first: speentje is alleen met slapen. Ik wil hem meegeven aan Sinterklaas oid alleen snapt ie nu nog niet wat de Sint is denk ik. Z'n 'poppie' (knuffeltje) is belangrijker voor hem, die krijgt ie heel soms als ie dat wilt ook overdag, dus misschien is afleren niet zo moeilijk.
Pfff, hier juist weer een drama-nacht gehad. Ik kwam om 00.30 uit mijn werk en een kwartier later werd hij al wakker. Hij zal me wel gehoord hebben want was beneden nog wat aan het rommelen. Daarna nog 3 keer geweest vannacht. Om 5.30uur was ik het zat, toen heb ik maar mijn kussen gepakt en ben ik naast hem gaan liggen. Niet goed, ik weet het. Maar ik moest gewoon slapen. Heb vanavond weer een hele drukke en lange avond en zal pas tussen 3 en 4 uur thuis zijn, dus ik heb mijn slaap echt even nodig. Gelukkig hebben we toen samen op het eenpersoonsbed nog tot 9uur geslapen. Echt, je kan er de klok op gelijk zetten. Als meneertje eenmaal een keer wakker wordt 's nachts, dan komt hij nog een paar keer, echt balen. Het was juist weer 2 nachten goed gegaan van de week. En ik ben echt aan het aftellen... nog 2,5 weken werken.
coco: balen zeg... En dat ie dan steeds wakker wordt, komt het misschien doordat je bij hem blijft zitten de eerste keer of doe je dat niet meer? Tja, later uitslapen dan 7.30 lukt alleen als m'n man met de kids naar beneden gaat maar hij blijft liever in bed liggen met kids erbij...
@ Ellen: Nee, als we hem naar bed brengen om 20uur blijven we niet meer bij hem. We doen op bed verhaaltje lezen, tandjes poetsen, slokje water drinken en dat gaat één van ons nog even computeren op de overloop. Dat gaat goed, hij slaapt dan met 5 minuutjes ongeveer. Van de week heeft hij 2 nachten achter elkaar doorgeslapen, de rest werd hij steeds 's nachts wakker. En als hij eenmaal één keer wakker wordt, komt hij meerdere keren. Over het uitslapen; hier ook zo'n man die J. 's ochtends nog even in het grote bed een filmpje laat kijken op mijn uitslaapzaterdag. Zondag is de uitslaapdag van mijn man en zodra J. dan wakker wordt 's ochtends ga ik meteen naar beneden met hem.
@ xxxx1974: ja, ik heb 't aardig droog kunnen houden. Alleen bij de defile langs de kist, kreeg ik t wel moeilijk. Maar m'n schoonzus heeft alles voorbereid en gedaan en die heeft t heel goed gedaan. echt wel goed dat je t kan doen met veel verdriet in je. Ik zou t niet kunnen (denk ik). @ coco: jeetje.. maar ik snap jou poging hoor. Jij wilt ook aan je rust komen. Hier is het momenteel bij slapen. Ok, af en toe een schreeuw, maar verder slaapt ze goed *klopt nu tafel af, jee weet maar nooit*. @ speen: die hebben we niet meer. Die was ze al heel gauw beu. Gelukkig. Nu pakt ze wel steeds d'r duim en d'r tut als ze lekker op de bank aan het hangen is bij ons. En ja.. op dit moment komt er toch bij mij weinig energie uit. Heb wel goede dagen, maar ook mindere. Maar ach.. bijna de 1e trimester is voorbij. Volgende week ga ik t op m'n werk vertellen... Ben benieuwd hoe ze reageren.
@coco baln van je slapeloze nachten echt vervelend weet er alles van! hier word zoonlief smorgnes als ik mn bed uit ga dan word hij altijd wakker en als manlief er uitga dan niet..... vanmorgen was het dus 05:45 dat meneer eruit kwam. @ellen fijn dat je tot half 8 heb kunnen slapen. @bianca miss overheen gelezen maar was er een familielid overleden??gecondoleerd iig. test was vanmorgen negatief we zullen moeten afwachten. kom vanaaf nog wel ff spieken...
