ik heb hier een echo met 12 weken pas! was bij zoonlief ook. verschrikkelijk dat wachten!! zoonlief is strondziek heeft gisteravond en vannacht alles ondergespuugd. leuk als je morgen een weekendje weg ga.
Och, arm ventje. Hopelijk knapt hij vandaag lekker op en kunnen jullie morgen onbezorgd een weekendje weg. Beterschap! Waar gaan jullie heen?
@ first: ik zit bij een vk. maar beval vanwege medisch verleden in het zkh. Ik ben trombosepatient en meot in het kraambed heparine spuiten. Nu heb ik alleen pillen. @ kdv: eerst had Suzanne een vriendje en toen weer niet. en dan were wel. en in het dorp kom ik ook weer ouders tegen die bij suzanne in de groep zitten en tja... dan raak je toch vanzelf bevriend met iedereen.
@ bulldog: tja... hier zitten we ook in huize snottebel. Nog niks ondergespuugd *klopt af* maar wel jammer van je ziek ventje. iig beterschap ne hopelijk is hij een beetje opgeknapt als jullie weg gaan. waar gaan jullie heen?
we gaan naar loohorst! ben net ff naar de dokter geweest, het spugen en de diarree moeten binnen 24u over zijn. hij had ook een licht ontstoken keel. en had vanmorgen 39.2 koorts moest hem 2 dagen aan de zetpillen houden, hoop dat hij opknapt dan kunnen we zaterdag zwemmen..
@ bulldog beterschap voor je mannetje E had schoengezet op school Was echt zoo leuk gedaan hele school was door de pieten overhoop gehaalt stoelen in prullenbakken enz.. en de psz hadden ze alle speelgoed over de grond gegooit haha E kwam binnen en begon meteen al op te ruimen ze had een heerlijke chocolade lolly in der schoen en paar pepernoten die waren uiteraard meteen al op haha. We gaan E aanmelden voor peuterdansen heb net mailtje gestuurd en hoop in dec een proefles te mogen bijwonen zodat ze in Januari kan beginnen!!
@ Flex: O, wat lijkt me dat leuk, peuterdansen. Dat zal J. ook wel wat vinden, die is op dit moment helemaal fan van K3. Mamase, bij de politie en handjes draaien zijn zn favorieten, zo leuk om te zien hoe hij dan aan het dansen en meezingen is. @ bulldg: Ach, ook nog koorts. Hoop dat hij van het weekend beter is. Anders moet je hem zn dagje zwembad ontnemen, ook zo zielig.
aaah coco wat leuk zeg!! ik heb zohuist afspraak op 6 dec staan voor de proefles ben beneiuwd wat E ervan vind!
Bulldog: Beterschap wat vervelend hopelijk is het gauw over en kunnen jullie nog ontspannen weg!! Fl3x: Grappig van de psz zie ze al opruimen!!
@coco miss een voorbode dat je bannerweg is haha?? hier is handjes draaien ook een favoriet en de kabouterdans van kabouter plop. @all dank jullie voor de beterschapswensen. hij heeft toestraks een boterham op en hij is nog steeds binnen gebleven ..
Dat opruimen doet suzanne ook. Alleen bij een ander en niet thuis. thuis moet ik er af en toe aansporen. Morgen is vriendlief thuis, kan hij mooi sitnerklaaskadoos gaan kopen. want met een peuter erbij, dat werkt niet. vannacht is zwarte piet ook al langs geweest heeft wat in Suzanne d'r schoen gedaan. En nu is ze helemaal weg van een giraffe. (kostte 2 euro bij de hema ) en nu is bumba verbannen . hahahahaha. want ze moest en zou met die giraffe gaan slapen.
@ bulldog: Zou het, een voorbode dat mn banner weg is... hij is nu nog steeds weg. Als ik nou gewoon vanavond/vannacht ga bevallen dan heb ik hem ook niet meer nodig he. @ Bianca: Wij hebben de zak van Sinterklaas al helemaal gevuld. Hadden J. even bij oma gebracht en toen ben ik samen met mn man de cadeautjes gaan kopen. Is niet te doen als hij er bij is, en bovendien vind ik het niet leuk dat hij iets in de gaten heeft. Wij doen trouwens iedere zaterdagochtend de schoen zetten, en dat gezichtje van meneertje op zondagochtend is goud waard... Hij is zo blij en dankbaar, echt lief!
hallo allemaal!!! hier gaat alles goed hoor!!! wel druk werken en 2 kids...heb bijna geen tijd meer voor mezelf en om achter de computer te zitten...fae die groeit echt als kool en is net gelukkig weer beter..heeft ook buikgriep gehad...wel 15 spuitluiers op een dag echt vreselijk... @flex wat leuk!! ik wil noa ook op peuterdansen doen..denk dat ze het helemaal geweldig zal vinden! @coco hoe is het met je??? voel je al wat??? hoop voor je dat het niet lang meer zal duren! spannend hoor!!!! succes alvast in ieder geval!!! @bulldog wat vervelend dat je zo lang moet wachten op een echo! ik had hem met 9 weken.. beterschap voor alle zieke/snotterende kindjes!!!
leuke foto's linda! hier gaan we morgen avond naar de schouwburg toe. klaas vd eerden. kent iemand die? wij vinden hem wel leuk! en bulldog: hoop dat je kereltje beter is, en dat jullie fijn een weekendje weg kunnen!
Bulldog: Ik vind het echt sneu voor die kleintjes. Beterschap voor je kleine! En ja.. tot 12 weken is lang wachten!! Linda: Leuke foto's! Wat is Fae groot geworden.. Bianca: Oke ik snap wat jij bedoelt. Ik liep bij D. eerst bij een verloskundige en toen bij een gyn. Ik zou niet weten bij wie ik moet aankloppen als ik zwanger ben. Vind die Gyn eigenlijk wel beter, omdat je elke week een echo krijgt