juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ first: het is alleen schadelijk als je vroeger geen waterpokken hebt gehad. En ik heb ze dus wel gehad. Anders moest ik naar de dokter toe voor een aantal spuiten met antistoffen. Het kan verder geen kwaad.

Gisterenochtend heeft suzanne bij oma en opa gespeeld. was niet zo'n pretje. maar we konden niet anders. we konden allebei geen vrij krijgen. 's middags is wel m'n vriendje naar huis gekomen. 's nachts heeft ze vooral last van de bultjes die aan t indrogen zijn. er zitten nu nog een paar waar nog vocht in zit, maar lang neit overal meer. gelukkig. we zijn druk bezig met sudo creme aan t smeren. schijnt goed te helpen. En tegen de jeuk: een lauw bad met havermout.

2. Blue Bird

grrrrr.... wil ik dat ding in vullen van de belastingdienst over de registratiecode voor t kinderdagverblijf. Is mijn Digid code verlopen. schijnt maar 1 1/2 jaar te blijven bestaan. ook logisch, maar ik doe er verder niks mee. moet een nieuwe aanvragen en duurt 5 werkdagen. Nu heb ik t gelukkig op tijd gedaan en dan kan ik t alsnog dinsdag doen.... maar baal wel....:x
    en de belastingdienst zijn ze ook niet zo slim... althans bij de belastingtelefoon dan... (werkt daar iemand.....???)

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: irritant he, voor 1 zo'n registratiecode moet je ook echt alles opnieuw invullen :(

Coco: jij hebt met J. toch de Rapley methode gebruikt om te leren eten? Nu ben ik met D. ook (noodgedwongen) ermee bezig maar ik vind het eigenlijk niets. Hij eet zo weinig, zo anders dan bij R. die was net een vogeltje met z'n mond wijdopen. Hoe lang duurde het bij jou voordat ie echt wat at ipv spelen, gooien etc ;) Is het gewoon een kwestie van geduld?

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Ja, wij hebben een hoop via de Rapley-methode gedaan. Maar daarnaast deed ik ook zelf een hoop pureren. Had een vriesvak vol fruit- en groentehapjes voor hem.
    Dus wij deden niet 100% Rapley-en.
    Wat jij zegt herken ik wel hoor. Hier duurde het ook lang voordat hij ging eten ipv spelen, en dat geduld had ik niet echt, vandaar dat ik er gepureerde hapjes naast gaf.
    Denk dat ik straks met R. ook meer gepureerd zal geven dan a la Rapley.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    dat deed ik met R. ook zo alleen met D. werkt het niet met hapjes. Hij weigert de lepel, doet z'n mond stijf dicht en gaat schudden met z'n hoofd ;)

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, dat is lastig zeg. Geen idee wat je daarmee aan moet.
    Krijgt hij helemaal niks van vast voedsel binnen dan?
    Als je er echt mee zit zou ik het even ergens anders op het forum voorleggen, misschien dat iemand nog goede tips heeft.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca vind ze het niet leuk bij opa en oma?
    balen van je digicode ik gebruik dat mooit!
    fijn da tje lekker in je vel zit nu nog 15 weken genieten!

@ellen miss een beetje gek doen vliegtuigje enzo ??
    werkte bij ons altijd.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zijn gister voor behang weesten kijken voor zoonlief zn kamer en de baby kamer.

ben er nog niet uit wat ik op zn kamer ga zetten is best een ruime kamer dus kan best veel dingen kwijt!

gister bij de vk geweest hartje gehoord.
    7 maart de 20 weken echo met carnaval ...

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    coco: Lache zeg dat hij zijn jas wilde pakken om op vakantie te gaan, hij denkt ook dat klink leuk!! Lekker zeg midweekje geboekt!!

Bianca: Jammer dat jullie geen vrij konden krijgen je wil altijd het liefst bij je zieke kind blijven!! Maar fijn dat het maar een halve dag was.

Bulldog: Een leuk tafeltje en stoeltje of een opruimbankje of een poef zijn zomaar wat ideetjes!! Wel leuk he nieuwe kamers inrichten terwijl ik het ook wel lastig vind ben niet zo crea!!
    Vooral de accesiores heb ik nog te weinig op de kinderkamers hier!!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mineke ik ben ook totaal niet crea,
    zat ook al te denken aan eent afel met stoeltjes of een poef.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Tafeltje met stoeltje is ook een leuk idee. Als het echt een grote kamer is kun je er van alles inzetten.

Ik ga morgen weer een avondje werken. Moet eigenlijk pas 2 maart weer beginnen, maar door omstandigheden is er iemand die een week of langer niet komt werken dus heb ik me aangeboden. Lijkt me eigenlijk wel leuk voor een keertje, weer even onder de mensen.

