juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca jjaaaaaaaaaaaa:D:D

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

begint het met een J? (jongetje/jonge dame)
    Of een M? (meisje /mannetje)
    ;) 8) ;)

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ze houdt ons in spanning ;)

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

wat zijn jullie nieuwsgierig ;) maar dan zijn jullie vrouwen voor geworden hahahahhaa

5. Blue Bird

omdat er hier veel bekende van me op het forum zitten, wil ik jullie toch allemaal gaan pb-en. en daarom hoop ik dat jullie t voor je kunnen houden

6. Blue Bird

maar..... om jullie niet langer in spanning te houden......

7. Blue Bird

mogen jullie t gaan raden....

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Pb me ff bianca!:p ben wel heel erg benieuwd nu!hihihih..:D

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    superleuk!

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke: Fijn om te horen dat het beter gaat. Voor je het weet is ze weer de oude..

Linda: Cute he.. als ze zeggen ik hou van je mama. Ik merk hier altijd dat na zijn bad/douche hij moe is en VEEEEEL lieve dingen zegt. Zoals: Ikke mama blijven.. Mama is lief.. hou van je enzo

Bianca: Ben benieuwd!! Ik wil ook een pb..

Er gebeurd hier dagen niets... kijk ik vandaag op mijn werk niet en dan zijn er opeens 2 pagina's bij... bianca goed zo :D

11. Blue Bird

hhahahhaa... zo ben ik er een paar dagen niet, en zo zijn er weer wat bijgeschreven. Ik had t gisteren ook eventjes rustig op het werk en heb eventjes snel wat geschreven.

12. Blue Bird

m'n buik begon te groeien. Stond gisteren te wachten bij de printer en voelde aan m'n navel... die is bijna weg. Ik heb wel al aardig een buik. sommige mensen vragen aan me of ik zeker weet of er wel 1 in zit. ja... anders hadden ze t wel gezien bij de echo's die ik heb gehad.

13. Blue Bird

nog 1 klein vraagje: zijn jullie kindjes ook van die slechte avondeters? Op dit moment is t de hele tijd: lust ik niet of hoef ik niet of die niet lekker. Zonder dat ze t heeft geproefd. en ik wil geen appelmoeskindje; dus van ons moet ze altijd eerst proeven voordat ze een oordeel velt. maar ja, dat valt niet altijd mee. en we kunnen niet altijd frietjes met een frikandel eten. ;)

14. Blue Bird

oh ja bulldog: je krijgt vandaag je echo... spannend... ben benieuwd.... hoe laat heb je 'm? succes iig.

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Avondeten gaat hier juist wel goed eigenlijk. Er zijn wel een paar dingen die hij echt niet wil/lust, zoals sperziebonen, terwijl hij daar, toen we net met vast eten begonnen, gek op was. Hier moet ook altijd eerst alles geproefd worden, en lust of wil hij het niet, dan hoeft hij het niet te eten. Maar ook hier wordt dus niet overal appelmoes of ketchup bij gegeven.

16. Blue Bird

en zo heeft bianca weer een pagina volgepraat :)

17. Blue Bird

met coco dan ;)

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier ook meer moeite met avond eten.
    op pizza, friet en frikandel en gebakken aardappeltjes na. oja, en vlees is hij ook erg gek op vooral gehaktbal. dus eerst aardappels en groenten, en dan later pas een stuk vlees op het bord (geldt dus ook voor ons helaas haha)

verder weinig meer.wat hij niet lust is wortels en ananas.

Brood heeft hij wel ontzettend graag. en fruit ook.
    dus eigenlijk eet hij wel goed overdag.

op het cb hadden ze mij vorig jaar verteld dat ze kunnen leven op een beker melk, een half broodje en stuk fruit op een dag. dus dat is wel heel weinig

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoiii meiden,

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

mijn laptop is weer gemaakt eindelijk!! hihi dus vanaf nu ga ik weer meelezen:D

Heb ik nog belangrijke dingen gemist??

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3x: fijn dat je laptop weer is gemaakt , kan je je verslaving weer voorzetten!!;)

Sjoon: Nou dat is wel heel weinig dan eet ze hiet dus nog zat!!:D

Bianca: Hier gaat het avondeten ook knudde maar dacht dat het kwam omdat ze net ziek is geweest. Brood gaat wel weer goed!!
    Hier lust ze absoluut geen lasagne of macaroni! Het meeste lust ze volgens mij wel.

Hier toch weer een blunder vanmorgen!! Ik moest naar school was nog een beetje donker. Dus allemaal klaar ik naar de auto gelopen en Judith zeg van wil mijn andere laarsen aan ik zeg nog niet zeuren hoor vanmiddag eerst je broer en zus wegbrengen. Dus die bij school afgezet en toen gelijk door naar de winkels. Stap ik daar uit en ik tegen Judith hee heb ik jou geen schoenen aan gedaan. Begint ze hard te lachen en zegt ze OEPS, nou heb echt 5 minuten slap gelegen om dat gezicht. Echt erg vond ik het van mezelf ze had een hele natte maillot want regende een beetje!! Nou jah ahum ze heeft in het winkelwagentje gezeten en daarna weer naar huis, ze zat heel de tijd hihi geen schoenen aan!! Oh oh hoezo verstrooid!!:D

Deel Deze Pagina