al heel ruim van te voren zere borsten, normaal een paar dagen van te voren. minder(!) buikpijn, maar de 1ste 3 dagen heeeeel erg veel vloeien. daarna gelukkig minder.
Haha, ik heb net ook even gezocht. Ze is vanmiddag nog online geweest en heeft nog gepost in het februari topic. Ze is dus nog niet bevallen.
he meiden! Nee, nog niet bevallen.... Al zou ik het echt niet erg vinden als het snel zou gebeuren haha! Net bij de vk geweest om te kijken of ze me konden strippen, maar dat ging helaas nog niet, wel stond me bm al open dus we hopen dat het zelf doorzet en anders moest het volgende week wel lukken om te strippen zei ze. Dus we wachten nog even af, maar als het zover is zal ik het laten weten!
@ Champy: Haha, zijn wij hier een partijtje nieuwschierig met zn allen... Wil je aan je buddy van de feb-mama's vragen of ze het hier ook post als je bevallen bent? Hoeven wij niet steeds daar te kijken. Hoe is het verder met je? En dan bedoel ik vooral de thuissituatie en je moeder? Knuf voor jou en succes met de bevalling. Hoop voor je dat het op gaat schieten!
ff een snelle vraag: hebben jullie al een volgende kinderstoel gekocht of een stoelverhoger. Het mag vanaf 15 kilo maar tussen 9 en 18 kilo mogen ze ook nog in de eerste stoel blijven. sorry, geen tijd om op iedereen te reageren
Nee, J. zit nog steeds in zn tweede kinderstoel. Maar als we bijvoorbeeld weggaan met iemand anders, of we worden opgehaald door onze schhonouders, dan gaat J. op de achterbank op zo'n stoelverhoging, dat mag vanaf 15 kilo. We gaan wel voor een volgende stoel kijken als R. niet meer in de Maxi Cosi past. Dan kan R. doorschuiven naar de volgende stoel en kopen we voor J. een nieuwe. Zit D. nog steeds in de Maxi Cosi Ellen?
hier nog steeds in de tweede kinderstoel (neem aan dat jullie die bedoelen die na de maxicosi komt??)
Ja, die bedoel ik wel. Ik weet ook niet allemaal hoe dat heet, dus daarom noemde ik hem ook maar de tweede stoel. Ik ga straks dus de derde stoel voor J. kopen als R. vanuit de Maxi Cosi in de tweede gaat, dan kunnen ze doorschuiven.
ja D zit nog in de babystoel (ander merk iets groter dan MC). Ik was ook aan het nadenken over doorschuiven maar vind de tweede stoel waar R. in zit wel fijn voor hem. Zo'n los zitje lijkt me minder comfortabel of niet?
Ja, zo'n los zitje is wat minder comfortabel. Wij willen dus ook echt nog een grotere autostoel gaan aanschaffen voor J. Maar voor losse ritjes in een andere auto als J. wel eens wordt opgehaald door opa en oma ofzo is het handig.
je hebt toch ook van die grote autostoelen. Niet zo'n los zitje. Die kan je t zelfde vastmaken als een auto stoel (na de maxicosi). Hier is het leeftijdsverschil te groot voor. Ik bedoel: suzanne is nu 2 en ze mag eigenlijk tot haar 3,5 in deze stoel zitten. Maar, het heeft volgens mij ook nog te maken met gewicht van je kindje. moet t even opsnorren.. ga nu naar huis toe.. fijn weekend allemaal. en champy.. snel bevallen he..
