juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Nou het is gelukt, niet op Sinterklaas geboren.;):D
    Leuk dat hij zo verwend is.

Linda: Nou wat een leuke kadootjes zeg!! En wil je een keer met dolfijnen gaan zwemmen??

Hier ook verwend ze heeft van de oma's en van ons kadootjes gehad.
    1 prentenboek
    1 kinderbijbel
    1 zakje met nepijsjes, patat enz. (koste 1,50 bij de zeeman en daar speelt ze nou al twee dagen mee):D
    1 pen
    1 chocoladeletter
    1 chocolade zwarte piet
    nieuw ondergoed van oma

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier een pyama en kinderdrumstel van opa en oma gekregen.
    van ons
    diertjes van duplo
    tractor van duplo
    politieauto van duplo
    soort foampuzzel/speelmat
    ijscomachine van playdoh klei
    nog meer klei in soort gereedschapskist met vormpjes
    chocolade letter

volgens mij was dat het wel.

enne coco: hoe staat het met jou? al bevallen?
    ik ben niet nieuwsgierig hoor! haha

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

kom ook eventjes spieken of Coco al is bevallen.. (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)

Laat morgen wel weten wat suzanne voor sinterklaas heeft gekregen.

@ sjoon & bulldog: hoe gaat t met jullie?

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier geen kwaaltjes, voel wel mijn buik goed, zere borsten en snel honger hebben!

5. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ik kom ook steeds even kijken of Coco al bevallen is. :D

Kennen jullie Spirit70 nog? Ze was destijds mijn buddy bij de bevallingslijst. Haar zoontje Nick overleed bij de bevalling en een aantal van ons hebben toen gezamenlijk een pluche knuffel en een kaartje gestuurd. Een jaar later beviel ze van een gezond meisje en nu zag ik laatst dat ze weer zwanger is, ruim vijf maanden geloof ik. Echt leuk voor haar. :) Er zijn trouwens best veel juni 2008-mama's die in de tussentijd nog een kindje hebben gekregen, weer zwanger zijn of willen worden.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    coco dus niet bevallen nog??? hehehe

@mineke we gaan in april naar curacao me broer gaat daar trouwen...als we dan toch daar zijn dan ook maar met dolfijnen zwemmen;)

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Ook al zo'n duplo-fan? Hier heeft J. ook een grote doos vol. Voor zn verjaardag hadden we de stadsdierentuin gegeven, is hij echt zo zoet mee. Straks als zn broertje/zusje geboren wordt hebben we nog een duplo cadeautje voor hem gekocht.

Heb jij trouwens al een afspraak voor een echo? Krijg je die niet wat eerder, ivm onregelmatige cyclus?

@ Schaapje: Ja, Spirit ken ik nog wel. Leuk voor haar dat ze weer zwanger is idd. Volgens mij had ze dat toen ook zelf hier in het topic gemeld.

@ Linda: Ooooh, lekker vooruitzicht hoor....

@ iedereen: ben dus nog steeds niet bevallen helaas. Ik vind het nu wel een beetje lang duren hoor, begin het zat te worden.
    Laatst had ik iets, ik zat mn man af te katten om niks. Dus ik zeg: "Ja, sorry, ik ben een beetje kribbig". Zegt hij: "Ja, dat geeft toch niet, je bent al 3 jaar zwanger". Kon er gek genoeg wel om lachen. Maar het begint onderhand wel te voelen alsof ik al jaren zwanger ben, en kleine maakt volgens mij nog steeds geen aanstalten om te komen.
    Gisteren moest ik naar het ziekenhuis. Standaard controle als je 41 weken bent. Half uur aan de ctg gelegen en echo gehad. Alles met de baby was goed, en nog voldoende vruchtwater, dus het is verantwoord om me nog een week door te laten lopen om te proberen of de bevalling zich zelf aandient. Als het goed is komt vanmiddag de vk naar mn huis om me te proberen te strippen, hoop dat het nu wel lukt, afgelopen donderdag zat alles nog potdicht en toen lukte het niet.
    Ik loop nu dus nog maximaal 6 dagen, dan gaan ze me sowieso inleiden, maar als het eerder zat word dan hoef ik maar aan de bel te trekken en dan word ik eerder ingeleid. Is wel een fijn idee, maar ik zou zo graag willen dat het uit zichzelf op gang komt allemaal.

8. Blue Bird

@ coco: ik hoop dat t strippen voor je werkt en dat je snel je baby in je handen kan hebben. Ik hoop ook voor je dat t zelf op gang komt.

Hier is ze enorm verwend:

buggy
    een aantal poppen
    luitertas
    babybad met attributen
    klei
    stoepkrijt (lekker met dit weer ;))
    magneetbord
    opmaakpop (waar je zelf staarten kan maken en allerlei dingen kan doen)
    schmink
    kralenset
    stofzuiger
    heel veel spullen die een babypop nodig heeft, zoals flesjes, poppenluiers
    babyborn (tjee wat zijn die dingen duur :$)

dat heb je als een meid hebt he....

