juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Jah hoor ging prima op school ging goed met allebei!! Alleen komt mijn zoon te weinig voor zichzelf op maar dat is een bekend probleem!!

Sjoon: Super gefelciteerd geniet ervan!!!!!!!!!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@xxxxx nee, ik heb het idee dat ik nog aan t dromen ben.
    maar goed. heb wel net al een afspraak gemaakt met de vk op 30 dec

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon dan ben je nu 14 dagen na je eisprong dus kan kan het wel kloppen dat je 4 weken bent, en dat je test nog niet zo heel duidelijk is!
    krijg je de 30e al een echo ?
    wat dacht de vk hoever je was?

ik kan het af en toe ook niet bevatten hoor nu nog steeds niet haha..

4. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Wow Sjoon, wat zie ik nu: wat een gave banner! Gefeliciteerd!! :D
    Als je een eisprong op 15-11 hebt gehad, dan ben je volgens mij rond 8 augustus uitgerekend en zou je nu zo'n 4 weken en 1 dag zwanger zijn. Hoe voel je je? Heb je al kwaaltjes?

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja idd, dat denk ik dus ook. 4 weken en 1 dag. maar omdat ze dan eerst van de laatste menstruatie uitgaan kom je op 5 weken uit. ik had tegen de vk gezegt dat ik dus een lange cyclus heb, maar omdat ik met chiel daar ook ben geweest vroeg ze eigenlijk niet verder of ze zei in ieder geval niet van hoe lang ik zwanger al zou zijn. was de vorige keer dus ook, werd ik met de echo ook een week terug gezet.
    ik denk dat er dan pas een afspraak wordt gemaakt voor de eerste echo. was de vorige keer ook zo, en kreeg ik ook met 8 (volgens hun 9) weken een echo ivm een pilcyclus. we zullen zien.

en schaapje: nu wil ik bij jou ook zo'n super mooie banner zien binnenkort he! nee ik heb geen kwaaltje op een beetje zere borsten en wat gerommel in mijn buik na.

oja, en bianca wat voor speciale gave heb jij eigenlijk? omdat je zei dat je er dit keer voor een mij een goed gevoel bij had. want dan kom ik bij je op de koffie een keer! hahaha

oja, en ik dacht dat coco dat zei, maar ik denk dat ik in duitsland geen eierpunch neem....

volgende week zaterdag een feestje van mijn werk omdat we een goeie omzet hadden na de verbouwing. dus dat wordt dan maar aan bavaria 0% witbier als ze dat hebben?? of ik kan zeggen dat ik in duitsland teveel gedronken heb en er dan geen trek in heb. ik weet nog niet hoe ik dat ga verbloemen haha

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    sjoon: je kunt BOB spelen, of is het feestje dichtbij?

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja idd maar ik heb altijd gezegt dat als ik een feestje heb van het werk dat hij rijdt, en andersom. haha, we kunnen het fietsend af, ongeveer een 20 minuten, maar ik weet niet of ik dat wil met zulk weer als nu. haha ik zie wel, komt vast wel goed!

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb mijn banner maar even aangepast naar 4 weken

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    staat je wel goed hoor sjoon die banner!!!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Is het al aan het rommelen kwam even gluren hier??;)

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

die van jou ook bulldog!
    en als alles goed gaat, dan zijn ook deze kindjes bijna even oud! haha leuk ja

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ coco: ik ben ook heeeeeel benieuwd!

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Sjoon: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt superleuk al die goede berichten hier!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Champy: Zo jij ook alweer 28 weken zwanger!!

Wat een zwangere allemaal zeg vind het gewoon jammer dat ik zelf nooit meer zwanger zal zijn.;)

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

thx :D

16. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Coco is hier nog niet geweest, terwijl die toch hier iedere dag iets post... ben benieuwd... we duimen voor je coco...

@ sjoon: ja, ik heb een gave. maar loop er niet echt te koop mee. Ik had namelijk al eerder t gevoel dat het raak is bij jou. (en trouwens ook bij Bulldog ;)). Ik wist 't namelijk ook al van een collega.. dus ja.. alleen bij mijn eigen wist ik t niet zeker, omdat m'n lichaam me al vaker voor de gek heeft gehouden.

Enne sjoon.... ik heb t gevoel dat je een meisje krijgt. Als dat zo is.... hahahhaha... kom ik wel naar deventer (is trouwens wel een mooie stad)

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb wel regelmatig dat er iets door mijn hoofd heen schiet waar ik verder niet over nadenk, en dat klopt dan uit eindelijk (hoeft niet dezelfde dag ofzo, maar een paar dagen/weken later) ook soms als mensen dingen zeggen weet ik dan ook al van tevoren. maar dan weet dat pas achteraf dat ik dat dacht... was bij het kdv toen chiel daar nog op zat, zijn leidster was zwanger, maar dat was nog niet bekend, en ik dacht het wel. en 2 weken later hing er een kaart op de deur dat ze zwanger was. haha wel ontzettend leuk zulke dingen

enne, ik zou graag een meisje erbij willen dat zou wel erg leuk zijn!

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Sjoon, wauw; mooie banner!! En natuurlijk gefeliciteerd! Leuk dat je samen met Bulldog "loopt".

Bianca, wat bijzonder zeg, dat je zulke dingen weet/voelt!

Coco, en en en...??? Zet um op!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben er nog hoor! En nog steeds zwanger helaas.
    Nog steeds geen gerommel ook. Heb zelf het idee dat het nog wel even gaat duren.

Ik heb jullie gisteren wel in spanning laten zitten begrijp ik, haha. Ik kon niet achter de laptop want mn man was een dagje aan het thuiswerken. En ik had geen zin om boven achter de pc te gaan zitten. Dus vandaag dat ik er niet was.

Ik zal iig mijn buddy op de hoogte houden als er wat is en dan kunnen jullie via deze site mamalijst in de gaten houden of ik al bevallen ben, hoeven jullie niet te speculeren. (Alleen degene die die site bijhoudt gaat maandag een weekje op vakantie...)

Nu maar eens gaan douchen en kijken wat we vandaag weer eens gaan doen om de verveling tegen te gaan. Vanmiddag maar een rondje wandelen door de sneeuw. J. vindt het echt gewedig en misschien doet het nog wat.
    Fijne dag dames.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja leuk he :D

Deel Deze Pagina