12. Blue Bird

Ze zat niet zo lekker in d'r vel. dus vandaar dat ze niet naar oma wilde gaan. Vrijdag was m'n vriendje thuis en toen was ze weer beter en dat wilde ze aan oma vertellen. Dus zijn ze 's middags nog naar m'n schoonouders gegaan om te vertellen dat ze weer beter is.
    Alle blaasjes zijn ingedroogd. Nu is ze er gelukkig van af. Wat een rotziekte zijn die waterpokken.

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bulldog: een 'schatkist' of 'verkleedkist' is misschien ook nog een idee...

Coco: werken, dat is wel snel! Ben je alweer helemaal de oude?

Bianca: waterpokken hebben we hier nog niet gehad. Gelukkig is ze bijna weer beter...

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Zo grappig hoor werken doe je wel rustig aan??

Bianca: ik vind waterpokken ook best heftig als het flink hebben, later ben je blij dat ze het gehad hebben. Maar ze hebben er echt wel een paar dagen en nachten echt last van.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Coco: Wat snel zeg weer werken. Zou er niet aan moeten denken haha. Zo knap dat je jezelf aanbiedt. En wat lekker dat je een weekendje weg hebt geboekt! Lekker naar uitkijken..

Ellen: Wat vervelend dat D. geen gepureerd hapje wil eten? Prakken anders?? Ik heb bij D. ook weinig gepureerd, hij at al snel geprakt eten dat vond hij lekkerder.

Bianca: Wat fijn dat de waterpokken ingedroogd zijn, voor je het zie je het niet meer. Zo schattig dat ze oma wilde laten weten dat ze beter is haha..

Hier gisteren naar de kapper geweest. Hoord hem gisteravond in bed zeggen: De kapper mijn haren gepakt.. knip knip.. en nu heb ik weinig haar ahhahaha..beetje haar!

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bulldog: bedankt voor de tip van het vliegtuigje. Zowaar accepteerde hij gisteren de lepel :$

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, ik ga ook alleen maar vanavond werken hoor. En dan pas de eerste week van maart weer.
    Ik voel me al weken weer helemaal goed en heb eigenlijk best wel zin om weer een avondje te gaan werken.

18. Blue Bird

@ coco: is het bevallen met het werken?

@ iedereen: waterpokken is echt een rotziekte. maar we zijn er bijna van af. alles is gelukkig ingedroogd en gisteren is ze weer voor t eerst gaan spelen op het kdv. Iedereen moest daar weten dat ze weer beter is.

we hebben een kadootje gekregen van Suzanne. wat ze heeft gemaakt op het kdv. maar zei ze: we mogen het neit opmaken tot aan onze verjaardag. en da's donderdag. Dus nu ligt t op de kast en telkens als we er aan komen, zegt ze: nee mag niet. wachten.
    hahahahaha

vanochtend had onze prul de hik. Was wel weer grappig en leuk gevoel. En toen ik eruit wilde gaan, voelde ik een harde bobbel. Volgens mij lag onze prul met z'n hoofd naar boven toe. Ik heb anders geen idee. maar het voelde best wel hard. Onze prul is best wel beweeglijk.

@ bulldog: hoe is het met jou? Nog misselijk geweest?
    @ sjoon: hoe is het met jou? ben je al ongi geweest in de tussentijd.

@ zonneschijn: hoe was je vakantie?

Verder weet ik t even niet meer.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first leuk is dat he als ze dat zeggen haartjes knip knip haha.

@ellen fijn dat hij he tnu wel wilde hier was het ook zo als je maar gek genoeg doet dat doet hij zn mond wel open.
    hier heeft hij nu een fase dat hij alleen van mij bord wil mee eten .

@bianca fijn dat ze weer lekker in der vel zit.
    leuk da tje de hik gevoeld heb , kan ook neit wachten tot ik de baby voel.

@hier heeft zoonlief een dipje hij vind de psz niet meer leuk sinds de kerstvakantie hij huilt heel veel en doet nergens aan mee.

hier gaat alles goed heb alleen last van mn buik aan het eind van de dag en slaap nog steeds slecht!

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: leuk he al die beweging in je buik!

Bulldog: hier ook sinds kerst een dipje gehad met KDv gaan terwijl hij het altijd super vond. Niets en niemand was leuk. Gelukkig was het afgelopen week weer goed. Ik denk zelf dat het met de drukte van de feestdagen e.d. te maken zou kunnen hebben. Hopelijk is het bij jouw mannetje ook snel over.

Deel Deze Pagina