9. Blue Bird

ik klep af en toe mee in het topic voor mei mama's 2011. maar kan ze niet bijhouden en voel me een buitenbeentje. ben daar ook niet zoveel te zoeken omdat ik meer met jullie heb, dan met hun.

Daarom heb ik ook gevraagd aan flexgirl of ze mij buddy wilt zijn (en gelukkig wilt ze dat.... dank je wel flex :D), dus als t zover is... stalk flex maar...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

wat is iedereen verwent zeg jeetje!

@bianca hier gaat het wel heb erg last van steke in mn onderbuik.

@schaapje spirit ken ik nog wel , die hheeft onlangs hier nog gepost dat ze zwanger is.

@coco jeetje wat vervelend dat de kleine nog nie twilt komen , jij heb wel veel geduld ik had me eigen allang laten in leiden.
    ik hoop voor je dat de kleine snel komt uit zn eigen.

hier heeft hij gehad van ons , de omas en opas en tantes en ooms:

werkbank met atributen
    discolamp
    racebaan
    laptop
    ijsmachine
    veel knutselspullen
    2 puzzels
    visvang spel
    thomas de trein verlengstuk
    pyama
    sos set (autos politie enz)
    en nog wat klein grut..

@bianca bij de juli mamas is het ook nei tbij te houden er is een vast groepje wat op elkaar reageerd en verder niet.
    ik kijk he tnog ffkes aan en anders houd ik het daar ook voor gezien.

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    en dan ga ik nu poesten want morgen hebben we weer een kijker voor het huis.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca en bulldog: Ik had het bij de november mama's in het begin ook, dat het zo druk was en dat je er bijna niet tussenkomt met je verhaal. Maar door de weken heen zijn er toch een paar dames afgehaakt en nu voel ik me erg thuis in hun clubje en is het erg gezellig. (al voel ik me nu weer een buitenbeentje omdat ik als enige nog niet bevallen ben)
    Weten jullie nog hoe druk het hier in het begin was? Was toen ook bijna niet bij te houen. En nu zijn we nog maar met een paar vaste meiden, is weer het tegenovergestelde.

Zie dat een paar kindjes klei hebben gekregen van Sinterklaas. Is dat al leuk? Wilde het eigenlijk ook kopen maar durfde het nog niet aan, ben bang dat hij er nog te klein voor is.

@ bulldog: Succes met poetsen, en met de kijkers morgen.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hij/zij zal wel denken mij te glad en te koud buiten ik blijf nog even lekker warm in de buik zitten.
    Maar kan me goed voorstellen dat je het zat bent hoor!! helemaal als iedereen bij de nov ondertussen al is bevallen! Ik hoop dat je gauw je kindje in je armen mag vasthouden!!!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

zozo toe maar zeg wat is ze enorm verwent zeg!!!

hier heeft es een laptop van woezel en pip gekregen en K een koekjestrommel (vormenstoof) en dat was het haha hebben kerst nl ook nog...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi doe het graag voor je ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat spannend zeg!!!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier heeft Es gisteren voor het eerst gedanst en ze vond het helemaal super!!!! echt geweldig om te zien omdat het een proefles was mocht je nog meekijken volgende week mag ze nog een losse les mee doen en dan in januari gaat ze echt beginnen !! helemaal leuk!!

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco; kan me voorstellen dat je het zat wordt. Maar geef de kleine eens ongelijk, het is zo lekker warm daar binnen :D
    Klei is erg leuk hoor en goed voor de ontwikkeling van de motoriek. R. speelt er al een tijdje mee. Van die koekjesvormpjes erbij gegeven en dan maakt ie beertjes van. Het is nu wel 1 vieze kleur geworden ;)

Wat is iedereen verwend! Hier is R. helemaal weg van een politieauto met sirene. En D. vind het ook erg interessant, hij tijgert de hele kamer door (alles moet opzij) om de auto te pakken te krijgen. Niets is meer veilig. Wel leuk dat ze nu steeds meer samen kunnen spelen.

Hebben jullie verstand van videocamera's? Ik wil er eentje kopen maar geen idee wat makkelijk is. Lijkt me toch wel leuk voor later om de kinderen zo klein terug te zien.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dan denk ik dat ik maar klei voor de Kerst ga kopen.

Ja, kleine heeft het inderdaad lekker warm bij mij in mn buik. Maar hier in huis heb ik ook alles warm gestookt hoor.

Hier geen verstand van videocamera's. Wij hebben er één "geleend" van onze schoonouders, al jaren, haha. Gewoon een simpele ouderwetse. Zou niet eens weten welk merk. Maar gaaf is het wel idd. Dingen als verjaardag en Sinterklaas zijn super om te filmen, maar ook af en toe de spontane momenten, als J. staat te dansen op K3 bijvoorbeeld, echt geweldig als je dat later terug kan zien.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Leuk zeg, eerste dansles. Lijkt mij ook zo leuk. (maar ik vind alles leuk, hahaha)

Deel Deze Pagina