Ellen: Wat fijn dat D. het lepeltje accepteert! Nu kan hij lekker smullen.. Bulldog: Wat vervelend dat je kleine het niet meer leuk vindt op de psz? Hij heeft toch twee weken kerstvakantie gehad? Bianca: Gelukkig zijn de waterpokken weg! Kijk er nu al tegen op als D. ze gaat krijgen. Zijn neefje heeft er allemaal littekens aan overgehouden, omdat hij alles in de nacht open ging krabben. Coco: Ik hoop dat je het lekker vond om even aan het werk te zijn.. Hier drukjes, pfff ben echt toe aan een break! Wij gaan zo op internet surfen voor een leuke bestemming voor ons 5jarig huwelijk in april
@first ja hij heeft 2 weken vakantie gehad vond hij wel leuk denk ik ofoz. en waar gaat de reis naar toe?
hallo allemaal! nou ik kom weer eens koekeloeren hoor hier zo als gewoonlijk druk druk druk en ik ben nu ook druk met het organiseren van een vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje die in april met mijn broer op curacao gaat trouwen....(wij gaan mee!!) dus daar ben k ook druk mee... hier gaat alles goed! fae vandaag alweer 5 mnd!! pfff gaat echt hard!!! hier vt weekend naar mary poppins geweest...was wel leuk maar niet geweldig...vond sommige stukken saai en langdradid...maar ja ik heb de film ook nooit gezien dus misschien was het voor mij daarom minder boeiend....we gingen met mijn schoonouders en broer en zus van jeroen met aanhang...cadeautje van onze schoonouders nog voor kerst...we zaten eerste rang! kaarten 89 euro! nou dat vond ik het echt niet waard...en we zaten tegen die ballustrade...je kon je benen helemaal niet even strekken...kreeg op een gegeven moment echt kramp....en je kon de gezichten van de spelers niet echt goed zien (en dat bij 1e rangs!!) ik weet dus nog steeds niet of die schoorsteenveger nu william spaaij was....(volgens mij wel) maar mary poppins werd wel gespeeld door noortje.. ik ben 2 x eerder naar een musical geweest (lion king en tarzan) en disney musicals spreken mij gewoon meer aan... verder goed met iedereen??alle kindjes?? alle zwangeren?? @bulldog nog gefeliciteerd met je goeie echo!!! wanneer ben je nu uitgerekend??
@ linda: mmm jammer van Mary Poppins. Wij gaan 26 februari. Maar hebben wel 2e rangs kaarten. Zitten geloof ik op rij 10. Ik heb de film wel gezien (maar dat is ook lang geleden). ben dus wel benieuwd. @ bulldog: ja, het is zeker weer een leuk gevoel. Maar ik voel deze meer dan bij Suzanne. Althans, zo'n idee heb ik. Slaap ook slecht. De baby heeft een nachtdienst. Die houdt me nu al wakker We hebben voor Suzanne zo'n K3 jurkje gekocht. Die met die regenboog. Nu wilt ze alleen maar de liedjes horen, waar K3 die jurkjes aan heeft. Zegt ze de hele tijd: zelfde mama, zelfde!! en wijst dan naar de tv. M'n vriendje vroeg gisteren aan me: en ken je al de dansjes.... nou bijna wel..... tjeetje.. .wat heb ik die show van mama se al veel gezien. hahahhahahaha Maar ja... t jurkje is ook tevens een leuk idee voor carnaval. Maar ik heb ook leuke jurkjes gezien voor Suzanne. Ik draag denk ik wel een oud kostuum. eentje waar m'n buik goed in kan. Want als t carnaval is, zit ik in m'n 7e maand. M'n vriendje is al uitgenodigd om zaterdags te carnavallen. Ik moet thuis blijven. nou... dat zullen we wel zien. 'k Ga gewoon mee.... O ja... morgen ben ik jarig en vandaag heb ik getrakteerd op m'n werk. Ze hebben heel m'n stoel versierd en buro.. vindt t wel grappig.... zo ga lunchen....
