juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja, zwemmen was uiteindelijk heel leuk. Hij had zoveel plezier en met andere kindjes gespeeld. Hij heeft daarna een middagdut van 2.5 uur gedaan. Ik moest hem wakker maken, anders zou hij in de avond niet willen slapen. Hij was erg boos op me toen ik hem wakker maakte. Stoute mama.. mama nee lief.. zei hij steeds haha..

Ik merk inderdaad dat D. nu dingen die wij thuis bespreken bij oma of het kdv verteld. Maar gelukkig snappen zij hem soms niet helemaal. Af en toe vertelt zijn leidster mij iets, dat ik denk.. O ja.. dat heeft hij daar vandaan haha..

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hoe gaat het verder met alle anderen?

Bulldog: Ben benieuwd wat je krijgt.

Champy: Ik hoop voor je dat het doorzet. Inleiden is geen pretje..

Bianca: Ik hoop dat je meissie niet meer zo een last heeft van haar kiezen. Ik snap nu welke kiezen je bedoelt, maar daar hebben wij hier nog geen last van.

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ champy: ik hoop t ook voor je ;)
    @ first: ja, het zijn de laatste kiezen. gelukkig is de koorts gezakt. vanochtend hebben we 36.4°C gemeten en da's een hele normale temperatuur. maar we houden d'r nog een dag thuis.

@ bulldog: spannend... hoop dat ik gelijk heb. Wat zegt jouw gevoel?

@ hier: niet zo goed gelsapen. Er komt een verkoudheid aan. M'n keel doet zeer en m'n klieren zijn opgezet. Heb moeite met slikken. argh.... denk dat ik straks maar 'ns ijs ga eten. verzacht de boel een beetje.

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Firstbaby: Ik ben bij F. ook ingeleid en vond het zelf juist wel prettig haha! Vanaf de 1ste wee tot de geboorte duurde maar 4 uur! Dus dat zou ik niet zo erg vinden eigenlijk... Maar als het eerder spontaan begint, is eigenlijk wel beter.

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bianca: Beterschap! Hier heeft de kleine man de griep, het heerst nogal hoorde ik.

6. Blue Bird

@ champy: ja, dat weet ik. maar ik ben een maand geleden al ziek geweest. Ik hoop dat t alleen bij een verkoudheid blijft. En toen had ik ook al de griep. Heeft jou kleine man dan hoge koorts?

@ first: ja, dat ken ik. Ze pikken nu vanalles op en onthouden ook van alles. Ik zeg wel eens tegen m'n vriend. Als we ruzie hebben of een meningsverschil of iets anders..... doe dat dan niet waar Suzanen bij is. Die onthoud dat. Pas geleden lagen we op bed en toen kwam suzanne de kamer binnen en zei tegen mij dat ik boos was op papa. Nou dat was niet zo. We waren gewoon aan t praten. De dag reviewen zeg maar... Dus dit had ik tegen suzanen gezegd, maar die zei steeds dat ik boos was op papa... maar gelukkig was t snel over.

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Champy: de laatste loodjes... spannend hoor. Ik vond inleiden ook wel fijn. Dan heb je geen plotselinge nachtelijke toestanden e.d.

First: hier ook van alles doorvertellen. Had ie een leidster uitgenodigd om appelmoes te komen eten. Ze kon nog net op tijd uitleggen dat ze naar haar eigen kindjes moest om te eten, ha ha.

Zwemmen was hier voor het laatst in de zomer. Vandaag wilde hij wel naar het zwembad met papa. Wordt ik gebeld vanuit het kleedhokje dat mannetje niet eens z'n jas uit wilde doen. Ze zijn maar terug naar huis gegaan, hij wilde echt niet. Maar niets was goed vanochtend, hij was zooo moe.

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Vervelend zeg zo'n zere keel hopelijk word je niet echt ziek, beterschap!!

xxxx1974: Balen zeg van het zwemmen!!!

Champy: beterschap met je zoon!!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Och meiden, lang geleden,

Ik heb een groot deel teruggelezen, maar vast niet alles.

Sjoon, wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte en ik hoop dat het geluk je snel zal vinden!
    OOk schaap zat het niet mee zag ik. ook jij veel sterkte!

Champy, zet hem nog even op.

Bianca, van harte, ik kan me niet herinneren dat ik al wist dat je zwanger bent! Super!

Coco van harte met je zoon!

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed.

Luuk en Emma zijn wel vaak ziek de laatste tijd, dat komt er van 2 van die kindjes zo vlak achter elkaar ;)

Emma is rap, liep met 1 jaar en 4 dagen al helemaal los.
    Zegt van alles en nog wat en heeft een sterk willetje. Net haar moeder. hahaha
    Luuk gunt zichzelf meer de tijd, heeft niet veel haast.
    Ben nu bezig met zindelijkheidstraining.
    poepen doet hij sinds 2 weken op het potje, maar plassen in de luier vind ie nog prima.
    Scheelt dus nog steeds geen luiers.

Verder druk met werken.
    Werk sinds september (weer) in het ziekenhuis en heb veel gewerk de afgelopen maanden.

Nu ga ik dan echt 50% werken.
    Lijkt me heerlijk.

Ik zal een een fotootje van beide plaatsen!

Liefs!

Luuk:

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    en dit is Emma

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey blondi!

Wat een leuke foto's van je zoon en dochter!

