juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha coco ook al een kindje die van uitdagen houdt wij negeren dit gedrag structueel en merk gewoon dat ze telkens maar weer wat anders verzint haha

@ bulldog wauw dat is nog eens een posi test :D

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Ja, ze verzinnen elke keer wat. Tot voor kort was het standaard als hij op de gang zat: "Mama, plassen". Kon ik er dus weer naartoe met het potje en had hij zn portie aandacht weer.
    Maar nu is het dus het likken. Ik zou hem eigenlijk moeten negeren, maar ik vind het gewoon echt vies dat hij dat doet, en ben ook bang dat je het op de muur gaat zien. Dus wil er wel meteen wat van zeggen.

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: ik zou hem negeren ookal is het vies. Het is aandacht trekken...

De eerste keer moest ik naar het ziekenhuis omdat de beeb in het vruchtwater had gepoept. De tweede keer was ik overtijd met een grote baby, werd dus ingeleid. Gelukkig niet hals-over-kop moeten gaan, dat was wel een nachtmerrie van mij..

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ha ha dat van dat plassen werkt wel :D Hier is het standaard 1 seconde als ie in bed ligt: grote drol maken. Aan de ene kant aandacht trekken maar hij poept wel de hele pot vol ;) Z'n vader irriteert het mateloos want 1 seconde voor het slapen gaan hoeft ie niets te doen, ha ha

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gelukkig is hij nu alweer een tijdje lief. Het lijkt nu net alsof hij altijd maar stout is, is niet zo hoor...
    Maar volgende keer eens kijken of ik me kan beheersen en hem negeren.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Ja, ook zoiets. Maar even rekken om nog ietsje langer uit bed te mogen blijven. Hier duurt het laatste plasje voordat hij naar bed moet ook altijd úúuúren...

Net had hij trouwens wel iets verschrikkelijk liefs. Ik had gehurkt op de bank gezeten en wilde opstaan, maar had daarbij last van mn bekken. Dus ik zeg tegen J. "Even rustig aan, mama heeft au". Krijg ik me toch een megadikke zoen op mn wang en zegt ie: "Hou van jou Altijd."

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco ja mag de 14 december voor intake naar vk.
    moet wel een beetje lachen om je verhaal dat zou meneertje hier ook zo doen puur uitdagerij.
    ik zou hem proberen om te negeren dan maar aan de muur likken als het vies is stopt hij zelf wel.

@ellen dat word gezellig dan...

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    lief!!!!!

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ze kunnen ook erg lief zijn *smelt*.
    Hier had ik me pas gestoten zegt mannetje: water pakken (dat wil hij zelf ook altijd, een natte theedoek erop) komt ie met een natte theedoek voor op m'n been, zegt ie 'beter!'

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ellen: Nou gezellig feestje ja haha.. Nou bespreek het maar met hen en hopelijk zullen ze er begrip voor hebben. Schattig hoor van R.

Bulldog: Supertest overduidelijk positief:D Spannend zo een eerste intake weer he?

Coco: Moet echt om jou lachen, met name om het zinnetje.. 'raar ventje soms'. Dat heb ik namelijk ook soms. Ze zijn zo leuk en doen de gekste dingen om aandacht te trekken. Ik probeer echt van deze periode te genieten, want ze worden zo snel groot..En ze zijn zo schattig! Mijn man was laatst na het sporten thuis en hij wilde mij wat laten zien. Hij pakte me bij mijn arm..Ik reageerde met, niet te hard drukken hoor. D. kwam snel op ons afgelopen. Nee, papa niet doen! Mijn mama.. mag niet!! Hij stond echt met zijn kleine lichaam voor mij en duwde de hand van zijn vader weg. Ik voelde zo een golf van liefde door mij heen en gaf hem zo een pakkerd. Mama's kleine redder in nood haha.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    haha wat lief!!

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first moet eerlijk zeggen dat ik de intake bij de vk niet zo spannend vind hoor beetje vragen beantwoorden..

wat leif van danny dat hij dat zo deed.
    hier kan hij dat ook als mn man en ik voor de gein stoeien dan komt hij er aan en gaat dan op mij liggen zodat papa er niet bij kan en zegt dan nee papa niet doen.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog en ellen: Ook al van die lieve verhalen. Wat kunnen kindjes op deze leeftijd toch verschrikkelijk lief zijn he, dat maakt al het stoute en ondeugende weer helemaal goed.

@ bulldog: Nee, vk is inderdaad niet zo spannend. De eerste echo is vaak een stuk spannender. Wanneer heb je die ongeveer? Ik had hem pas met ruim 11 weken en dat is echt lang wachten, pfff..

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ik heb m'n 1e echo gehad toen ik 7 wkn en 2 dagen zwanger was. heb ik speciaal omgevraagd. om er zeker van te zijn dat er 't er maar 1 is... aangezien er bij ons veel 2-lingen voor komt.

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: over die zere borsten ruim een week van te voren heb ik ook gehad. En dat was bij mij altijd: ik word ongie... maar nee... en aangezien ik aan t temperaturen was en m'n temperatuur hoog bleef, had ik echt zoiets van.... dit kan niet. en ja... toch is het zover....

maar nogmaals.... gefeliciteerd meid... het is je gegund... en sjoon... voor jou heb ik ook een goed gevoel over.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik kreeg mijn beide eerste echo's pas laat. Erg frustrerenbd hoor. Zeker omdat toen we in het begin met zn allen aan het kletsen waren in het november topic iedereen al een echo had gehad en ik was echt als laatste.

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk zeg om al die ondeugende en lieve verhalen te lezen.
    Hier momenteel is ze weer uitprobeerderig kan ze wel achter het behang plakken dacht dat ze die leeftijd gehad had.;)
    Het gaat over maar is wel vermoeiend!!:)

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dat had ik gisterochend, ik was zo blij dat ik aan het werk mocht!
    en 's avond bij papa heel lief geweest enzo. (ik moest de avond werken)
    en vanmorgen en tussen de middag was hij zo lief, en lekker leuk vertellen allemaal. ik ga hem zo van de psz halen, hij vind het erg leuk daar!

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ja leuk he als ze met andere kindjes kunnen spelen op de psz of kdv. Hier kent ie echt iedereen. Als we op een vrije dag langslopen gaan ze allemaal bij het hek staan naar hem roepen. Ook als ie binnenkomt roepen ze allemaal z'n naam. "R. is er!!!"Hij heeft al een vriendinnetje die geeft hem een kusje en een vriendje die hem helemaal plat knuffelt (rollen ze samen over de grond) zo grappig :D

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bulldog: Krijg je na je intake geen echo dan? Ik kreeg dat namelijk wel toen bij D. Dat was met 7.5 week.

Bianca: Ik had er niet om gevraagd. Maar gewoon gekregen.
    Ben jij onder behandeling van een gyn? Of gewoon een verloskundige?

Ellen: Leuk he dat ze nu al zo groot zijn en vriendjes hebben. Hier ook vriendjes op het kdv. Hij is echt dol op ze en ik hoor dat hij lief met hen samen kan spelen volgens de leidsters.
    Als ik hem kom ophalen wil hij altijd dat zijn vriendje meegaat naar huis. Dus ik moet meestal een paar keer uitleggen dat zijn mama hem ook zo komt ophalen etc. Uiteindelijk gaat hij met tegenzin met mij mee haha

Deel Deze Pagina