juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    jee, Sjoon, wat een vreselijk nieuws.... sterkte met de verwerking

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @Sjoon,wat een verdrietig nieuws zeg!!:(

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Wat vreselijk voor je zeg. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je het kunt verwerken. Doe het rustig aan.. dikke knuffel

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: O, nee toch he. Vind het zo erg voor je. Het was je zo gegund en je bent er zo lang voor bezig geweest. Sterkte met de verwerking..

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bedankt allemaal voor de felicitaties. Hier gaat alles goed. J, vindt zn kleine broertje helemaal geweldig en is supertrots en lief.
    R. doet het goed. Alleen het slapen is wat minder. Hij wil bijna alleen maar in slaap vallen op mijn borst of in mn armen. Maar de bv gaat super, ben zo trots en gelukkig met mn gezinnetje...

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    coco: dat is normaal de eerste tijd.. Met 6 weken zal het slapen en huilen beter gaan. Hoe gaat het met jou? Het was een snelle bevalling?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, was een supersnelle bevalling. De avond en nacht ervoor wel beetje last van buikpijn/krampen, maar niet noemenswaardig. We hebben gewoon dinsdagavond de kerstboom nog opgetuigd en 's nachts kon ik er nog gewoon mee slapen. Pas om 7.30 toen ik onder de douche stapte barste het los. Om 9.10 was de vk er, had toen 8 cm en terwijl ze alles aan het klaarzetten was kreeg ik al persdrang, en om 9.50 is R. geboren. De kraamhulp was zelfs te laat.
    Met mij gaat het ook goed. Heb 3 of 4 hechtingen na een knip, maar heb er niet echt last van, alleen met plassen.
    Verder voel ik me helemaal super, het was echt de bevalling waar ik van droomde, en lekker thuis, heerlijk.

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjoon ow nee hea...wat onwijs kl*te zeg!! sterkte! dikke knuffel!

@coco fijn dat het zo goed gaat! en wat een snelle bevalling zeg!!!

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen Allen,

Coco: Geweldig joh, dat je zo een snelle bevalling hebt gehad. Geniet van je kraamtijd en rust lekker goed uit!

Pfff... ik ben vannochtend opgestaan met een opgezwollen pijnlijke keel en ben snotverkouden! Bah..

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco heerlijk zo'n bevalling en heerlijk in je eigen bed!!

@ first ohjee beterschap!!

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

oh meid... ik had je een pb gestuurd.... maar dit wist ik niet... :( stertke meid met t verlies.... ik heb je t zo gegund...

12. Blue Bird

Zw. dementie zeg.... ik bedoel: het is je zo gegund.....

sterkte met t verwerken ervan....
    *Digiknuffel*

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Coco: Wat een snelle bevalling en wat fijn dat het zo naar je verwachtingen is gegaan! Was de 1e ook zo snel?

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca jeeujjj vandaag op de helft wwanneer heb je de echo ??

@champty jij bent aleweer 30 weken dat gaat hard.
    heb je het zwaar?

15. Blue Bird

@ bulldog: ik krijg 'm donderdag om 9 uur en om 10:30 uur afsrpaak bij de vk.

hoe gaat t met jou? heb je al klachtjes?

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    spannend binaca!

hie gaat alles goed heb niet echt klachtjes merk wel da tik een buik heb haha.
    enne ik lust geen koffie meer.
    drek naar de vk intake en dan weet ik ook wanneer ik een echo krijg.

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

succes bij de vk bulldog!

ik krijg donderdagavond een echo om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon is.
    het vloeien is sinds vandaag gelukkig al minder.

@coco: jeetje, wat een supersnelle bevalling! was die bij J ook zo snel verlopen??

ik moet vandaag de verwijzing voor de echo bij de vk ophalen, ze wou het wel opsturen, maar komt nooit op tijd als de post wil gaan staken haha...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon fijn da tje nog een echo krijgt om te kijken of alles schoon is.
    fijn da the tvloeien al minder is.

ik krijg 6-1 pas mn eerste echo moet nog zo lang wachten.

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Bulldog: Het duurde toch echt 30 weken voordat ik er was haha maar zwaar mwah, af en toe wordt het nu wel zwaar, vooral nu met die gladheid buiten dan loop je al zo krampachtig en als je dan half glijd schiet het gelijk erin.. En tillen en bukken wordt wat minder fijn, maar verder gaat het goed!

Sjoon: Succes bij de echo meis.

Bianca: Spannend!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Hier bij de tweede zwangerschap ook al heel snel een buikje, grappig he.

@ Sjoon/Champy: nee, de eerste was niet zo snel. Maar werd toen ingeleid, en kreeg een ruggenprik, is dus heel anders gegaan toen.

Even een vraagje. Hoe doen jullie het met kerst? Ik bedoel de cadeautjes onder de boom, komen die van de kerstman of leggen papa en mama die daar gewoon neer?
    Sinterklaas vind ik wel leuk om een kind in te laten geloven, maar met kerst vind ik dat toch wat anders, hoe doen jullie dat?

Deel Deze Pagina