jeetje tijd gaat hard zeg!! 5 maanden alweer... leuk zeg de mary poppins show jammer dat sommige stukken langdradig waren maar je bent er evengoed even tussenuit geweest Hier alles prima
oee dat is wel leuk zeg Wij gaan dit jaar voor het eerst met de auto op vakantie naar het buitenland het wordt Frankrijk de reis zal me wel enorm gaan tegevallen heb het niet zo met autorijden
wat fijn dat suzanne nu beter is lijkt mij ook verschrikkelijk die waterpokken hier hebben de kids het nog niet gehad...
Wat jammer dat hij nu een dipje heeft dat heeft E ook paar weken gehad nu gaat het weer super alleen heeft ze nu dipje bij het dansen haha maar goed zodra ze aan dansen gaan hoor je haar schatteren van het lachen in de wachtkamer
@ hier gaat het weer wat beter kindjes zijn "beter" hoesten alleen nog. ik heb werk aangeboden gekregen voor de maandag zelfde kindjes als de donderdag! helemaal super dus E is gek op Nick en Simon (net als haar mama) elkekeer als liedje Vlinders komt roept ze Nick en Simooo mama!!!!! en gata sommigeliedjes zelfs al beetje meezingen!!
@flex hihihihhi grappig! hier is noa fan van bruno mars!! bij de eerste zin van het liedje just the way you are zegt ze MAMA!! YOU ARE!!! YOU ARE!!! heheheh en bij het refrein zingt ze ook echt mee...dan hoor je just the way, en dan noa YOU ARE!!! @bianca alvast gefeliciteerd!!!
Vanochtend wakker gemaakt door m'n vriendje. en ook nog lief gefeliciteeerd. En ook nog gezongen door Suzanne. een prettig manier om je verjaardag te beginnen. fijn dat je alweer 11 jaar 25 bent. slaap al een paar dagen slecht, omdat prul zich met m'n slaapritme bemoeit. mag namelijk niet op m'n zij liggen. Prul heeft de nachtdienst heb ik zo'n idee. (overdag ook hoor, maar t lijkt net of prul de nachtdienst leuker vindt)
Bianca: Gefeliciteerd met je 36ste verjaardag Nog vele jaren toegewenst! Bulldog: We zijn er een beetje uit waarschijnlijk Bali of de Seychellen. En D. gaat mee Mijn man wilde dat eerst niet, want we zouden een citytrip gaan doen. Nu we naar verre bestemmingen kijken heb ik gezegd, alleen als D. mee gaat. Mijn man heeft ingestemd. Ik hoop dat we voor 31 januari hebben geboekt, want de aanbiedingen zijn tot die tijd geldig. Wij zijn normaal gesproken echte lastminute boekers dus ben benieuwd. Flex: Fijn om te horen dat de meiden zich beter voelen! Linda: Wat schattig van Noa.. soo cute als ze zo lief zingen he? Hier is het sinds de ochtend, mama niet werken.. kom ballenbak toe! Ik heb uitgelegd dat we niet elke donderdag naar Ballorig gaan. Dus heb besloten om naar peuterzwemmen te gaan, ook al heb ik geen zin. Vandaag voel ik me rillerig en zou ik het liefste een dagje niet de deur uit gaan. Hij is door het dolle heen en heeft zijn zwembroek al gepakt haha..Hier krijg ik weer energie van, echt een deugniet!
@bianca: gefeliciteerd met je 25ste verjaardag en de 11 ervaringsjaren daarin! hier even vanuit de parkplaza.... afgelopen vrijdag ongie geworden na precies 6 weken. dus we kunnen weer opnieuw aan de slag! maar dan duren die weken tot aan de eisprong weer lang. maar goed, die komen we ook wel door. @flex, leuk dat je weer een dag erbij hebt! maar ik ga weer. morgen gaan we weer naar huis toe. en dan zaterdag naar plopsaland via het werk van mijn vriend..... kijken wat chiel er van vindt!! groetjes en tot snel weer!
