juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Erg leuk hoor maar idd enorm duur zeg! gelukkig had je korting!!

@ hier heb ik op 31 december 2010 voor de allerlaatste keer BV gegeven aan Kaylee!
    en we gaan in September weer voor een 3e!!!!:D

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ bianca,

Ging je nou nog een pb sturen over wat het geslacht was,of heb ik me nou zo vergist??:p

Hier nog meer kindjes zindelijk?
    Jinthe is nu overdags zindelijk,gaat zelf naar de wc ook!:$
    Wil geen toiletverkleiner,en die trekt zich op,houd zich vast aan de toiletbril en dan roept ze me als ze klaar is!:D

Ik heb toch zo'n leuk verhaal,ik was even aan het bellen met mijn moeder..Dus jinthe komt naar me toe en zegt"mama ik heb geplast",dus ik loop mee en zeg ach schat in je broek,want haar broek was uit! loopt ze naar de wc zegt ze nee kijk mama!:$ was ze zelf gaan plassen,en er lag nog een doekje in de wc ook hahahaha...Hoe bijdehand kan je zijn voor 2,5 jaar!:D

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Claudia: Wow knap zeg al helemaal alleen plassen!!

Fl3x: Zo lekker vlot zeg dat jullie een derde kindje willen!!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

#784 Delfino, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2011

Esmay is dan ongeveer 4 jaar als ik ga bevallen dus die gaat dan naar school Kaylee is dan ong 2½ jaar dus vind wel meevallen :D hihi

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ohja voor kerst heb ik een boek gekregen van Positief en creatief opvoeden zooo leerzaam! en werkt ook nog (meestal dan haha)

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    flex: is dat boek niet van Trisha (nog wat) van de tv?

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    lang vol gehouden trouwens de bv, meer dan een jaar toch?

Claudia: leuk he als ze zelf naar de wc gaan. Mannetje hier wil alleen nog maar staand plassen, vindt ie zo leuk...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

klopt Tischa Neve

ja heb 13½ maand bv gegeven :)

9. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Flex: Wat leuk dat jullie in September voor een 3de gaan! Mijn waardering voor jou hoor. Wij willen in juni voor een 2de gaan. Spannend.. Vind het nu gewoon zo lekker rustig en heb de draad van mijn leven voor D. weer opgepakt met alle dingen die ik voorheen deed. Het eerste jaar van D. heb ik zoveel laten liggen doordat ik bv gaf en enorm veel behoefte had om bij D. te zijn.

Claudia: Wat knap van Jinthe dat ze zelf heeft geplast. Ik had bij de ikea ook zo een opstapje gehaald en sindsdien trekt D. zelf zijn broek uit en gaat hij zelf zitten plassen. Alleen gaat het vooral makkelijk als hij een pyama of joggingbroekje aanheeft. Als hij een spijkerbroekje met zo een knoop die je in elkaar schuift aan heeft dan krijgt hij hem niet open en gaat mij roepen om te helpen..

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Mijn boefje werd vannacht wakker en toen ik vroeg wat er was, wilde hij bij mama op de kamer slapen! Ik schoot bijna in de lach, want ik dacht dat hij moest plassen. Maar ik bleef uitleggen dat het niet mocht. Hij heeft hierna 5 minuten gehuild.. ik hoorde hem echt heel hard krijsen..zoo zielig. Toen ben ik naar hem toe gegaan en heb zijn oogjes geveegd. Ik heb gezegd dat hij in de ochtend bij mama mag gaan liggen, maar zolang het donker is moet hij in zijn eigen bed blijven liggen. Nou, daar had hij gelukkig vrede mee en weg was hij..

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ first: misschien was hij nog half aan het slapen?
    dat heeft chiel ook wel eens af en toe.

@flex: leuk joh! een derde al!

Hier word chiel net wakker.. heerlijk, hij heeft een keertje wat langer geslapen!!

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    first: hier wilde mannetje ook altijd in het "grooote bed" als ie wakker werd maar nu wil hij niets eens 's ochtends meer bij ons liggen in het weekend. Hij wil dan eten, dus om 6 uur zit een van ons dan beneden met hem ;)
    Hij is helemaal van het eten, wat ie allemaal naar binnen werkt. En onwijs bolle buik terwijl ie heel dun is verder.

De kleinste man is nu ziek. Zaterdag naar de HAP geweest maar was een onschuldig virusje, gaat vanzelf over. Hij heeft de hele nacht gespuugd en is sinds dien helemaal niet blij. Wel zielig. Hij is altijd zooo vrolijk, valt echt op dat er iets is....

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Dus jij vind 8 uur al uitslapen.;)

xxxx1974: Grappig staande plassen!! Beterschap met de jongste, zielig he als ze ziek zijn!!