jammer bulldog dat je test negatief is. coco jammer dat hij weer 'snachts wakker is en zeker wanneer jij je slaap goed kan gebruiken. ellen, lekker hoor even wat langer slapen bianca nog gecondoleerd flex waar ben je? ben je heel druk met je gastouderschap dat je de puf niet meer hebt om op zp te komen (snap ik best wel hoor!) hier net bloed geprikt. mijn arm doet wel beetje zeer, of ja, eigenlijk een raar gevoel erin. ik was nog geen tien minuten in het zh geweest, dus dat was lekker snel!
hey meiden, ik kom me ff melden hier haha ineens andere topic kreeg geen mailtjes meer. ook niet veel puf voor forum vorige week was E ziek en nu is K doodziek maak me enorme zorgen en ook gebroken nachten hierdoor dus vergeef me als ik hier niet veel te vinden ben... zodra alles beetje weer op orde is zal ik wat vaker komen @ bulldog jammer van je nega test zeg! @ sjoon waarvoor moest je bloedprikken?? @ bianca hoe gaat het met je??? @ coco vervelend zeg van je nacht!! hopelijk gaat het vannacht beter.
@bulldog en flex ik moest bloed prikken voor mijn progesteron waarde. de uitslag krij ik over een weekje of 4 (moet de datum nog nakijken...) veel beterschap met de zieke kids flex. en idd, alweer bijna 1 jaar, snel hoor!
Ellen: Ik hoop dat het speentje meegeven aan sinterklas effect heeft! Hij is nu al zo wijs dat hij het kan begrijpen. Lekker dat hij heeft doorgeslapen. Coco: Wij hebben ook uitslaapdagen, maar is niet leuk als ze daar een filmpje gaan kijken is storend voor jou. Even een hint geven dat ze naar beneden moeten of je blijft ook maar op een van zijn dagen even liggen met een filmpje, dan ervaart hij hoe storend het is Sjoon: Fijn te horen dat de gyn. je helpt. Hoop dat de uitslagen allemaal positief zullen zijn. Hier is D. een deugniet! Hij begint weer iets minder te luisteren en een eigen wil te tonen. Maar ik heb een andere methode gevonden. Ik zeg nu als hij niet wil luisteren, Kom eens naar mama om te praten? Dan komt hij naar me toe, dan zegt hij heel snel sorry. Verder valt het me enorm op dat hij minder energieke spelletjes doet. Zoals boekje lezen, op de grond lego bouwen, op zijn stoeltje tekenen etc. Heb nu echt een grote jongen in huis
@ flex: gaat goed hier. De vermoeidheid zit er nog, maar heb wel t idee dat het wat beter gaat. Misselijk wordt ook met de dag minder. Krijg weer wat eetlust. Tjee... gaat neit goed he bij jullie. eerst E keiziek en nu K weer. Hopelijk keert de rust bij jullie wel een keer terug. Voor jou hopelijk snel. Hoe gaat t met t gastouderschap? nog steeds leuk. @ sjoon: nou, iig beterschap. Lastig is t wel met zo'n arm. Hopelijk komt er toch iets positiefs uit. @ bulldog: en? ongi of zwnager? @ coco: hoe gaat t met jou? nog een paar weken en mag je ook lekker genieten van je verlof. Laat je t hier nog weten wat t wordt? (ben helemaal niet nieuwsgierig )
was niet echt een familielid van me. Mijn schoonzus d'r schoonvader is overleden. (zus van m'n vriend). En aangezien we willen dat we haar steunen, zijn we er naar toe gegaan. Was verder een mooie dienst. maar ja... ben zwanger, zit vol met hormonen en het is toch al geen leuke bijeenkomst... tja... dan is het toch een raar moment.
mannetje is de hele ochtend lief zelf aan het spelen geweest met een doos oud papier.... alles eruit, in stukjes scheuren en dan weer plakken met plakband. Daar was ie dus een hele tijd mee bezig, ha ha. Heb heerlijk kunnen lezen, hij was zo lief bezig
Schattig he? Ik kan er echt van genieten als ze weer zo bezig zijn met iets ontdekken. Jammer dat het uitslapen eenmalig was. 5:30?? Zoooo vroeg, is nog pikdonker he? Hier was het vanochtend 07:15 en daar was ik niet echt blij mee, maar dat komt omdat wij gewoon te laat naar bed gaan.