@bianca gefeliciteerd!!! @linda leuk weer eens van je te horen, wat gaaf zeg trouwen op curacua leuk da tjullie mee gaan. weet je al wat je ga doen met het vrijgezellefeest? ben voor 22juli uitgerekend. @first fijn voor je dan D gewoon meegaa de bestemming klinkt goed wij gaan dit jaar niet weg. @sjoon fijn da tje nu ongi bent geworden dan kan je weer verder. ik hoop voor jullie dat jullie weer snel zwanger zijn!
vinden jullie winny the pooh meer voor babys of ook voor peuters??? zoonlief vind het helemaal geweldig dus zat te denken aan een winny the pooh kamer te maken voor hem ...
D. heeft hier nu een Winnie the pooh kamer, maar het kan ook voor peuters hoor. Net wat je wil.. als hij er gek op is gewoon doen. Ik zit zelf te denken om D. tot zijn 3de verjaardag in zijn ledikant te laten en dan een nieuwe kamer van Cars aan te schaffen, omdat hij daar nu zo gek op is. Ik zie er ook veel assecoires van bij Kwantum enzo. Heb je genoeg spulletjes van winnie the pooh gezien om zijn kamertje mee te decoreren?
@ bulldog: Winnie de Poeh is hartstikke leuk man! J. is er nu ook helemaal gek van. We hebben een grote doos met 10 Poeh-puzzels erin en die wil hij iedere dag maken. Ik vind dat Winnie de Poeh ook zeker voor kleuters kan hoor! Hier is J. sinds een paar weken helemaal fan van puzzelen. We hebben dus die doos met 10 puzzels erin, varierend van 9 tot 60 stukjes en hij maakt die van 60 stukjes ook al helemaal zelf. Ik vind dat echt heel knap. Of zie ik het nu door mn trotse mamabril, haha. Op de doos staat 3+. (zo, ik ben weer flink aan het opscheppen, sorry...)
He meiden, Hoe is het hier? Coco: Is wel erg knap hoor dat hij zo goed al puzzelt, mag je zeker trots op zijn! Firstbaby: Nog plek in je koffer??? Hahaha lijkt me heerlijk om even er tussen uit te gaan en dan ook zo tropisch! En ook erg leuk voor je kleine man! Kamer: F. heeft ook nog steeds een Winnie kamer, al wordt er nu ook veel Cars in gesleept, dus we stappen langzaam over geloof ik.. Bianca: Nog gefeliciteerd! Sjoon: Wat jammer meid, ik ga weer voor je duimen dat het snel een plakbaby mag zijn! Bianca en Bulldog: Wat gaan jullie ook hard zeg! Bianca weet je al wat het wordt, maar je houd het stil geloof ik he? En Bulldog wil jij weten wat het wordt? Liedjes: Hier ook een mannetje dat gek is op muziek, maar vooral nederlandstalig, heeft die van zijn vader... Ook nog echt die piratenfestijnmuziek, dus ja hier regelmatig een meezingend /dansende F.! En ik houd er zo niet van he, gelukkig kan ik mezelf tegenwoordig redelijk afsluiten als ze weer eens met zijn 2en gaan hossen haha! Hier nog steeds zwanger, wordt nu wel zwaar, ook door de hele situatie met mijn moeder ( mijn broertje logeert hier nu al 4 wk), gelukkig hebben we van de week positief nieuws gehad dat ze langzaam aan, aan het verbeteren is. Dus de hoop is er! Mijn rug en bekken zijn het zat aan het worden, dus die voel ik wel erg als ik een druk dagje heb gehad... Gelukkig wil de vk me deze keer wel helpen door me niet overtijd te laten lopen en bij 38/39 weken te gaan kijken wat ze kunnen betekenen, dus daar ben ik erg blij mee!