Firstbaby: OOk al zelf plassen knap hoor! Ik snap soms ook niet waarom broeken soms zo lastig open gaan. Ik weet dat ik er een tijd toen mijn zoon net naar de kleuterschool ging ik bij de aanschaf keek of hij handig open ging anders kocht ik hem niet eens.:D Want die ging nogal laat en als de broek weigerde dan wastie te laat.;)

Fl3x: ALs je het zo schrijft valt het inderdaad wel mee!!;)

Bianca: Ben je nog niet overstroomd, wat een water zeg in limburg!!

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sjoon: Nee, hij was echt wakker en stond al half in zijn bedje. Want hij riep mij en riep mij zelfs in twee talen, omdat ik in eerste instantie niet kwam. Wat lekker dat Chiel heeft doorgeslagen. D. slaapt ook vaak tot 08:15/08:30.. heerlijk!

Ellen: Gelukkig is het niets ernstigs. Beterschap!
    - Woww wat is R. toch vroeg wakker zeg! Hier helaas geen grote eter.

Mineke: Ja, hij probeert het. Ik blijf D. nog wel helpen met plassen hoor en hem goed afvegen anders stinkt zijn onderbroekje zo naar plas. Verder duw ik hem vaak naar achteren op de wc pot zodat hij goed in de pot plast. Wat slim dat je eerst naar het knoopje kijkt voordat je een broekje koopt. Ik ga er nu ook op letten. Maar ik ben al blij als ik een smal broekje vindt die D. past..Heb niet veel keus!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    geiemorgen

@flex wow voor een 3e leuk hoor !!

@bianca hoe is het met jou?

@champy hoe gaat het ??

@ellen beterschap met de kleinste man.

@first haha hij kan het altijd proberen om bij mama te liggen ..

wie heeft er een tip om het plassen/poepen op de wc te motiveren?
    hij voelt heel goed aan dat hij moet poepen maar hij vertikt het om he top de wc te doen , hij weet ook heel goed wat er op de wc moet gebeuren.

15. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Mineke: ik woon in Brabant (vlakbij Eindhoven). dus van wateroverlast hebben wij geen last van.

@ bulldog: met mij gaat t goed. Wel met vlagen. heb nogal last van m'n bil ;) en mijn rug. verder heb ik wel wat last van urineverlies :) (schijnt er bij te horen) loop nu ook met een inlegkruisje in. moet toch donderdag naar de vk. kan ik t meteen melden.
    maar ons prul loopt wel regelmatig me lens te schoppen. ik mag niet op m'n zij liggen. en aangezien ik altijd een zij-slaper ben geweest, is t een probleem om dan in slaap te komen en slaap ook behoorlijk slecht. Maar ik geniet wel hoor. Zeker omdat ik weet dat dit echt de laatste is.

@ flex: jee.... leuk voor jullie. iig veel succes met klussen

@ sjoon: ben jij al aan de klus? of is er nog nergens een ongi te bekennen.

@ bulldog: ja nog een keer.... hoe is het met jou?

16. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

ach bulldog. ik zou er geen drama van maken. Hij geeft t zelf wel aan. Suzanne wil nu ook niet op t potje/wc plassen en poepen. Komt vanzelf wel.
    Maar mssn kun je 'm belonen met een klein autootje. althans zo heeft m'n vriendin het ooit gedaan. (maar ja, die had er 2). en die waren echt binnen no-time zindelijk.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca vervelend van het urineverlies lijkt me niet fijn miss da tje bekkenbodemtherapie kan gaan doen?
    vervelend dat je niet op je zij mag slapen van de baby .
    hier gaat alles goed merk wel dat als ik heb gewerkt ik dan savonds last van mn buik heb.

ik zou graag willen da thij zindlijk is voor baby nr 2 komt.

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    bulldog: wij hadden een groot vel papier op de wc deur gehangen en mooie stickers bij gekocht. Elke keer een sticker en juichen, opa oma laten zien e.d. En de knoop doorhakken: als je ervoor gaat echt 3 dagen investeren en geen luier omdoen, alleen een onderbroekje (met een leuk plaatje erop of zo). Ongelukjes leren ze van. Moet wel zeggen dat ie eerst op het potje is gegaan en opeens na een paar weken de grote wc.
    succes!

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bullldog: Hier ook nog absoluut niet zindelijk!! Ze snapt het nog niet helemaal en ook totaal geen intresse in. Ben er nu gewoon weer helemaal meegestopt en wil het van de zomer weer oppakken mij ervaring is dat ze er rond de derde verjaardag toch meestal wel zelf mee komen!!

Bianca: sorry heb ik me vergist dacht het omdat er bij jou de vorige keer zo'n dik pak sneeuw lag!!

Hier ligt ze lekker te slapen ga nog even gauw aan de poets!!;)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen dat met dat sticker plakken heb ik l een keer geprobeerd maar dat lijkt ook niet te werken.

@mineke ik zou het fijn vinden als hij zindelijk was als de baby kwam maarja ....

@slapen bij jullie de kindjes nog tussen de middag??

Deel Deze Pagina