E zit nog in de 2e stoel gaan in april de 3e kopen omdat ze er bijna bovenuit komt. Wij hadden helaas de pech dat we voor K ook al een 2e autostoel moesten kopen maar ja geeft nie die van E gooi ik strax weg nu al 2x onbdergespuugd vind ik vies om nog te verkopen
Hier zit Judith al in de derde autostoel is toch weer iest smaller als de tweede en aangezien ze hier met z'n drieeen zitten is het lekker voor mijn zoon die in het midden zit. Zit nou nog krap tussen twee stoelen!! Romer Adventure Billy | Kinderstoeltje.nl Ik heb er zo 1 alleen een ouder model!! Ik zou wel een rugleunig nemen is veel beter voor zijwaardse botstingen en gordel kan boven door een haak zodat hij niet in haar keel snijd!! Je kan hem verstellen, Judith kan er al goed in hoor!! Mijn dochter van 6 zit op dezelfde maar wel zonder rugleunig, puur voor ruimte want zou nog steeds passen!! Ik vind deze ideaal omdat hij zowel zonder als met rugleuning kan. Als ik 's avonds kinderen moet rijden, dan haal ik gauw de rugleunig eraf en heb ik er al twee op een verhoger!!
Whaaa!! J. heeft net voor het eerst staand geplast op de grote wc (met een opstapje). Zo stoer. Ik ben zo trots. Die site van kinderstoeltje.nl hebben wij onze autostoel ook gekocht toen. Volgens mij best goedkoop daar.
Wij gingen vandaag lekker zwemmen met zijn 4tjes toen we van de auto naar het zwembad liepen werdt er vlak voor me neus een jochie aangereden door een scooter ging zo snel allemaal schrok me dood!! Gelukkig reed hij niet zo hard maar snap ook nie dat die scooterrijder hem niet heeft kunnen zien! Volgens mijn man reed hij over zijn tenen hij viel met. Een smak op de grond sprong overeind rende naar zijn moeder klom zowat in der en begon keihard te schreeuwen hij was zoo bang echt hartverscheurend!! De ouders waren exht heel kalm die scooter rijder sprong meteen van zijn scooter af en was ook erg geschrokken weet nie of ik zo kalm zou reageren zat die vent al in mijn gedachten voor alles en nog wat uit te maken E was ook erg geschrokken maar was het gelukkig snel weer vergeten ben blij dat hij er nog goed vanaf is gekomen hooguit een gekneusde of gebroken voet...
Grappig zeg zie hem al staande plassen, wat een grote vent!! Flex: Bah dus jij heb de schrik van je leven gehad zou ook niks voor mij zijn. Gelukkig liep het nog redelijk goed af!!
Even snel een berichtje vanaf hier. Wij gaan morgen een weekje op vakantie dus kom nu even gedag zeggen. Vrijdag zijn we weer terug dus tot dan! Liefs.
Coco: Fijne vakantie! Geniet ervan. Waar gaan jullie heen? - Wat knap dat J. staand heeft geplassen! Super hoor.. Ellen: D. is nog maar 12 kg dus die zit nog lekker comfortabel in zijn tweede kinderstoel en dat blijft voorlopig nog wel zo. Ik denk dat ik na de zomer als hij 3+ is verder zal kijken. Flex: Wat erg! Ik zou ook woedend zijn. Knap van die ouders dat ze rustig bleven dat is eigenlijk wel belangrijk in zo een situatie, ondanks je woede. Want je kind gaat voor. Gelukkig was E. het snel vergeten en heeft ze lekker genoten van het zwemmen? Hier zijn we afgelopen weekend in brussel geweest. Lekker geshopt en een hotel met jacuzzi genomen. D. is een toppertje en is zo makkelijk geworden. Hij vindt alles best en slaapt overal zonder moeilijk te doen. Het wordt gewoon een grote ventje. Wat ik wel irri vind is dat hij soms in de nacht wakker wordt, dat hij wil plassen. Maar dat is niet dagelijks. Ik wil hem zelf niet brengen voordat ik ga slapen, anders wen ik hem eraan. Of moet ik letten op wat hij drinkt in de avond? - Trouwens ik hoor D. soms in zijn slaap wat woordjes zeggen. Vorige week hoorde ik, nee niet leuk.. en toen nogmaals Nee, niet leuk. Toen ik kwam kijken sliep hij erg diep. Een tijdje geleden hoorde ik hem ook zeggen, ikke mama toe.. ikke mama toe.. en toen ik kwam kijken sliep hij ook.