Nou, vk is geweest. 't Was al wat verweekt, maar ze kon er nog niet bij om te strippen. Heeft wel wat los gemasserd, maar ik moest er niet te veel van verwachten. Nu ga ik dus nog maar een paar dagen afwachten...
ach coco: eens moet 't er toch uit. maar hoop dat t een normale bevalling voor je wordt. iig succes met de laatste loodjes. @ bulldog: ik kijk af en toe wel bij de mei-mama's. maar het is nu een vaste kliek geworden en ik ben toch al niet zo veel online. Dus ja... ik ben er gewoon mee opgehouden. en als ik iets post, dan reageren ze niet. En ik weet wel.... de meeste die daar posten zijn zwanger van hun 1e. dus voor hun is het nieuw. maar wij, die zwanger zijn van de 2e, zijn net zo onzeker als bij de 1e. en tja... bij de juni mama's gingen we ook snel. maar we zijn hier wel een vaste kliek. Er zijn er niet veel meer van over.... Maar dat neemt niet weg, dat ik t keigezellig vindt bij jullie hoor... BTW: hoe is het met Zonneschijn?
@ bulldog: succes met poetsen en hopelijk is snel jullie huis verkocht. hier aan de overkant zijn ze over gegaan naar een andere makelaar... het huis staat al ruim 3 jaar te koop.
@coco balen dat je beeb zo op zich laat wachten, kan me voorstellen dat je het wachten zat ben... @bianca dat had ik ook hoor...er werd megaveel geklept bij de aug2010 mama's de meeste waren ook zwanger van de 1e tsja en dan heb je gewoon meer tijd...ik volede me ook buitengesloten...op mijn vragen werd in het begin amper gereageerd...later wel...nu hebben ze een eigen forum/site gemaakt maar dat vind ik helemaal teveel gedoe dus kletst ik alleen heeel af en toe als ik tijd heb hier..
@bianca ik heb toch geen tijd om de heledag achter de pc te zitten dus kijk af en toe eens mee daar. ik hoop dat het huis verkocht is voordat nummer 2 komt maarja dat zal wel niet lukken denk. had eigenlijk deze maand niet gerekend op kijkers. @coco balen dat je ze niet heeft kunnen strippen.
effe snel want druk; net terug van werken, nu nog eten en straks schouwburg. Wij hebben afgelopen zomer de Panasonic HDC SD20 gekocht. Toen vantevoren samen met mijn vader uitgezocht wat het beste was (prijs-kwaliteit). Deze kwam uit testen van consumentenbond ook goed uit. Volgens mij rond de zeshonderd euro (sorry knopjevan de zes is kapot op mijn laptop). Succes met kiezen.
Lief dat je t vraagt; niet echt goed hier. Senna zit wel lekker in d'r vel, maar ik maak me gewoon heel veel zorgen. Vertel volgende keer weer wta meer, drukke avond. Hier ook meer met juni-mama's dan met de okt-mama's van maz. Ben daar nooit.
Coco: balen zeg dat ze nog niet kon strippen!! Vervelend he overtijd ik vond altijd die twee weken net zo lang duren als de rest van de 9 maanden!! Leuk dat iedereen verwend is door Sinterklaas!!
@Coco: Jammer dat het strippen niet gelukt is. Ik hoop in elk geval voor je dat het niet lang meer zal duren. Ik kijk hier in elk geval regelmatig of je al bevallen bent. @xxxxx1974: Wat leuk dat ze samen kunnen spelen. Dat is wel een groot voordeel van twee kinderen waarbij het leeftijdsverschil niet zo groot is. Hoe is het trouwens met het familiefeest afgelopen? @Zonneschijn: Veel sterkte! Het is in elk geval wel fijn dat Senna zichzelf prettiger voelt. Hoe gaat het het praten? Ik vind het fijn dat het hier vrij rustig is. Het gaat in deze groep niet om kwantiteit in tegenstelling tot sommige andere maand-mama's die graag het berichtenaantal opkrikken met pagina's vol kleine (onzin)berichtjes. Nu kun je het goed bijhouden en ik denk dat je zo beter met iedereen kunt meeleven.
