juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

tja, ik had eigenlijk vrij gevraagd de 24ste... dus alleen maar dik meer balen haha

waarschijnlijk zit mijn vriend in maastricht, en als hij niet iemand mee hoeft te nemen dan gaat hij gelijk door naar mijn ouders. dus dat wordt een gezellig kerst avond diner. haha NOT!!

maar goed, is niet zo erg. als je in de zorg werkt is het weer andere tijden, dus dit is natuurlijk wel lekker dan!

@ bianca, wat leuk dat je vriend de kleine gevoeld heeft!

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

tja Sjoon da's idd balen. Moet je ook nog tussen kerst en oud en nieuw werken?

Hier hebben we een rotnacht gehad. Suzanne is stront en stront verkouden. Had t heel erg warm vannacht. Verder heeft ze geen koorts, maar ze heeft een loopneus en hoest heel erg. Vindt het zo zielig voor d'r. Maar ja... tis winter en dan is iedereen verkouden.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: De naam van R. komt van een film. Mijn man kwam ermee.
    Hij kwam al ter sprake bij de eerste zwangerschap maar toen mocht ik het uiteindelijk zeggen. Nu vonden we de naam nog steeds super dus is hij het geworden.

Kerst: Eerste kerstdag eten we bij mn schoonouders en doen we waarschijnlijk een bakkie bij mijn vader. Tweede Kerstdag wordt het lekker thuis op de bank kerstfilmpjes kijken en genieten met ons gezinnetje, we weten nog niet eens wat we gaan eten.
    Oudejaarsavond blijven we lekker thuis met zn viertjes. Ik vind R. nog te klein om mee te nemen ergens naartoe voor een halve nacht.
    Wat doen jullie trouwens met de kindjes om 00.00 uur? Ik denk dat wij J. dit jaar voor het eerst wakker gaan maken om vuurwerk te kijken.

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    coco: hier maken we R. niet wakker want dan is hij heel sjacherijnig. Wij blijven ook thuis, met twee kleine kids en een paar gestresste katten vind ik het niet zo fijn om weg te gaan. Ik hoop dat we wakker kunnen blijven tot 12 uur, we hebben zoveel slaap tekort, ha ha

5. Blue Bird

@ coco: leuk zeg. Dat vind ik apart. Je hoeft de naam van de film niet te zeggen. Maar was gewoon nieuwsgierig hoe je aan zo'n bijzondere naam kwam. Respect hahahahhaa.

@ xxxx1974: hier ook thuis blijven met oud & nieuw. Geen behoefte aan om ergens anders heen te gaan. Denk wel dat we even bij de buren zijn, maar dan nemen we de babyfoon mee. en wakker maken. nee, dat heeft geen zin. net zoals jij t zegt: suzanne wordt ook chagerijnig. Dus laten we die lekker doorslapen. En als ze wakker wordt, mag ze wel mee komen kijken. Maar als ze slaapt, lekker laten slapen.

6. Blue Bird

heb vanmorgen kerstinkopen gedaan. Jeetje wat was het overal druk zeg. kon de auto parkeren in een lantaarnpaal.

Wilde nog wat spullen halen voor de cavia. Moet dus dwars door valkenswaard heen rijden. Kom ik nergens de weg op. Overal politie. Dus ik vroeg me af; waar komen die nu ineens vandaan. Zag ook bij de AH linten etc. Maar goed, verder niet bij stil gestaan. Kom ik thuis, sta ik nog even met de buurvrouw te buurten en die vertelde aan me dat er een overval was geweest op de AH en dat er was geschoten. Ze hebben de overvallers wel te pakken gekregen.
    lekker zeg.... ik kom regelmatig bij de AH en zeker vlak voor kerst. Dan hebben ze extra veel geld in kas natuurlijk....
    brr.... tis wel dicht in de buurt zo.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: De naam van R. is naar de titel van film. Ikzelf ken ik film niet hoor, maar mijn man heeft hem ooit eens gezien en die naam was meteen blijven hangen bij hem.

Wat schrikken zeg van die overval bij de AH.

Joehoe, wij hebben eindelijk zelf een slee. Hoeven we geen slee meer te lenen.
    Ik had tegen J. gezegd dat we zouden gaan sleeën zodra papa thuis was. En nu zit ie dus al de hele middag om de zoveel minuten te vragen waar papa is en wanneer hij thuis komt, zo lief.
    Maar vanavond om half6 ga ik dus voor het eten nog even een rondje doen met meneertje.

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier hoop ik ook dat ze met oud en nieuw doorslaapt!! De oudste twee maken we uiteraard wel wakker, wij blijven ook lekker thuis!!

coco: Leuk dat hij zo blij is met de slee

Bianca: bah eng hoor zo'n overal gelukkig dat je er zelf niet was brr.

Hier bij de dokter vabnmogen geweest heb keelonsteking dus dat word lekker eten met de kerst, kan bijna niet slikken!8)

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen allen!!

Ik wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen. Ik werk vandaag niet, lekker met D. thuis.

