lekker hoor slaapjes van 2 uur. als hij slaapt hier dat in het meestal maar een uurtje. vannacht is hij toch wer wakker geworden en hij was helemaal hysterisch...
@ bulldog: Weet je ook waarom hij dan zo hysterisch is of kan hij je dat niet vertellen? En heb je hem nog een beetje kunnen geruststellen?
Bulldog: Vervelend dat amandelen knippen niet echt goed geholpen heeft voor het doorslapen!! Vervelend dat je test negatief was! Bianca: Lekker he dat gerommel met slaapje ahum hier is ze aan het eind van de dag als ze niet geslapen heeft wel erg humeurig hoor heeft Suzanne dat ook?? Coco: Zo dus hij is al bijna helemaal van zijn middagdutje af! Wat worden ze groot he!
Pfff... Ik zit net even aan de telefoon, nog geen 20 seconden. Ik hang op en draai me om.. staat meneertje met zwarte waskrijt op mn witte granolmuur te kleuren!! Heb meteen op internet gelezen voor tips om het eraf te krijgen. Het is aardig gelukt, waskrijt is weg, maar nu zit er een grote vlek van het schoonmaken/schrobben. Ben bang dat we moeten gaan verven. Over het slaapje. Hier is zoontje ook 's avonds vaak humeurig hoor, als hij niet geslapen heeft overdag en een hoop gedaan heeft is hij van het avondeten tot het slapengaan vaak niet te genieten...
Zo, nu maar even een boterham eten en hopen dat de vlek nog wat wegtrekt als het droog wordt... Maar baal echt als een stekker.
@ coco: ik snap dat. Heb je 'm op z'n donder gegeven? @ mineke: nou ze heeft zondag en maandag d'r middagdutje overgeslagen. En het viel eigenlijk wel mee. Ok wel wat vervelender dan normaal. We hebben d'r ook om 7 uur in bed gelegd (of kwart over 7). Meestal kijken we altijd eerst zandkasteel (op uitzending gemist ). Maar gisteren heeft ze dus wel geslapen. Ben benieuwd of ze vandaag op het kdv slaapt. @ bulldog: hier zijn we hard aan 't duimen draaien.... heb je al getest of wacht je tot vrijdag? Spannend...
Ja, ik heb hem op zn donder gegeven. Hij snapte zelf ook wel dat hij verkeerd bezig was. Ik zei dat hij naar de gang moest en hij rende bijna... Normaal moet ik hem brengen. Hij was zelf ook wel geschrokken dat hij zo stout was en heb naderhand heel veel kusjes gekregen en hij zei steeds "sorry mama". Ben nu ook niet boos meer, kan gebeuren. Helaas is de vlek niet mooi opgedroogd. Het is nu een beetje een wazige viezige grijze vlek op het mooie wit.
balen coco van je muur. Is het een beetje weggetrokken? Is wel heel aantrekkelijk voor een kind zo'n wit vlak Bulldog: dat hysterische hadden we hier ook af en toe. Slaapt ie daarna wel weer verder? Hier is weer nieuw dat ie 's nachts gaat gillen dat ie z'n speen kwijt is. We hebben er 4 in bed liggen maar hij roept (helaas) ons weer... D. is idd alweer een half jaar, gaat zeker snel. Straks naar het CB, ben benieuwd. We mogen weer beginnen met bijvoeden. Tot nu toe beland elke poging op de grond en trek ie hele vieze gezichten. Was weer helemaal vergeten hoe het ging met R. maar het komt weer terug, wat een geknoei... Wat een nacht weer vannacht, heb denk ik maar 3 uur geslapen. En dan slaap je net staat die ***kat voor de deur te maauwen dat ze naar binnen wil :x En dan om 5.30 uur: "mama R. wakker!!!" x 10 en volume 10
@coco nee dat zegt hij niks als hij wakker wors lijkt wel of hij dan nog gewoon slaapt. balen van je muur zeg, toch maar even verven?! grappig dat hij daarna zegt sorry mama.... @bianca nee niet meer getest en wacht ook nog eventjes, heb iedere dag het idee da tik ongi moet worden. @ellen nee dan slaapt hij niet verder. balen da tje zo vroeg wakker werd van de kat en R... hier een leuke droom gehad vannacht was zwanger van een meisje en kwam op de 37 weken erachter dat de kamer nog niet in orde was bedje moest opgemaakt worden enzo. en toen dat klaar was beviel ik in 2 uurtjes ... hahaha. hoe lompe dromen kun je hebben ....