Effe echo berichtje: Hier toch weer wat stoms onze slee was zaterdagavond verdwenen uit de voortuin!! Moest hem nog in de schuur zetten nou had ik vandaag een briefje op de schuur geplakt bij de straat van Wie weet waar onze slee is. Komt de overbuurman aanbellen had een slee in de vijver zien leggen een straat verder!! Nou kijken ja hoor midden in de vijver, vast gevroren. Mijn man is vanavond aan het stunten geweest maar hij zit muurvast en durft er ook niet uit te hakken want dan zak hij er straks zelf door en dat is die slee niet waard. Baal er wel van had al weer een paar jaar maar zag er nog als nieuw uit met een ijzer rood rekje erop!! En die beteuterde gezichten hier van mama waarom doen ze dat?? TJAA
@mineke wat een rotstreek zeg!! ze moeten met hun poten van andersmans spullen afblijven! Wij hebben een slee gekregen van mijn schoonouders maar laat hem maar niet meer in de tuin uitlekken... @zonneschijn...wel fijn dat senna nu beter in d'r vel zit..ik snap wel dat je je zorgen blijft maken..heel veel sterkte! Weten jullie eigenlijk al meer?? misschien heb je het hier al wel gemeld maar heb ik het niet gelezen.. hier gaat alles goed...blijft hardstikke druk... fae gaat echt snel en groeit ook erg hard ze weegt nu 6300 gr en 63 cm.. ze is nu al echt dingen aan het vastpakken...rolt al zowat om van rug naar buik maar ook als ze op dr buik ligt rolt ze al zowat terug...hoef maar een heel klein beetje te helpen...ook is ze lekker aan het brabbelen...echt schattig.. als ze in de box ligt dan komt ze al helemaalomhoog met dr hoofd alsof ze wil gaan zitten...ik zeg de hele tijd dat ze buikspieroefeningen doet hehehe @bulldog spannend kijkers!!! hopelijk vinden ze het huis mooi en doen ze een goed bod! t schijnt per 1 jan.nog moeilijker te worden om een hypotheek af te sluiten hea? en het bedrag wat je kan lenen daar koop je zowat niks voor....doet de huizenmarkt niet bepaald goed ... hopelijk ben jij je huisje snel kwijt! scheelt weer een hoop stress...hoe voel je je verder?? @bianca hoe is het met jou verder??hoe voel je je?? wanneer krijg je de 20 weken echo? of laat je eerder geslachtsbepaling doen???SPANNEND!! @sjoon en voel je je al een beetje zwanger??last van kwaaltjes???
noa was trouwens foto van de maand november van ballorig heerhugowaard!! Kinderspeelparadijs Ballorig Heerhugowaard - Foto van de maand
@linda wat een leuke fotos ! fae goreit ook goed zeg ! voel me beroerd ben snip vekrouden en kon nie tin slaap komen vanwege de kriebelhoest viel om half 1 in slaap en was om 2 uur weer wakker.
@mineke wat een klote streek zeg wie doet nou zo iets. ik hoop dat jullie hem nog terug kunnen krijgen van het ijs.
Sjoon: GEFELICITEERD met je zwangerschap! Ben echt blij voor je.. Mineke: Wat vervelend zeg dat ze zomaar de slee hebben weggepakt. Kan me voorstellen dat je kids teleurgesteld zijn. Zonneschijn: Fijn om te horen dat het beter met Senna gaat. Linda: So cute, wat een leuke fotos! Bulldog: Beterschap voor je verkoudheid. Het is weer de tijd van het jaar he? Buiten vind ik het gewoon zooooo koud.. Hier hebben we een drukke week achter de rug. Vrijgezellenfeest van mijn broer hadden mijn man en ik georganiseerd. Was erg leuk en gezellig. De bruiloft was helemaal top. Danny zag er prachtig uit in zijn pak. We hadden echt twee dagen nodig om bij te komen!
Mineke: wat rot van die slee...missch. kun je hem nog redden als het een beetje gaat dooien? Onze overburen laten ook alle spullen altijd buiten staan. R. denkt dan 'leuk, van mij..' en praat het dan maar uit z'n hoofd. Hij mag dan even ermee spelen maar moet dan wel alles netjes terugleggen. Linda: wat een eigewijs gezichtje! En cute allebei!! Ben je alweer gewend aan 2? First: schattig zo'n pakje! Heb je een foto'tje? Bulldog: balen zo'n verkoudheid. Hier rouleren we, om de week een ander verkouden.. Schaapje: leuk dat je er weer vaker bent! Het feestje heb ik laten schieten, ik was zo moe. M'n man is geweest maar vond het niet leuk (ik had niets gemist, ha ha). Helaas viel ik pas in slaap toen m'n man thuis kwam dus toch nog weinig geslapen Zonneschijn: bedankt voor je tip over de camera. Ben benieuwd hoe het nu gaat met Senna. Ben je weer aan het werk gegaan? Hoe is het met de zindelijkheidstraining van jullie kids (Coco, en Bianca geloof ik?) Hier van het weekend helaas een paar drollen in de onderbroek gedaan. Misschien toch alles rondom de Sint, ik weet het niet. De regelmaat met de drollen is weg, ik kon eerst de klok erop gelijk zetten.