juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

je kan t wel proberen. en als t een smeerboel wordt; jammer dan... opruimen is toch zo weer gedaan.

doen wij ook als we muffins of wafels hebben gemaakt.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca dan blijft he tnog ff spannend!!

@sjoon fijn dat alles schoon was, mag je nou eerder naaar de gyn als he tniet lukt om weer zwanger te worden?

@ellen heel herkenbaar om niet te mogen helpen.
    hier wil hij zelf boter op zn boterham doen nou dat gaat dus echt nie tlukken uiteindelijk zegt hij samen met mama doen haha.
    gister wou hij zelf aardappels sxchillen ppfffff..
    is het gelukt met de sinasappels???

ik zou het ook nie tkunnen hoor thuisblijfmoeder, ik vind het heerlijk om een paar dagen iets anders om handen te hebben en als ik dan weer thuis ben dan ben ik weer helemaal gelukkig dat ik hem weer zie haha.

ik ga ff ruimen hier en boodschappen doen en ff sleeen
    morgen weer werken
    en dan komen we in de kerstdrukte dus ik zal hier volgende week nie veel zijn..

fijn weekend

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ach, wat is kunnen... Hij drukt nog niet hard genoeg en dat ding staat dan een uur te draaien voordat de sinasappel leeg is. Maar wel lachen hoor.... Een oefening in geduld voor mama :D

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb geen idee of ik dan ook eerder naar de gyn toe mag.
    we gaan gewoon proberen, en mocht het in het voor jaar nog niet zo zijn, dan ga ik gewoon naar de gyn toe...

leuk joh! dat hij zelf sinaasappels wil persen!
    en qua geduld, je mag wel wat van mij hebben hoor xxxxxx! ik heb veel te veel geduld, ook niet altijd goed, volgens mij! haha
    mijn vriend kan zich daar nog wel eens aan ergeren, want zijn geduld ik ook snel op, als ik chiel iets zelf laat doen en het duurt hem te lang, dan kan hij niet wachten, dan doet hij het zelf wel. haha

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    op zich heb ik veel geduld hoor, zeker als ie zelf iets wil proberen.... Alleen nu dat mannetje ziek is geweest en niet naar het KDV is gaan spelen heeft ie energie te veel of zo. Luistert voor geen meter, krijst om alles. pfff.

6. Blue Bird

@ bulldog: als je t echt wilt weten, stuur maar een pb. maar dan moet je beloven dat je t hier niet gaat vertellen....

@ xxxx1974: ik heb hier ook een peuter die voor gene gulden luistert. oh... kan d'r soms wel achter t behang plakken (maar dat hebben we dus niet ;))

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook erg krijsfase!! Was he zo zat dat elke als ze krijste om niks ik ze in de gang stopte, als ze stopt mag ze zelf terug komen!! Snapte ze zo ze krijst nu nog maar een kwart van wat ze gedaan heeft heerlijk!;) Ze zegt het zelf ook Judith mag niet janken word mama boos, Judith stopt met janken Judith lief!!:D

Hier vind ze de sneeuw erg leuk alleen na een half uurtje als ze kletsnat is wil ze ook gelijk naar binnen, geef ze groot gelijk.
    Hoe vinden jullie kindjes de sneeuw??

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke: hier precies zo met het krijsen en met de sneeuw ook ;) Ik heb alleem gewone regenlaarsen voor hem en dat is eigenlijk te koud voor hem. Dan is ie het snel zat. En een slee vindt ie ook niets.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    J. vindt de sneeuw heerlijk. Gisteren lekker op de slee geweest, we hadden er één geleend van iemand, hij vond het super.
    Alleen hij is zo eigenwijs he, wil geen handschoenen aan, en wel met zn handen in de sneeuw; dat wordt dus huilen op den duur omdat hij koude handen krijgt.

10. Blue Bird

hier ook een eigenwijsje die geen handschoenen aan wil. We hebben snowboots voor d'r gekocht bij de boerenbond. die zijn gevoerd aan de binnenkant. Ze vindt het helemaal geweldig.
    met de slee weggaan helemaal. Helemaal als ik t op een aparte manier doet ;) ik ga langlaufen. met een touw om m'n middel trek ik de slee... je krijgt wel veel bekijks... gisteren was de sneeuw goed om te langlaufen en hebben we heerlijk een tocht door de bossen gedaan en daarna lekker iets warms gedronken... :)

Coco: wat een aparte naam voor je zoon... (wel een leuke naam hoor) zo'n naam hoor je niet vaak. mag ik vragen hoe je er aan komt... (ben helemaal niet nieuwsgierig en als je hier niet wilt vertellen doe t dan pb (dan houd ik verder m'n mond dicht ;))

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ iedereen even een snel berichtje van deze kant ik kom voorlopig even niet meer hier (geen idee hoelang) mijn laptop is kapot en wordt opgestuurd. dus ik wil iedereen hele fijne feestdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar!!!!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat wordt afkicken flex!

jij ook fijne dagen.
    en ook voor de rest natuurlijk!!

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Flex: Fijne feestdagen alvast. Tot snel!

