juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Champy: Hopelijk knapt je moeder snel op. Is er al enig idee wanneer ze weer naar huis mag eventueel? En gaat je broertje dan meteen weer daar naartoe of blijft hij dan nog bij jullie?
    Ik vind het erg kanp wat je doet hoor.

Succes met de laatste loodjes. Hopelijk blijft kleintje nog een paar weekjes lekker zitten, kan jij misschien nog even lekker uitrusten en relaxen voordat ie komt. Ookal werken je rug en bekken niet echt mee....

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @champ fijn da the tmet je moeder wat beter gaat!
    balen da tje zelf zon last van je rug/bekken heb hopelijk komt de kleine snel!

@first ik heb al genoeg leuke pooh dingen gezien.
    vind het zelf ook wel erg leuk moe tik zeggen.
    cars houd hij niet zo van...
    had van de week een kapstok gekocht van pooh via mp voor 5e en was als nieuw!:D

@coco knap hoor van J hier is het puzzelen nog niet zo intrek.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vandaag 15 weken schiet al op!

@champ ja ik wil graag weten wat het word.
    volgens mij moeder een meisje die had met een ring en touw gependeld (geloof er nie zo in)

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@champy: hopelijk dat ze iets kunnen met de 38/39 weken, en doe rustig aan, probeer er maar iets minder drukke dagen ervan te maken!
    Knap hoor, aan t eind van je zw-schap lopen en al 4 weken extra zorg erbij. Fijn dat je moeder langzaam aan vooruitgang boekt.

@ muziek: hier een david guetta fan, en alle liedjes waar een beetje ritme in zit waar hij lekker op kan dansen!

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Champy: Fijn dat het met je moeder de goeie kant op gaat hopelijk mag ze gauw naar huis!!

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!!!

WAT IS HET HIER RUSTIG!!:D

Hoe is het met iedereen!! Het is alweer februari.. wat gaat de tijd snel, voor we het weten is het alweer zomer haha

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, nog even en de kindjes zijn alweer 3 jaar!!!

Maar het is inderdaad erg rustig hier.

Zelf heb ik ook even weinig te melden om eerlijk te zijn.

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hier nog 1 die weinig te melden heb. maar t blijft zo wel overzichtelijk. en kan je t makkelijk bijhouden.

We zijn weer terug van ons verjaardagsweekendje. was zo gezellig dat suzanne niet eens terug wilde naar huis. Ze vond alleen Koos Konijn eng. Maar van een afstandje ging t wel. en natuurlijk die liedjes, die vond ze helemaal geweldig. heerlijk dansen. wij hebben ons ook prima vermaakt in 't zwembad.

O ja.. donderdag ga ik weer naar de vk en volgende week dinsdag staat t CB op de planning. Ben benieuwd hoe ze t doet. ze doet t goed. Maar ik bedoel haar lengte en gewicht. Ik hoor van iedereen dat ze best wel lang is voor haar leeftijd.

Iemand hier had t over de zomer... nou, van mij mag t wel 4 april zijn, want dan ga ik met verlof. en dan begint t mooie weer :)

9. Blue Bird

oh ja Bulldog. wij hebben voor suzanne ook een winnie the pooh kamer. maar ze is nu aan t verhuizen en krijgt een prinsessenkamer / dora. want ze is helemaal gek van dora.

en wat betreft: jullie mam.... ik denk dat ze gelijk heeft. Ik pendel dan wel niet, maar m'n gevoel zegt ook dat je een meisje krijg... heb nog veel meisjes spullen.... interesse :D?

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    idd erg rustig hier!
    heb zelf ook weinig te melden ...

@coco idd nog ff en dan zijn onze kids al weer 3 jaar gaat echt hard.

@bianca mn moeder pendeld ook niet hoor vind ze leuk om te doen haha.
    eerst maar eens de 20 weken echo afwachten.

@first van mij mag het ook wel zomer worden heb het wel gehad met die kou.

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier ook geen nieuws verder...
    Mannetje zit in de fase dat ie alles wil doen wat wij ook doen. Handig hoor, zelfs aardappelen schillen doet ie :D

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij ladies gister tattoo laten zetten!!!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    love my girls 4 ever!!!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gaaf hoor linda !!
    ik heb de naam van mn zoon tussen mn schouderbladen staan.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen hier ook alles na doen.
    hier wou hij vorige keer ook aardappels sxhillen maar meneer schilde zn velletje eraf nu zegt hij mama doen en dan doet hij ze in de pan haha...

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mooi Linda!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw linda die is echt heel mooi!!

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @champy wat naar dat je zo'n last heb van je bekken...had ik ook echt rot...vooral als je er nog 1 rond heb lopen...hopelijk komt de kleine snel!! misschien heb ik eroverheengelezen (waarschijnlijk wel aangezien ik hier niet meer zo vaak ben) maar wat is er met je moeder??? in ieder geval sterkte toegewenst!

@bulldog wij gaan eerst high tea bij mijn ouders' huis ...dan nog ff party en co doen met de meiden...dan gaan we lasergamen in rotterdam, en met de berenboot...(rondvaart en warm/koud buffet) daarna misschien nog stappen...moeten we nog ff kijken..

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: Mooi hoor een tatoo met betekenis.

Leuk zeg aardappels schillen, hier graag stofzuigen en boodschappen dragen!!;)

Ben een beetje depri, ben aan de lijn heb geloof ik last van suikertekort erg!!:D

20. Blue Bird

zo linda... die is mooi.... was die niet pijnlijk.
    ik heb al een tattoo, maar wil er straks een paar bij hebben. de naam van suzanne en van brusje... maar ik moet eerst denken: waar ik 'm neer zet.

Deel Deze Pagina