jammer van je ongie bulldog. @first: hier was het gisterenochtend 6 uur, bah, en dat in het weekend he gisterenavond personeelsfeest gehad, was zeer gezellg geweest, en erg geslaagd. ik had chiel al naar opa en oma gebracht dus hier "uitgeslapen" tot half 10. toen waren we ook klaar wakker.
Sjoon: half 10 klinkt als muziek in m'n oren First: ik lig er ook al om half 10 in hoor.. Vandaag mocht ik ook blijven liggen en zijn alle mannen naar beneden gegaan. Heb niet echt geslapen maar wel genoeg gedut om bij te komen van de nacht.
ik had al gesmst naar huis, maar chiel was daar ook al om 6 uur wakker. scheelt dat papa ook zp vroeg wakker is! haha
@ellen jeetje das vroeg half 6 ppffff... @flex beterschap. @first hier gaat hij juist weer beter luisteren haha... @sjoon hopelijk komt er iets positiefs uit! oww leuk personeelsfeest fijn dat het geslaagd was. @all mogen jullie kindjes in het weekend langer opblijven?? hier net weer nieuwe ovutesten besteld kunnen we er weer tegen aan...
Bulldog: Balen van je ongie! Op naar de volgende ronde.. - Fijn dat je kleine beter luistert. Heerlijk is dat he? Sjoon: 6 uur is ook erg vroeg!! Wat lekker dat je er even tussen uit bent geweest en dat je lekker hebt uitgeslapen. Ellen: Half 10 lig je er al in?? Sooo, dat is echt vroeg. Ik moet ook vroeger gaan slapen. Ik heb de laatste tijd echt een slaaptekort, omdat wij echt laat slapen. Ik geniet echt van die avonden in rust en soms vind ik het meer waard dan mijn slaap. In het weekend meestal tot 2 uur en dan zijn we gewoon thuis..
Tja, ik ben dan ook weer wakker om 23 uur, 2uur en 5 uur (soms ook vaker) en slaap dan niet meer.... Rust is ook wel heerlijk, ik neem door de week regelmatig een middagje vrij voor mezelf. Maar om 2 uur slapen deed ik alleen als ik naar mensen toe ging of zo, nooit thuis. Wat doe je dan tot zo laat?
O ja, jij zit nog aan de bv. Dan heb je echtje rust nodig. Ik merk nu, ik denk dat het te maken heeft met de kortere dagen, dat ik gewoon sneller moe ben. Ik vermoed dat ik iets meer moet slapen. Ik kom dan soms 22:00 of 23:00 thuis, maar dan hebben we geen zin om te slapen. Even bijkletsen, soms dvdtje, soms nog een kopje koffie..en voor je het weet vliegt de tijd! Of de vorige keer waren we de hele dag thuis en kwamen vrienden koffie drinken, die waren om 22:00 weg en wij gingen alsnog heel laat slapen. D. werd zojuist huilend wakker uit het niets. Kom ik zijn kamer binnen lopen begint hij over te geven.. Ik heb hem snel opgepakt en naar de badkamer gerend waar de tweede lading kwam. Daarna hebben we alles verschoond. Zoo zielig.. Hij is niet ziek ofzo. Vreemd!
Suzanne heeft van 't weekend bij opa en oma geslapen en het was 7:30 uur. En wij hebben van 't weekend heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. Ehct heerlijk van genoten. Maar ja... was gisteravond toch wel weer moe. Vandaag hele koude handen. Die willen gewoon niet warm worden. Blegh. Misselijkheid wordt met de dag minder. Alleen m'n energie moet nog terug komen. @ bulldog: jammer van je ongi (weet alleen niet of ik 't gezegd heb). En nee.. we hebben 't niet afgelopen weekend verteld; we doen 't dit weekend VOnden het niet zo passelijk om op een verjaardag te zeggen. Maar m'n shcoonmoeder heeft 't wel in de gaten. die zei op een gegeven moment tegen m'n vriend: ze drinkt wel veel water he... is ze zwanger en m'n vriend zei: nee joh... die is aan de lijn. nog 3 dagen en dan heb ik een termijnecho en een afspraak bij de vk... vindt het zo spannend... ben net een klein kind
@bianca haha die schoonmoeder hebben alles snel in de gaten ! geloofde ze het?? spannend hoor de termijnecho .... @flex leuke foto E is wel groot of niet?
@ bulldog: geen idee. Ze is er verder niet meer over begonnen. Maar denk wel dat ze een vermoeden heeft. @ flex: wauw, dat heb je gaaf gedaan. Hoe lang ben je daar mee bezig geweest. en wat bulldog zegt: ze is wel groot he? (positief bedoeld hoor )
@ Firstbaby: Hoe is het met je zoontje? Heeft hij nog meer overgegeven? Over het laat naar bed gaan. Ik ben ook altijd een nachtmens geweest, maar als ik thuis ben ga ik tegenwoordig gewoon vroeg naar bed. Terwijl ik het op mijn werk wel moeiteloos uithou tot 3 uur. Maar met die gebroken nachten en vroege ochtenden probeer ik als ik niet werk een beetje vroeg naar bed te gaan want anders breekt het me echt op.
thnx meiden @ bianca ben er mssn 1 uur mee bezig geweest mssn langer omdat ik esmay en kaylee uit moest knippen uit de foto. Esmay is denk ik zo'n 91 cm Vandaag op psz hebben ze een trommel gemaakt ik stond in de gang te wachten tot we de kinderen konden ophalen kwamen ze met de hele klas aan getrommelt zo geweldig om te zien!!! alle moeders smolten lekker weg hihi
ja de trommel heeft ze gemaakt dus mocht mee naar huis hihi gelukkig maakt mij een beetje lawaai niet uit
Oke, haha... Ik kan ook wel wat hebben hoor, en gelukkig vindt zoontjelief auto's leuker dan muziekinstrumenten, maar ik weet nog dat mijn ouders vroeger mijn blokfluit hadden weggegooid omdat die er niet tegen konden, daar moest ik ineens aan denken.
Coco: Nee, D. heeft sindsdien niet meer overgegeven. Maar merk wel op dagen dat hij veel eet dat hij dan de neiging heeft om over te geven. - Ik kan me wel voorstellen dat je lekker vroeg je nest in gaat met die gebroken nachten. Dat zou ik ook doen als D. in de nacht wakker zou worden. Flex: Wat een schattige foto! Wat lief dat al die kinderen trommelend naar buiten liepen.
ik kan me best voorstellen dat sommigen er niet tegen kunnen maar ik heb zoiets van het zijn kinderen laat ze lekker veel herrie maken ik heb ook enorm veel speelgoed met geluid! haha ik ken iemand die haalt altijd alle batterijen uit het speelgoed omdat hij er niet tegen kan nou dat vind ik echt niet kunnen...maarja dat ben ik hahaha
Dit heeft esmay dus ook 2 weken gehad! gevolgt door een flinke griep daarna sliep ze gewoon door alleen het naar bed brengen is nog steeds een drama! wij hebben een opklap bed van mijn ouders geleend (nu niet meer nodig) voor geval ze snachts weer wakker wordt zodat 1 van ons naast haar kon liggen.