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He meiden, ben weer terug hoor! Weekje was heerlijk, we zijn op Texel geweest en met het weer viel het wel mee, maar een paar keer een klein beetje regen.

@ Firstbaby: Haha, zelf zn tas gepakt voor hetz wemmen, wat een wijsneus zeg!
    Zo hadden wij dat hier een paar weken geleden toen we J. uit gingen leggen dat we een weekje op vakantie zouden gaan. Gingen wij vertellen wat we allemaal zouden gaan doen; zwemmen, ijsje eten, vuurtje maken, strand wandelen, naar de zeehondjes toe. Rende hij naar de gang en zei: "even mn jas pakken." Leg dan maar eens uit dat hij nog een paar weekjes moet wachten.

En praten in de slaap. Heb ik hier echt nog nooit gehoord.

Over het doorvertellen...
    J. was een keer bij opa en oma geweest. Toen hij thuis kwam vertelde hij oa dat hij ijs had gegeten. Dus mijn man zijn ouders gebeld om te vragen of dat waar was. "Nee hoor, zei mijn schoonvader, hij heeft geen ijs op". Dus wij dachten dat J. lekker aan het fantaseren was.
    Maar later belde schoonpaps terug: " Ja, hij heeft wel ijs op, maar ik wist niet of hij het mocht dus daarom hadden we het niet verteld". Maar hij kon het niet over zn hart verkrijgen dat wij dachten dat J. niet de waarheid sprak dus hij heeft het toch maar opgebiecht, haha.
    @ Blondie: Heee, welkom terug. Grappig, hier liep J. ook los met 1 jaar en 4 dagen.
    Mooie foto's!

13. Blue Bird

is champy al bevallen?

14. Blue Bird

och blondie... dat geeft toch niks. maar welkom terug. wat heb je toch een stel leuke kindjes. :)

Bij ons is de griep weg bij suzanne (i.c.m. de rotkiezen). De kiezen komen nu geleidelijk door (links dan). Nu zit vriendje lief te klagen over keelpijn etc. Ik stop 'm vanavond eens vroeg in z'n bed. Of hij wil of niet.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bianca. ik heb net bij de febr. mama's gekeken, maar nog niks gebeurt, ze had vanmorgen nog een berichtje gepost.

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Blondie: leuk dat je weer terug ben, wat een schattige kindjes zeg foto's zijn erg sprekend!!;)

coco: Wat leuk dat jullie zo genoten hebben van de vakantie!!
    Lache dat je schoonvader last van zijn geweten kreeg.:D

Bianca: fijn dat ze weer opknapt, rotkiezen.

Sjoon: Grappig we houden met zijn allen Champy in de gaten, maar ze gaat het echt uitlopen helaas voor haar.

Hier heeft Judith ooronsteking!!
    Voor de kerst is ze begonnen met kwakkelen telkens een paar dagen koorts en dan gaat het weer. Al een aantal keer bij de dokter geweest vond het ook maar raar 's avonds 39 graden en dan 's ochtends weer over en dan 's avonds weer!! Dacht telkens blaasonsteking , maar kwam er niet uit tot 2 keer toe. Twee weken geleden bloedgeprikt maar kwam alleen virus uit, dus hij dacht een langdurig virus gecombineerd met griep!! Duurde al een week of 8 ik helemaal blij dat het niks bijzonders was. Nou begon ze donderdag weer, ik balen maar nou hoeste ze ook heel erg. Ik vanmorgen weer naar de dokter, hij was ook helemaal blij dat hij nu wel wat kon vinden. Ze heeft een kuur gehad omdat ze al zo lang aan het kwakkelen is moet nou echt over gaan anders als ze volgende week weer begin moet ik weer terug komen.
    Sorry beetje egobericht maar duurt nou al zo lang!! Hoop voor haar maar dat het gauw voorjaar word.

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Vanmorgen bij de dokter vandaan gauw naar de supermarkt moest echt brood en vleeswaren en melk. Begin ze daar te kotsen in die winkel schaamde me naar. Ze heeft thuis helemaal niet gespuugd wist ook niet dat ze misselijk is, was wel aardig meisje kwam met keukenrol heb alles opgeruimd en zij mijn karretje stond nog maar 1 ding in. Dus nog geen boodschappen. Thuis gauw onze jassen gewassen bah wat een stank!! Dus blijven nog maar even binnen, vanavond maar even rennen na het eten en voor zwemles naar de winkel!!

18. Blue Bird

@ mineke.... ben ik helemaal met je eens. Wordt t weer ook een beetje moe. Maar... ik ga 1 april met verlof en dan wordt t (meestal) beter weer. Zit toch in een goede periode.

Heb net een aanvraag de deur uit gedaan voor terug keer van m'n verlof. Moest eigenlijk 27 juli weer werken, maar omdat onze prul pas per 1 aug naar t kdv kan gaan heb ik er nog 3 dagen aan vast geplekt. (ik werk namelijk niet op dinsdag en donderdag). Dus ik ga 3 aug pas weer werken. En deze aanvraag is inmiddels goed gekeurd door m'n baas. heerlijk :D

@ champy: sorry... ik had niet gelijk betreft je bevallingsdatum... hopelijk komt hij/zij snel.

19. Blue Bird

@ mineke: beterschap met je meisje... ik vind dat ook zo zielig. Hopelijk werkt de medicijnen voor de oorontstekeing.

20. Blue Bird

zo.... ga nu 'ns van m'n lunch genieten....

Deel Deze Pagina