Gave taart zeg, lijkt wel nep zo mooi istie!!! Bulldog: leuk dat je weer terug ben, vervelend van je misselijkheid!! Hier tot nog toe een minilaagje sneeuw kan nog niet sleeen hoor als het zo blijf!! Dus hoop dat er vanacht nog een pak valt. Moet zo nog naar school voor rapportengesprek moet als laatste bij mijn dochter heb een gesprek van 21.45 tot 22.00 en 22.00 en 22.15 echt laat!!!
hij is licht, maar staat er wel! ben zo blij! ik weet niet of het al 5 weken is, maar goed, daar komen we vanzelf wel achter. ik weet niet waar ik een ticker kan vinden wat berekend op een langere cyclus.
Jaaaaa!! Gefeliciteerd Sjoon! Ben echt zo enorm blij voor je! Hoe voel je je? Merk je ook al aan je lichaam dat je zwanger bent?
whaaaaaaaaaaaaaaaa Sjoon...... wat zie ik nu..... oh meid... dit vind ik helemaal geweldig voor je.... van harte gefeliciteerd !!!!!!! wat gun ik 't je.....
wat ellende gisteren op de weg met die rotsneeuw. was om 17 uur klaar met werken en was pas om 19:15 uur thuis. Terwijl ik er normaal gesproken 25 min. over doe..... Maar goed. ben nu thuis en wacht op DHL pakketje en op de verwarmingsmonteur. Onze verwarmingsketel lekt. Iedere keer als hij pompt, komt er een druppel uit. Wat een ellende zeker, wanneer hij aan het einde van de week -11 aanhoudt (hier in de Kempen)
@bianca lekker is dat zo laat bah. ik had het weer bericht ook gezien morgen houd hij overdag -5 maar met de wind erbij voelt het als -14. hie rkan de koffie in de kast blijven krijg het niet weg .. en ik vind het altijd zo lekker ...
iedereen bedankt voor de felicitaties! en flex jij had zeker een mooie taart! helemaal vergeten te zeggen. ik ben volgens mij 1 aug uitgerekend, heel misschien een paar dagen later, want ik weet niet precies wat voor cyclus ik heb gehad. volgens mij 1 van 36 dagen nu. maar goed, dat kan een echo wel duidelijker uitwijzen!
ik had zondagavond getest, deze streep was zo vaag. ik zag hem wel, mijn vriend wist niet of hij wat zag. toen gisterochtend nog even gedaan, maar daar zag mijn vriend helemaal niks op, en heb ik gisteren bij etos een gekocht en die heb ik vanmorgen gedaan en er was gewoon een streepje....!!! (wel wat licht, maar hij is er, en op die andere 2 ook wel)
anders de cb digitaal doen die geeft aan hoelang je zwanger bent. jij had een tijdje terug toch een ovulatie test gedaan?
ja ik had 15-11 een posi ovulatietest. dus ik denk ik dat 4 weken zwanger ben, aangezien ze er van uitgaan dat je normaal een cyclus van 28 dgn hebt. en dus in de eerste week van aug ben uitgerekend en niet op 1 aug.