@ Sjoon: Nou, haha, wees blij dat het Toy Story is. Hier zit J. weer helemaal in de Teletubbies-fase. Dacht dat hij er vanaf was, maar nu wil hij het opeens weer iedere dag kijken. "LalaPo kijke... Jaaoookee!!" @ Ellen: O, jij had het dus ook, een baby die 's nachts alleen maar bij je wilde zijn. J. had het ook wel een beetje, maar niet zo erg als R. nu. Gelukkig gaat het overdag slapen steeds beter. Het voeden met J. erbij gaat goed. J. wil wel vaak ernaast zitten en een kusje geven maar hij doet niet lastig of vervelend en R. vindt het allemaal wel best. @ Mineke: wat balen zeg, ziek met het hele gezin. Dat was zeker de hele dag op de bank kerstfilmpjes kijken... Zijn jullie nu allemaal weer beter?
sjoon: Vervelend zeg die rug!! Hier ook al zo'n verslaafde maar dan vooral dora!! coco: Gelukkig allemaal beter alleen Judith is nog een beetje hangerig, slaapt nog wat meer en is flink af gevallen!! Gauw weer vol stoppen schrok gewoon van die ingevallen buik bij het in bad doen, gaat hard als ze een paar dagen bijna niet eten!! Ben wel blij hopelijk kunnen we de schade met oud en nieuw inhalen had de kerstrollade maar in de vriezer gestopt eten we volgende week wel op!!! Voordelig boodschappen doen volgende week, ik heb nog een hoop.
Mineke: vervelend dat de hele familieiek was. Ingevallen buik heeft mannetje hier geen last van, eerder een bierbuikje Coco: heb de eerste maanden vaak een draagdoek gebruikt, hij wilde graag bij mij zijn. Nu is het een super vrolijk en makkelijk mannetje.
@ Mineke: Oooh lekker toch, kerstrollade met nieuwjaar, haha. @ Ellen: Overdag gaat het juist wel aardig goed met slapen. Dus hoef hem niet de hele tijd in de draagdoen bij me te houden. Hij ligt nu ook lekker in zn eigen bedje te slapen. Het begint hier 's avonds, zo'n beetje na het eten, dan wil hij alleen maar bij me zijn, heel veel aan de borst en bijna niet slapen. En als hij dan eindelijk bij me aan de borst in slaap valt moet ik het niet wagen hem in bed te leggen want dan is het meteen moord en brand. Hij is dus steeds de hele avond samen met ons beneden en als we naar bed gaan gaat hij mee en blijft hij bij me slapen.
zijn jullie kindjes opeens op zoveel wijzer geworden? Hier is de favo zin: isdaaat? en Benjedoeoen?? We liggen in een deuk door de uitspraken af en toe
Sjoon: Beterschap voor je rug. Lijkt me erg vervelend. Ellen: Ja, zoveel wijzer he? Hier is het steeds, wat doe jij mama? en Waarom nou? en verder zegt hij steeds.. waar is papa nou? Waar is ernie nou? Als hij zijn Ernie niet kan vinden. Zo grappig..
@ Ellen: Ja, hij is echt opeens zo wijs geworden. Overal mee bemoeien en van alles vragen. "tistatnou?" horen we hier ook regelmatig. En "nou moe..." als iets niet lukt ofzo. Echt geweldig als hij dat zegt. En hoe hij erop komt, geen idee. Mijn man en ik zeggen dat nooit. "Waar is papa nou", en iedere andere variant daarop horen we hier ook steeds. Soms zelfs om moe van te worden, dan vraagt hij van iedereen die hij kent waar diegene is. Zo, wij hebben alles in huis voor vanavond.We blijven lekker thuis met ons gezinnetje. De deur niet uit en geen visite. Lekker samen op de bank en om half 12 maken we J. wakker. We gaan lekker Ik hou van Holland kijken, vind ik zooo leuk.
Hoi meiden, Alles goed met iedereen hier..? Ik schrijf niet veel meer mee,Maar ik wil toch jullie allemaal een heel gelukkig,gezond&liefdevol nieuwjaar wensen! Hier gaat het goed,we hebben besloten dat eind volgend jaar mijn spiraal eruit gaat. Ik moet eerst een hoop afvallen. Hier ook een wijsneus,die van alles vraagt en heel vaak waarom.hahaha,ook is ze overdag zindelijk! ben zo trots!!!! Iedereen een fijne jaarwisseling! Liefs!
iedereen een gezond en gelukkig 2011. heb nog niet terug gelezen, maar ik ga 26 feb met mijn ouders en vriendje naar Mary Poppins. Hadden kortingkaarten gekregen... heb er wel zin in.
o ja... over t wijzer worden. Hier hebben we er ook 1 rondlopen. Als we zeggen: Suzanne dat mag je niet doen of in welke trant we t ook zeggen tegen d'r. Is het steevast: doet ik nie... Probeer dan maar eens je lach in te houden. Maar het is ook echt een meid. Als ze d'r zin niet krijgt, dan is t krijsen geslagen. dan moet je d'r ook echt in bedwang houden. hahahahha laatst had ze zo'n gevecht met m'n vriendje. Hij werd kwaad op d'r, omdat ze de eetkamerstoel omver gooide. Nou... ik zei: maak t maar goed met papa.... nou krijsen dat ze deed. We zaten allebei te wachten op sorry en een kus, maar die kregen we niet. Toen zei ik tegen m'n vriend; zet d'r maar op de strafbankje. echt... 10 min. moesten we t volhouden, zodat ze een keer bleef zitten. op een gegeven moment was ze t beu en kwma ze aanzetten....
Gelukkig nieuwjaar allemaal en een super 2011 gewenst! Bianca: Nou dat is dan echt een meisje ja haha. Hier heb ik echt een jongen die roept al sorry voordat ik hem vertelt heb wat hij niet mag doen. Trouwens, hier is het tegenwoordig..hou van jou mama!! Ik smelt dan..
@first: ik geloof dat ik dan ook enorm de kriebels in mijn buik zal krijgen als chiel zoiets zou zeggen!
Voor iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2011 toegewenst! sorry zeggen: Hij heeft wel goed door dat als hij sorry zegt dat het dan weer goed is. Vaak zegt hij gewoon heel erg ongeïnteresseerd maar op een supergrappige toon sorry om er maar vanaf te zijn en weer verder te kunnen spelen.