Wij doen niet aan kerst, maar ik ga vanavond bij schoonouders eten en morgen bij mijn ouders. Zondag hier ook heerlijk thuis kerstfilmpjes kijken. Ik neem een paar van zaterdag op!
    Oud & Nieuw vieren wij in Amsterdam bij schoonouders. Komen veel vrienden van ons. Maar ik ga op tijd terug met mijn schoonzus naar het huis van onze schoonouders om de kinderen op bed te leggen. Daar zullen wij wel blijven tot het vuurwerk voorbij is en dan terug naar huis rijden. Ik zit er ook over na te denken D. wakker te houden. Maar als hij slaapt maak ik hem ook niet wakker, dan wordt hij woedend en reageert hij alles op mij af :D

Fijne dagen!!

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    O ja, gister had mijn man bij de apotheek de pil gehaald. Toen hij terug kwam zei hij, wordt het niet tijd dat wij gaan stoppen binnenkort? Haha vond het wel grappig want ik dacht eigenlijk dat hij nog lang niet wilde. We hebben het even erover gehad en we stoppen in juni als D. 3 is lijkt me wel een ideale leeftijd..

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ first: Dat is grappig! haha

jij ook fijne dagen toe gewenst

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ First: Spannend hoor. Nog een half jaartje en dan aan de slag...

13. Blue Bird

@ first: leuk en dan in juni aan de slag. spannend. hoop voor je dat t snel raak is.

@ sjoon: alvast gefeliciteerd met je verjaardag. maak er maar een mooie witte verjaardag van.

@ hier: wilde vanochtend naar m'n werk toe rijden. kan ik dus de auto niet van z'n kant afhalen. ben helemaal ingesneeuwd. Heb maar afgebeld. is maar goed ook, want ze hadden de a2 bij Eindhoven afgesloten. en er stond (of staat) nog een hoop file. Lekker hoor...

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Bedankt!

Coco: Brrrr.. ja lijkt me ook spannend. Hele verandering voor ons, want het is nu echt rustig thuis.

Bianca: Maar goed dat je hebt afgebeld, want er staat inderdaad een enorme fille. Sneewt het bij jullie? Bij ons in Purmerend niet..

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Coco: dat je nog een slee hebt kunnen krijgen. Ben gisteren bij 2 winkels geweest en alles was uitverkocht :(

Bianca: zo'n overval is wel erg dichtbij, bah...

First: tja, met de rust zal het in het begin wel gedaan zijn dan :)

Opan en oma zijn er voor kerstavond-diner. D. zat net alle cadotjes onder de kerstboom op te eten, ha ha. R. slaapt nog maar hij zal straks z'n ogen uitkijken met al die pakjes. Ik ga 2 dagen lekker uitgebreid koken, heerlijk nieuwe dingen uitproberen. M'n ouders zijn proefkonijnen ;)
    Fijne feestdagen iedereen!

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: leuk zeg dat jullie weer een kleintje willen over een half jaartje!

Bianca: Was wel raar zeker dat je ineens een vrije dag had, beter dan heel de dag in de file te gaan staan.

xxxx1974: Proefkonijnen het is geen pasen.:D

Iedereen morgen ook een gezellige dag gewenst!!;)

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first wat een leuk vooruitzicht!!leuk hoor!

zo hier een drukke week achter de rug nu lekker tot woensdag vrij.

iedereen lekkere dagen gehad??

18. Blue Bird

Zo bulldog, jij bent ook al weer wat verder in je zwangerschap. Hoe gaat t met je? Weet je... ik heb telkens zo'n gevoel dat jij een meid krijgt....

@ first en mineke: Eigenlijk hoorde ik dat er bij de Ah een overval was, maar t was een paar straten verderop. De AH was gewoon open, maar dat wisten heel veel mensen niet. maar ze hadden geschoten op de parkeerplaats van de AH.

@ first: bij ons lag er vrijdag ruim 25 cm sneeuw en was dus echt ingesneeuwd. Kon ook dus niet de op en afrit op. Nu heb ik dus gehoord van iemand dat dit overmacht is en dat ik hier voor geen vakantie dag hoeft in te leveren. Even nog met onze HRM overleggen.

Vrijdag was ook gelukkig toeval. We moesten vrijdag met spoed naar de huisarts, want suzanne had een buitenoor ontsteking. Ze klaagde de hele tijd over oorpijn. Maar ja, ze was ook stront verkouden en ik belde de assistente op en die zei dat we met spoed moesten komen. Nu hebben we oogdruppels voor t oor. Mijn schoonzusje lachen (die komt uit de medische wereld) en die vond t ook raar. maar ja... t werkt wel.

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Iedereen leuke dagen gehad? Wij wel, erg gezellig en lekker gegeten. R. was erg hieper met alle opa's en oma's + cadeautjes maar hij is nu weer zichzelf, ha ha

We gaan deze week maar voor een groter bed kijken, hij slaapt nog steeds in het ledikantje. Hebben jullie allemaal al een groter bed? Wij proberen het zo lang mogelijk uit te stellen, anders staat ie elke ochtend om 5 uur bij ons op de kamer, niet zo'n zin in... Of valt dat aan te leren dat ze in hun eigen bed wachten oid?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hallo meiden,

even via mijn tel (lukt niet altijd even goed)

hebben jullie fijne kerst gehad?

Deel Deze Pagina