+5) en daar ben ik nu al overheen.
    Ik zou graag thuis willen bevallen. De vorige keer kon dat uiteindelijk niet, maar nu hoop ik van wel. Lijkt me heerlijk... lekker je eigen bedje, je eigen doucheje...

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    spannend hoor Coco! Ik wilde ook graag thuis maar uiteindelijk ben ik erg blij dat het beide keren in het zhuis was...

Bulldog: deze test is wel duidelijk, kan zo in je plakboek:)

flex: ik snap ook niet hoe jij het doet met 2 kleintje + oppaskindjes...

Bedankt allemaal voor het meedenken! Morgen spreek ik diegene vanwie het feest is, zal het dan gelijk even overleggen. Het is heel dubbel ook het is een Sara-feest maar ze hebben net aangekondigd dat ze gaan scheiden, gezellig feestje dus ;)

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Gezellig feestje inderdaad, ahum...
    Waarom moest jij tot 2 keer toe naar het ziekenhuis?

Pfff... hier even een vervelend mannetje.
    Hij heeft straf omdat hij de hele tijd achter de honden aan aan het rennen was. Nu zit hij dus op het onderste treetje van de trap in de hal en vanaf de bank waar ik zit kan ik hem net in de gaten houden. Maar zijn vervelende gewoonte is geworden dat als hij straf heeft, dat hij steeds aan de muur naast de trap gaat likken. Heel uitdagend en naar mij kijken of ik het zie. Denk dat hij aandacht wil. En die krijgt hij ook, want ik ga hem niet ongestoord aan de muur laten likken, das toch vies.
    Maarja, moet ik hem nu dan maar langer op de gang laten zitten omdat hij stout is? Dan krijgt hij nog meer de drang om aan de muur te gaan likken denk ik... Raar ventje af en toe...
    Zouden jullie in zo'n geval roepen vanaf de bank roepen dat het niet mag, of ernaartoe gaan?
    Hij weet dat wat hij doet stout en vies is, want terwijl hij het doet roept hij bah, bah.

Deel Deze Pagina