juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier vanmiddag tranen in mijn ogen zooo lief was E

Ze zei letterlijk dit:

Mama kom eens dichterbij! en kom ik dichterbij met mijn hoofd geeft ze me een dikke kus :D:D:D
    *smelt*

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Flex: lief is dat he? Suzanne doet dat ook af en toe... Wil ze toch lekker gaan kroelen.

@ coco: wij gaan 19 maart naar de Efteling. Dan is het park afgehuurd door t bedrijf waar m'n vriend werkt. Dus kan er geen andere mensen terecht daar. Alleen voor personeel en gezin mogen er komen.

Gisteren naar t CB geweest. Suzanne is 94 cm en is 15,1 kg. Ze is wel lang voor haar leeftijd (zegt de verpleegkundige van t CB). Maar ja... ik ga d'r ook alleen maar heen voor haar lengte en gewicht. Voor de rest, laat ik die mensen maar praten, want iedereen ziet t toch dat ze t goed doet. :)

Ik moet straks in t kraambed heparine spuiten, vanwege een trombose verleden. Nu had ik vorige week donderdag een recept opgevraagd. Lag deze nog niet klaar, omdat m'n HA niet wist hoevel ml ik moest spuiten. Dus een heel verhaal gehouden (ik wist t zelf ook niet meer). Dus moest de assistente bellen naar de gyn. in t zkh. Dus wat heen en weer gebel, heb ik uiteindelijk m'n recept opgehaald. Nu moet ik fragmin spuiten. Ik zag dit op t recept staan en ik dacht: o ja... dat was t :D. Ben een chaos in m'n hoofd, wat dat betreft..... maar goed... alles is geregeld.

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Bianca: lang is toch goed of was dat als kritiek bedoeld? Jullie zijn waarschijnlijk ook lang of niet?
    Mannetje hier is ongeveer hetzelfde 95cm en 15 kilo en ik vind hem er goed uitzien hoor. Hij zal op volwassen leeftijd ook langer dan 'normaal' zijn, z'n vader is ook 1.95m.

4. Blue Bird

@ Ellen: het CB geeft altijd wel adviezen, maar of je er iets mee doet; moet je zelf weten. Maar ze proberen altijd wel IETS te vinden.
    Maandag was Suzanne gevallen op het kdv. Dus je zag t nog zitten. Zegt ze: ze heeft uitslag bij d'r oog. Je kunt t beste dit en dit er op smeren. Ze liet me neit eens praten. Toen viel ik haar in de reden en zei dat ze was gevallen op het kdv. (tja.... hormonen he ;))

5. Blue Bird

oh ja en nog iets bij het CB (nu ik toch bezig ben)....

Had een afspraak staan om 9:10 uur. Kom ik om 9 uur aanzetten (ben normaal gesproken altijd te laat). Zegt die vrouw die daar zit: ja, je moet altijd 10 min. voor je afspraak hier zijn. Ik zei tegen die vrouw: hoe laat is het dan? zij: 9 uur. Ik: dan ben ik toch op tijd. ik heb om 9:10 uur een afspraak dat is 10 min. voor dat ik geholpen wordt. Zij: ja maar suzanne moet nog gewogen en gemeten worden. Ik: kan je ook doen in 5 min. dan heb ik nog 5 min. te tijd om te wachten.

Einde discussie... deed de weegschaal t niet... en zij had echt zoiets van... ok... ik stop met deze discussie. Tja... hormonen ..... kan er niks aan doen. Ga overal waar ik t zeker niet mee eens ben, in discussie. :D

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Mineke: Wow, goed zeg, plasje op het potje.

@ Bianca: Zo, dat lijkt me cool. Het park afgehuurd. Zou willen dat ik daar geld voor had, hahha.

7. Blue Bird

ja coco.. als je t geld er voor had, dan gebruik je t zeker niet voor zulke doeleinden. (weet niet hoeveel t kost, maar t zal zeker wel veel zijn). dan zou ik t ook niet voor t afhuren van de efteling gebruiken....

8. Blue Bird

oh ja... ik ga definitief 1 april met verlof. Was eerst 4 april, maar dan zou ik alleen de maandag werken. Nu heb ik maar een vakantiedag opgenomen. Dus 1 april (da's vrijdags) ga ik er 4 maanden tussenuit.

9. Blue Bird

en trouwens coco: er werken ruim 7000 mensen bij t bedrijf.;)

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dan word het nog wel een vol dagje daar, maar wel erg leuk ja!

hier is chiel 98 cm bij 15 kilo de laatste keer dat we geweest waren. hij zal nu wel weer iets gegroeid zijn.

@ mineke: goed hoor! op het potje geplast

@bulldog, wat naar om te horen van die juli mama.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja maar met 7000 mensen in het park is het er volgens mij nog steeds rustig of niet?

