juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    coco wat vervelend dat de kleine geen zin heeft.
    hoever ben je nu ?
    ik kijk af en toe wel op de novlijst.

vandaag ook lekker sleeen
    en vanmiddag als zoonlief op de psz zit sint inkopen doen.

gister tegen mn baar verteld hij vond het super leuk en vond het totaal niet vervelend dat he tmidden in de zomer is.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ zonneschijn: het is niet alleen te maken met een event. zwangerschap, maar ook met andere dingen. Heb een paar jaar geleden m'n overleden opa gezien. Ik heb 'm niet gekend, was 2 jaar oud. maar ik heb 'm gezien en hij lachte naar me of het allemaal goed zou komen. zat nogal in een nieuwe fase. Woonde net samen met m'n vriend, in een andere omgeving. tja... dat was wel even anders en toen kwam hij bij me op bezoek.
    had aan m'n mama een foto gevraagd van haar vader en wist t; hij is bij me langs geweest. en zo is er wel vaker dat hij bij me langs komt alleen maar om te zeggen dat t goed gaat. Ik ehb t gevoel dat suzanne ook merkt dat hij af en toe langs komt. Want ik heb van ons mam begrepen dat hij veel van kleine kinderen hield...

:) oops lang verhaal.....

@ sjoon: begin je t al een beetje te vatten?
    @ coco: nou dan houden we t wel even in de gaten. Maar je mag toch tegenwoordig niet meer lang overtijd lopen. Ik bedoel; ze laten je toch geen 42 weken doorlopen?

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Fijn dat je baas positief en leuk reageerde.

@ Bianca: Ik weet niet wat het beleid eigenlijk is bij onze vk. Ik hoop het niet tot 42 weken. Maar ik zou zo graag willen dat mijn lichaam het zelf doet en dat het niet weer opgewekt hoeft te worden...

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ coco: snap ik. Ik heb t zelfde. ik ben bij suzanne ook ingeleid en ik wil bij deze ook gewoon wachten tot t komt. maar ja... dat heb je niet voor t zeggen. Ik hoop alleen voor je dat t snel komt voor je.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik ben bij J. ook ingeleid na 2 dagen met gebroken vliezen op bed te hebben gelegen. Zou nu zo graag willen dat de natuur zelf haar gang gaat.

Wat ga jij snel trouwens! Voor mijn gevoel ben je pas net zwanger maar je bent alweer bijna op de helft!
    Heb je al een afspraak voor de 20-weken echo? En willen jullie weten wat het wordt?

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    coco hoop voor je dat het uit zn eigen op gang komt.
    volgens mij laten ze je niet langer dan41 weken lopen.

er is hier gewoon al 8 cm sneeuw gevallen en volgens buienradar duurt het nog wel ff voor het stopt.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Jammer dat het niet geboren, maar kan nooit lang meer duren.

Bianca: Wat bijzonder zeg lijkt je op Derek, kijk ik graag vind het altijd zo apart.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gisteren bij de vk geweest, even kopiëren wat ik in het novembertopic heb geschreven:

Even update van mijn vk-bezoek gisteren:
    Ze wilde proberen te gaan strippen maar alles zat nog potdicht. Nu mag ik gaan kiezen: Vanaf maandag (41 weken) inleiden of afwachten tot 42 weken. Ik wil zo graag dat het zelf komt, dat ik heb besloten om niet meteen maandag al in te gaan leiden.
    Maandag heb ik nu dus eerst een echo in het ziekenhuis, om te kijken of vruchtwater en alles nog goed is en ik moet dan ook nog even aan de ctg. Daarna mag ik nog een keer door naar de vk, om te kijken of strippen dan al wel mogelijk is.
    Als dan nog steeds alles potdicht en strippen nog steeds niet mogelijk is, ga ik erover nadenken om misschien wel voor de 42 weken in te leiden. Maar eerst dus nog even 'zelf proberen'.

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: lijkt mijn verhaal wel... Ik wilde ook zo graag 'zelf doen' maar uiteindelijk in overleg besloten om in te leiden voor de gezondheid van beiden. Eraan overgeven helpt het beste, het gaat zoals het gaat... Sterkte!

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik wacht het even af tot maandag allemaal. Als uit de echo en ctg blijkt dat het met mij en de baby en het vruchtwater nog goed is, dan ga ik nog even afwachten en proberen of ik wel gestript kan worden.
    Mocht er maandag blijken dat het beter voor de baby is dat hij/zij komt dan laat ik me uiteraard inleiden.

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jeetje Coco je maakt het wel spannend zeg! Hopelijk voor jou komt het snel zelf op gang en heb je de kleine snel in je armen!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik ik had het ook liever allemaal wat minder spannend gehad. Was liever gewoon met 39/40 weken vanzelf bevallen.... Maar helaas.

Hoe is het met jou? Je bent ook al aan het derde trimester begonnen, gaat voor jou ook opschieten. Kamertje al af? Of heb jij net zo'n man als ik hier.... hier was het kamertje pas met 36 weken helemaal af en aangekleed enzo, want mannetje vertikte het om gaatjes in de muur te boren en de piepschuimletters te verven.

