leuk zeg in juni voor een 2e en wat fijn dat D toch nog weer is gaan slapen! wil vaak wel helpen iets leuks in het vooruitzicht hebben.
Ik zou een poster met stickers doen en dan als hij vol een een kadootje geven mssn wil dat helpen. En als hij er nu nog niet aan toe is is hij het strax mssn wel en in de zomer (of mssn nu al) zonder luier rond laten lopen. Esmay heeft haar poster op 1 sticker na vol en krijgt dan een kadootje ze was net al helemaal happy nog maar 1 sticker zegt ze dan Hoe gaat het slapen bij jou nu? was toch ook altijd wel lastig??
Bulldog: hier soms geen middagslaapje, dat zegt ie dan zelf. Meestal wel, zeker 2 uur soms 3 uur lang. Om 19 uur is ie dan gewoon wel weer moe en slaap ie gewoon weer. Hij is ook wel meestal om 6 uur al klaarwakker. Kun je niet iets verzinnen wat ie echt heeeel erg leuk vindt en wat hem motiveert als beloning? Vandaag ben ik ziek thuis gebleven. Ik had nog koorts en voel me beroerd. De kleinste is ook vreselijk sjacherijnig, hij wil alleen in de draagzak of in m'n armen rondlopen. Heb net ff in z'n mond gekeken, is 1 boventand door en andere drie staan op springen.... arme jongen, alles tegelijk
@ Ellen: Beterschap. Volgens mij zijn er echt een hoop mensen ziek, ik hoor het vaak. Zelf ben ik vrijdag een hele dag superberoerd geweest. Echt geen pretje met twee kleintjes waar je de hele dag achteraan moet.
@flex over het slapen, hij slaapt tot een uur of 11 en dan word hij wakker en is hij erg aan het huilen heb al vanalles aan zn kamer gedaan leuke stickers opgeplakt een beetje leuker maar niks lijkt te werken. @ellen ik zal wel eens iets gaan verzinnen. jeetje alles in eens bij het kleine manneke beterschap voor jullie! @coco beterschap , moeders kunnen meestal niet ziek zijn en dat klopt nog ook. zucht.
@alle (beetje) zieken: veel beterschap. er zijn er veel niet helemaal lekker of goed ziek. mijn vriend loopt er ook een beetje tegen aan te hikken. hier nog niet met regelmaat op het potje/wc, maarhij geeft af en toe zelf aan als hij op e wc wil, dus zal hij vast wel wat voelen. gisteren had hij net in zijn luier gepoept, en zei direct daarna poepen op de wc. dus had hij er wel even opgezeten. zonder resultaat alleen. Hier heeft meneertje wel al 2 stickers, en mag bij 10 stickers een kadootje over 2 weken zitten we een midweekje in landal in limburg, dus gaan we er meer aandacht aan besteden, een speciale kinderbungalow, dus ook wel leuk!
jeetje wat vervelend dat hij nog steeds niet wil. zo lastig is dat vooral omdat hij zelf nog niet kan vertellen waarom hij zo moet huilen. heeft hij al zijn kiezen al??
@ bulldog: Pfff... nog steeds zulke rotnachten? Elke nacht? Respect voor jou hoor! @ Sjoon: Lekker hoor, even er tussen uit. Naar welk park gaan jullie? Wij willen in mn verlof ook nog een weekendje naar Landal, waarschijnlijk Sluftervallei, Texel.
Bulldog: Vervelend zeg hebben die neusamandelen knippen niet geholpen met beter slapen. Sjoon: Lekker twee weken weg!! Ik zei hier van de week ook tegen mijn man zou best op vakantie willen. Die zat hard te lachen zit er even niet in misschien van het voorjaar en anders in de zomervakantie. Coco: Zou ik zeker doen nog lekker even een weekje weg in je verlof!
@ mineke: bij ons is er ook veel sneeuw gevallen, maar lang niet zoveel als in Limburg. Wij gaan een weekendje weg met onze verjaardagen. We vieren t toch niet en gaan lekker genieten met ons gezinnetje. We gaan naar Roompot vakanties. De katjeskelder in oosterhout. Schijnt helemaal gericht te zijn op kinderen. Ben benieuwd. @ bulldog: wat voor soort bekkenbodem oefeningen kan ik dan doen. (zit nu op m'n werk en ga nu echt niet zoeken naar dit soort dingen). morgen ben ik niet thuis; dus dan kan t ook niet. O ja... morgen weer naar de vk... vindt t iedere keer wel weer spannend. zeker omdat ik de baby de hele dag voel.
@mineke: we gaan over 2 weken weg. een midweekje maar! haha @coco: wij gaan naar landal de lommerbergen in reuver, net onder venlo. hebben een kinderbungalow geboekt, dus lekker makkelijk, hoeven dan niet zoveel mee te slepen! @bulldog: zandzakken? wat weet jij wat ik niet weet?? haha. ons mam smste mij gisteren ook al of wij hier wateroverlast hebben... ik zal zo maar eens even op de plaatselijke nieuwssite kijken (als die er is haha heb echt geen idee... schaam schaam.) @bianca: bij jou schiet het ook alweer op!
Ellenn: Hoe is het met de kleine? Gaat het alweer wat beter met de tandjes? Bulldog: Hier slaapt D. nog steeds dagelijks 2 a 2.5 uur, hij kan echt niet zonder. Wat vervelend dat jouw kleine nog niet wil doorslapen. Hoe vaak staat hij dan op in de nacht? - Ik las dat je ook tips wilde inzake op de wc zitten. Mijn schoonzus vroeg op de psz of ze hem wilden betrekken als er kindjes gingen plassen/poepen. Zodat hij mee kon kijken en zien dat alle kindjes op de wc zitten en dat het dus niet eng was. Na 2 keer wilde hij daar ook op de toilet en sindsdien gaat hij nu thuis ook op de wc. D. had in het begin moeite met poepen, maar op de een of andere manier hebben ze die angst ook op het kdv weggehaald, omdat hij andere kindjes heeft zien poepen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Sjoon: Wat lekker om er tussen uit te gaan! Geniet ervan.. Bianca: Wanneer zijn jullie jarig? De link die je plaatste ziet er leuk uit. Mineke: Kan me voorstellen dat je zin hebt in vakantie. Houd de aanbiedingen goed in de gaten. Heb ook zin in vakantie.. Mijn man zei het van de week ook dat hij een week op vakantie wil in februari. Maar wij gaan al in april weg met ons 5jarig huwelijk en we gaan in juli 3 weken. Dus ik vind het teveel van het goede. Wij willen ook een weekendje weg. Dus ik ga jullie sites maar even doornemen Ik wil ergens heen met een binnen zwembad waar D. lekker kan zwemmen..
@first: dat is waar wij eigenlijk ook naar kijken, als er maar een beetje een leuk zwembad bij zit voor Chiel dan is het al gauw goed! haha, en zeker in de winterperiode.
first: de kleine is weer de oude. Hij heeft het weer naar z'n zin gehad op het KDV, daar is ie altijd vrolijk. Voor het eerst 2 volle flessen leeggedronken, das een primeur, ha ha R. heeft weer wat nieuws, er zit een olifant onder z'n bed. Heb hem eigenhandig naar buiten gejaagd, bleek er ook nog een kleine olifant te zitten