Mineke: Hier vindt hij het geweldig. Ik heb ook regenlaarsjes van cars, en hij schopt er steeds mee in de sneeuw en gaat dan keihard lachen. De slee vindt hij ook geweldig. Hij stond afgelopen vrijdag bijna een uur bij het raam naar buiten te kijken, omdat het sneeuwde. Helemaal gefascineerd en als ik hem riep wilde hij niet komen..hij bleef maar staan kijken en maar roepen het sneeuwt

Ellen: Om even op je vraag te reageren. Ja, wij voeden D. tweetalig op en het gaat echt goed. Hij reageert nu op mij in de taal die ik tegen hem spreek. Soms raakt hij nog wel eens in de war en springt hij snel over naar het Nederlands. Maar hij kan bijna alle woorden die hij kent in 2 talen zeggen. Verder past oma soms op en zij spreekt alleen arabisch tegen hem. Ik heb goede hoop en wij zetten door. Hoe gaat het bij jullie met het tweetalig opvoeden?

aan alle anderen: Wat vervelend die krijsfase. Als ze eenmaal doorhebben dat krijsen effect heeft, dan blijven ze het doen. Hier nog geen last van gehad. Laten we hopen dat de krijsfase snel voorbij is

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: fijne feestdagen

First: wij praten alleen Nederlands met hem. Hij snapt alles zo goed, vind het jammer omdan in een andere taal overnieuw te moeten beginnen. M'n moeder spreekt nu ook Nederlands met hem ze wilt zo graag dat hij haar begrijpt maar hij negeert haar vaak, maakt niet uit welke taal ze spreekt ;) Ik zou wel graag willen dat ze de tweede taal leren ooit, misschien is het nog niet te laat om te beginnen.

15. Blue Bird

flex: jij ook alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

@ hier zijn we weer in snottebellenhuis terecht gekomen. Iedereen is verkouden. Dacht dat ik er af was, begint de ellende weer opnieuw.

en er is vannacht weer een bulk sneeuw gevallen. ga straks maar 'ns met de slee weg. de latten staan in de schuur, kan ik eigenlijk ook wel pakken; maar moet een kleine boodschap doen.

Wat gaan jullie met de kerst doen?
    Hier zitten de 1e kerstdag m'n schoonouders en m'n schoonzusje met haar man en kinderen.
    2e kerstdag is ons pap jarig, maar die doet er weinig aan en wil iets met t gezin en kleinkinderen doen. Dus we zitten daar.

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik moet de 24ste tot 18.00 uur werken!!??!!
    dan wordt het een snelle hap (helaas), en dan hup naar Asten toe.
    daar mijn verjaardag vieren de 25ste en de 26ste weer naar huis, dan komt familie van mijn vriend nog voor mijn verjaardag en de 27ste komt nog een broer van mijn vriend langs met zijn vriendin en hun kleine om nog even mijn verjaardag te vieren, dus ik zit goed onder de panne met de kerst dagen.

overigens hebben we nog geen idee wat we met oud en nieuw gaan doen! haha

17. Blue Bird

da's idd goed gevulde kerst :D iig fijne verjaardag.

Wij weten ook neit wat we met oud en nieuw gaan doen. Denk bij de buurtjes.

We zijn gesloten tussen kerst en oud/nieuw maar heb gisteren besloten om 1 dag te gaan werken. Ik moet de salarissen doen. en daar heb ik een ochtend werk aan. Ach.... dat valt wel mee. M'n vriendje moet ook 1 dag werken. maar die gaat dinsdag werken.

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kom een langs gewaait!

alles goed hier??
    hier wel, moet allen deze week heel de weekw erken
    dus zal hie rniet meer zijn deze week.

iedereen fijne kerstdagen...

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sjoon: Zo balen zeg de 24e werken tot 18.00, troost je ik moet ook werken tot 17.15 dus net iets korter als jou!!

bianca: Hier zijn de kinderen ook weer verkouden, zelf met een vierkante keel wakker geworden jammer hoor. Maar jah hoort echt bij de winter.

iedereen fijne kerstdagen gewenst!!!!;)

20. Blue Bird

@ mineke: ja... en ik was blij dat ik er vanaf was. Was wel 2 weken aan t snotteren. Nu loop ik sinds maandag weer te niezen en zakdoeken vol te snuiten. :x Vriendjelief had zelfs van de week geen zin om te eten. Heerlijk zo vlak voor de kerst. maar ja... als je ziek bent, dan ben je ziek.

@ sjoon: ik moet vrijdag tot 16 uur werken. Maar ja.. werk altijd vrijdags tot 16 uur. We zijn wel gesloten tussen kerst en oud/nieuw, maar ik moet wel werken. Moet de salarissen doen en nog wat dingen die eigenlijk voor de jaarafsluiting. Dus ik werk.... en m'n collega is vrij (maar ja... daar heb je toch weinig aan)

@ hier: gisteren heeeft m'n vriendje de baby gevoeld. Was toch wel weer leuk. Ook voor hem natuurlijk, want ik voel spruit namelijk al vanaf week 16.... :)

Nou... ik ga weer eens verder.

Deel Deze Pagina