@ bulldog: ik had dat ook en ik had t heel erg warm. Heb jij dat ook? De misselijkheid neemt gelukkig wel wat af, de vermoeidheid niet. Nu is er pijn in m'n rug bij gekomen en een verkoudheid. Gezellig zo. Suzanne is er net van af, begin ik. Vanmiddag hebben we een crematie, dus Suzanne gaat bij de buren spelen. Ben benieuwd of ik t droog houd.... ben toch al emotioneel.. Nee, familie weet nog niet dat ik zwanger bent, dat vertellen we volgende week zaterdag en zondag.
Coco: Wat vervelend dat er nu een vlek op je witte muur is. Dat hebben ze helaas net iets te laat door. Een muur in D. zijn kamer is behangen en hij heeft een paar maanden geleden in een hoek in zijn kamer het behang omhoog getrokken. Snap tot de dag van vandaag niet wat hij daar uitspookte en hoe het hem is gelukt. Mijn man heeft het direct vast geplakt en D. heb ik toen eventjes gestraft en uitgelegd dat het niet mag. Ga je nu je woonkamer verven? Bulldog: Ik hoop zo dat het raak voor je is! Ik hoop ook dat de kleine vaker gaat doorslapen. Ellen: Lijkt me moeilijk zo weinig slapen. Ik had afgelopen week een mindere nacht, omdat D. liep te hoesten en we een aantal keer zijn gaan kijken bij hem. Ik merkte de volgende dag in de namiddag dat ik kapot was en kreeg hoofdpijn, door onvoldoende nachtrust. Moeten jullie er vaak uit voor het speentje van R? Is het geen optie daarmee te stoppen? Misschien dat jullie dan minder vaak eruit hoeven. Of denk je dat het niets uit zal maken? Ik ga met D. naar de speeltuin en daarna even de stad in!
@bianca het ene moment heb ik het heel erg koud en het andere moment heel warm. ik kan er gewoon nie tmet mn pet bij dat ik al gewoon op 33 dagen zit terwijl ik dat in de 1,5 jaar dat ik geen pil meer gebruik nooit langer heb dan 30 dagen. sterkte vanmiddag bij de crematie. knap van je dat je je mond kan houden bij mij wist iedereen het toen al met 6 weken.
@ bulldog: ja... ik kan best wel goed m'n mond dicht houden. Dat heeft wel zijn voordelen. mmm... spannend hoor. als je vandaag niet ongi wordt, ga je dan vrijdag testen.... ik zal vrijdag regelmatig kijken. Of moet je werken vrijdag? BTW: hoe zit t met t verkoop van jullie huis?
@bianca dat heeft idd zn voordelen als je je mond dicht kan houden ik kan ook niet liegen dat ziet iedereen aan me. ik heb nog 1 test liggen van zwanger en kids en die ga ik morgen ochtend doen als ik niet ongi ben. ik moet morgen werken dus kan pas smiddags laten weten rond een urrtje of 2. we hebben zaterdag open huis gehad en er zijn 3 mensen weesten kijken heb nog niks van de makelaar gehoord dus nog ff afwachten.