12. Blue Bird

@ coco: dat is alleen t personeel wat er werkt. Nu nog de vrouw / man + kinderen. Stel dat er in een gezin 4 mensen zijn (gemiddeld). da's 28000 mensen. De efteling kan op een goede dag 50000 mensen aan....

dussuh... dan is t nog neit druk.... en de meeste gaan toch naar de 8 banen. Wij gaan t sprookjesbos in....:D mag toch nergens in. M'n vriendje wel :(.... vindt het wel jammer... maar ach.. de volgende keer ga ik wel mee.....

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Leuk zeg dagje Efteling!! Wel jammer dat je nergens in kan. Lache die reacties van jou op het cb, groot gelijk hoor laat het kaas niet van je brood eten!!;)

Fl3x: Lief kunnen ze zijn he, geniet er maar lekker van.:D

Sjoon: Zo lange jongen zeg 98!!
    Hoe gaat het nou met je na je miskraam??

Hier moesten we vandaag bloedprikken wat een drama zeg, ze miste dus ging zitten wroeten nou dat vind ik ook zeer doen. Ze bleef er bijna in met huilen dat vind ik altijd zo naar! Gelukkig weer achter de rug. Ze zegt nou zuster stout, mag Judith niet prikken.:D

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier gaat alles goed na de miskraam. ik ben niet zo iemand die er weken mee in de rats zit om het zo maar plat te zeggen. ik ben daar vrij nuchter in en heb er vrede mee, als het wel geboren zou zijn geweest, dan kon het zwaar gehandicapt zijn of niet levensvatbaar buiten de baarmoeder, het gebeurt niet voor niks.

ik was de vrijdag voor ons midweek weg ongie geworden na 6 weken. deze ongie was wel iets anders (het voelde anders) dan normaal, maar goed, en volgens mij had ik afgelopen weekend een eisprong dus waren aan de klus gewesst:D
    dus gewoon weer even afwachten,

maar ik moet zeggen, ik vind het nu wel moeilijker na de miskraam als ik allemaal zwangere vrouwen zie, en eigenlijk vind ik het nog minder leuk als het bekende zijn..... beetje dubbel allemaal. maar goed, het komt wanneer het komt. ben benieuwd. sorry voor het lange berichtje.

en @ champy, hoe gaat het nu met jou? je zult ook wel bijna uitgerekend zijn?

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik moest eraan denken, weet dat ik zelf na mijn miskraam ook van die vlagen had!! Ik hoop dat jullie niet voor niks geklust hebben!;)

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Wij waren vorig jaar een weekje op vakantie met mijn broer en vrienden en toen zijn we naar Bobbejaanland geweest. Terwijl de rest in alle spannnende dingen ging, ging ik met J. in de kinderattracties. Ik durf trouwens sowieso al niet in die hoge achtbanen. En ik heb me echt niet minder vermaakt dan de rest hoor. Mijn man vroeg wel steeds of hij bij mij moest blijven terwijl de rest wat spannends ging doen maar dat hoefde ook niet. J. en ik hadden ons prima vermaakt en er waren ook dingen waar we met zn allen in konden.
    Jij gaat je ook wel prima vermaken in de Efteling hoor, ookal mag je nergens in. Sprookjesbos, Land van Laaf, Droomvlucht, Fata Morgana, Carnaval Festival... Zolang je je meisje ziet genieten heb jij het toch ook naar je zin?

@Sjoon: Fijn dat je zo nuchter bent en dat jullie nu weer volop aan het klussen zijn. Ik hoop echt zo erg voor jullie dat het weer snel raak mag zijn!
    Hoe voelde deze ongesteldheid anders dan?

Inderdaad... hoe zal het met Champy zijn?

17. Blue Bird

@ coco: ik weet t wel. Als suzanne naar d'r zin heeft, dan ben ik ook aan het genieten. Maar wilde zo graag weten hoe t is in die nieuwe 8baan. Joris en de draak. maar ach... zoals ik net al zei als Suzanne naar d'r zin heeft; dan hebben we t ook.

Precies hoe zal t met Champy zijn.

@ hier: heb verschrikkelijk last van aambeien. Gisteren had ik zoveel pijn dat ik niet wist hoe ik moest zitten. En van m'n baas moest ik nog naar Den Bosch toe. Kon amper zitten.... wilde al ziek melden. Maar heb t maar niet gedaan. Ben niet zo'n iemand die voor iets belachelijks thuis blijft. Tenzij er echt iets is.

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb even terug gezocht maar Champy haar banner staat op 38 weken en 3 dagen hoezo nieuwsgierig:)

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, misschien is ze al bevallen. Misschien duurt het nog 3,5 weken.
    Zal ze een buddy hebben?

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

:)

(zocht eigenlijk een smiley met een duim omhoog, maar die staan hier niet bij..)

Deel Deze Pagina