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Het kamertje is gelukkig al af, hoefde ook niet heel veel aan te gebeuren, waren ook meer bezig met F. naar zijn peuterbed te krijgen, wat eigenlijk heel goed gaat en dus hebben we gelijk alles voor de baby overgezet! Alleen nu anders aangekleed omdat we weten dat het weer een jongen wordt en bij F. alles neutraal was omdat we het juist niet wisten!
    Ik wil alleen nog kijken voor een Kidsit voor bij de kinderwagen en een draagzak wss, omdat je toch minder je handen vrij hebt dadelijk lijkt mij.

Maar eigenlijk ben ik zo goed als klaar, nu alleen nog uitdragen haha! Maar kan niet wachten, heb er echt zin in om twee boefjes te mogen hebben!

Maar jij mag eerst bevallen haha!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Het zou een leuk Sinterklaas cadeautje zijn, hopelijk beval je snel!!;)

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, juist liever niet met Sinterklaas, dan liever nog maar een paar dagen wachten.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

kan me wel voorstellen dat je dat niet wilt

ik wilde niet met sint maarten haha maar Kaylee besloot toch iets anders;)

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    spannend Coco...

Hier hebben we nu een papa-fase. Alles moet papa doen, erg hangen aan hem. Ik vind het best lastig (aan de andere kant kan ik m'n gang lekker gaan) maar papa ook (hij kan z'n kont niet keren). Het vervelende is dat na het weekend ik weer erg moeite moet doen zodat ie ook weer naar mij luistert. Met papa is hij heel uitgelaten en zijn de regels iets minder strak nl.
    Is dat bij jullie ook zo geweest?

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Hier is het juist anders. Hij hangt vooral aan mij. Sinds ik met zwangerschapsverlof ben en 24/7 bij hem ben, is het echt mama voor mama na. Niet dat hij niks van mn man wil weten hoor, maar als hij iets gedaan wil krijgen komt hij altijd naar mij toe. Hier hou ik me bewust af en toe even afzijdig. Dat mijn man hem in bad doet en naar bed brengt.

Hier gisteren Sinterklaas gevierd. We hadden ook een pakje voor de baby erin zitten, maar die hebben we maar weer eruit gehaald.
    Hele gezellig avond gehad. Eerst stond J. op de bank te springen en te zwaaien toen hij Sinterklaas en de Pieten buiten voorbij zag lopen, toen ze binnen kwamen kroop hij snel onder de tafel, en daarna steeds aan mn been hangen en erachter verstoppen. Maar toen de cadeautjes tevoorschijn kwamen kwam hij een beetje los en uiteindelijk durfde hij zelfs op de foto met Sinterklaas.
    Hij is goed verwend met Thomas de trein treinbaantje, heel veel hotwheels auto's (een echte jongen he...), een voorleesboek, kleur-/stickerboek, Disney film en tijgerpantoffels.
    Nu zit hij alweer lekker overal mee te spelen dus Sint heeft goed uitgezocht.

Jullie ook al Sinterklaas gevierd?

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjoon gefeliciteerd!! joeppie!!!!

@coco ow ik hoop echt dat je niet zo lang meer hoeft te wachten...kan ook bijna niet meer;) succes alvast! hopelijk komt het vanzelf op gang!

@hier gister sinterklaas bij ona thuis gevierd...en jeetje wat zijn ze weer verwend...vandaag vieren we het ook nog bij mijn schoonouders thuis...dan meer voor ons (lootjes) maar de meiden zullen ook nog wel wat krijgen vrees ik;) mag wel n 2e huis aanschaffen;)
    Noa heeft gehad:
    -puzzel dora
    -schilderschortje dora
    -knuffeldolfijn om in te kleuren
    -bijdrage om met dolfijnen te zwemmen in curacao
    -dokterskoffertje
    -boek met goedenacht verhaaltjes
    -hello kitty bestuurbaar autootje
    -dokterstenuutje/pyama
    -poppenkleertjes voor babyborn
    -mandje met boodschappen
    -winkeltje met winkelwagentje (voor Fae en Noa samen;))

Fae:
    -hello kitty projector met slaapliedjes
    -nijntjeknuffel met liedjes/vormen
    -dora blokken toren
    -kleertjes
    -rammelaar
    -winnie de pooh laptop
    -boekje voor aan de kinderwagen

kortom heel erg verwend dus...

hebben jullie het al gevierd of gaan jullie het vandaag vieren??

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco leuk J ook flink verwend! Noa is helemaal niet bang voor sinterklaas en zwarte piet, ik had verwacht dat ze het heel eng zou vinden maar nee hoor...sinds dat ze grote zus is is ze zowiezo amper nog verlegen....t is een bijdehand-te tante!
    Hier kwamen sinterklaas en zwarte piet trouwens niet langs...zwarte piet had wel 2 zakken cadeaus achter gelaten en hard op de deur gebonst;) volgend jaar heeft hij misschien meer tijd;)

Deel Deze Pagina