@ first: dat behang heeft R. hier ook gedaan. En trots dat ie was Hij had het ons nl. ook zien doen in de andere kamer waar we behangen hebben, ha ha. De speen afleren, als dat zou kunnen..... Hij is er erg aan gehecht jammer genoeg en nog niet eraan toe om hem los te laten. Het is echt een drama als de speen weg is. We gaan proberen met Sinterklaas of z'n verjaardag de speen af te leren. Gelukkig heeft D. geen speen wat dat betreft. Bulldog: spannend testen... Bianca: sterkte op de crematie. Knap dat je het nog niet wilt vertellen. Ik heb het de tweede keer vrij snel verteld, ik was zo misselijk dat viel wel op... Gelukkig niet zo op als je emotioneel bent tijdens een crematie, je zal niet de enige zijn.
@ Firstbaby: Nee, ik denk niet dat we voorlopig opnieuw gaan verven. Het is toch aardig weggetrokken en ik vind het wel even goed zo. Misschien als de baby er is dat we het gaan doen maar nu voorlopig nog even niet, heb er geen zin in. @ Bianca: Sterkte bij de crematie. En wat knap dat jullie zo lang je mond kunnen houden zeg! @ bulldog: Spannend hoor. Hoop echt dat je snel positief test. Je hebt toch niet voor niks zo'n droom zou je zeggen....
Bianca: Strekte met de crematie!! Knap hoor nog niks verteld! Ik was altijd zo aan het spugen dat ik het wel moest vertellen!! Coco: Zonde van de muur zeg,hier heeft ze dat pas ook gedaan kon wel aardig weggummen maar helemaal is niet verdwenen. En boven het bureau van haar zus met stift dat krijg ik echt niet meer weg. Dat word ook schuren en opnieuw schilderen binnenkort. Bulldog: Spannend hoor hoop het voor jullie!! xxxx1974: Balen zeg zo'n nacht!! Fistbaby: Was het leuk in de speeltuin wel lekker koud he buiten?? Gisteren had ik ook weer wat zou even oppassen op een ventje van bijna 3 en een meisje van net 1 wat al rondloopt!! Dus was hier lekker druk ging best goed maar op den duur waren ze zo druk op de bank springen enz. Dus ik de oudste en Judith lekker naar buiten gedaan ging prima maar in een keer geloofde ik mijn ogen niet. De tuinslang lag nog buiten mijn man vergeet hem vaak uit te zetten. Dat jongetje wist hoe je hem aan moet zeggen dus hij was lekker aan het spuiten achter Judith aan en die vloog werkelijk door de tuin. Ik vloog ook echt naar buiten brrr was veel de koud om na te worden schade viel mee Judith was maar een beetje nat, alleen haar haar en gezicht. Achteraf was het wel komisch!!
Bulldog: Spannend, ben benieuwd of het raak is! - Ik hoop dat de makelaar jullie snel kan verblijden met goed nieuws. Coco: Ja, ik begrijp wel dat verven nu even geen prioriteit heeft. En als het redelijk is weggetrokken, dan zal het bijna niemand opvallen. Het valt jou op, omdat jij ervan op de hoogte bent. Ellen: D. was ook erg gehecht aan zijn speentje, maar ik vond het irri dat wij steeds naar dat ding moesten grijpen. Dus wij zijn er in een keer mee gestopt, omdat wij dat wilden. Gemeen he? Na 3 dagen was het gehuil over, maar mijn D. had hem alleen met het slapen gaan. Heeft R. hem ook overdag? Vind het wel grappig hoor 4 speentjes in bed haha.. Ik zou D. inderdaad geen speentje meer aanbieden, hij is inmiddels 6 maanden en kan blijkbaar zonder. Echt fijn. Mineke: Zoo dat was een drukke boel bij jouw thuis. Vind het echt komisch dat hij de tuinslang aan kreeg en maar begon te spuiten. Gelukkig heb jij het op tijd gezien en niet pas totdat ze beide drijfnat waren haha! - Ja, in de speeltuin was het best frisjes gister. D. gaf opeens aan dat hij wilde slapen. Dus had de winkels ook maar uitgesteld tot na zijn dutje! Hier slaapt hij ook nog ruim 2 a 2.5 uur, heerlijk! Bianca: Nog droog gehouden tijdens de crematie?