ik ga heel hard duimen da tnu alles goed gaat!! ik ga gauw wverder moet zo werken bah.... maaar des te eerder is het vanavond...
Sjoon: Super joh! Nogmaals gefeliciteerd.. - Ben benieuwd naar fotootjes van Chiel met Sassa en Toto haha..
Sjoon: GEFELICITEERD zeg wat fijn, hoop echt dat alles goed gaat!! Bulldog: Nou vanavond weten we dus wat het word. Claudia: Lekker zeg dat ze helemaal zindelijk is, knap dat je weer aan een dieet begonnen ben. Mag ik vragen welke?? Ik volg geen dieet maar ben gewoon aan de lijn, gaat erg langzaam in een maand tijd 3 kilo!! Champy: Heel veel succes met bevallen, ik hoop dat we vandaag horen wat het is geworden!! Firstbaby: Super dat hij het zo goed doet, lekker genieten. Hier gaat het met Judith een stuk beter vandaag, kuur is aan het aanslaan. Alleen super diaree ervan dat is minder!!
@ sjoon GEFELICITEERD!!!!!! @ Champy heel veel succes vandaag!!!! @ bulldog schiet bij jou ook al aardig op bijna op de helft alweer!! @ Bianca heerlijk bijna verlof!! @ mineke fijn dat het alweer wat beter gaat met je kleine meid jammer van de diaree...
@first: heb je hyves? want ik zal ze daar plaatsen. @de rest: bedankt voor de felicitaties! @champy: hoop dat je snel bevallen bent! @bulldog: hoe laat heb je de echo? ben niet nieuwsgierig hoor! haha
Wat ziet ik....... Wauw Sjoon.... gefeliciteerd.... EN nu maar hopen dat deze wel blijft.... Oh helemaal geweldig....
vanochtend naar de vk geweest en alles is goed. Beebje is flink aan de draai. en vooral.... heel erg beweeglijk. @ champy: ik hoop voor je dat alles wilt vlotten en dat je je baby snel in je armen mag houden. @ bulldog: spannnend.... ik hoop dat ik gelijk heb @ sjoon: ik ga straks ff kijken op je hyves.
he meiden! Ben vanmiddag bevallen van een prachtig kereltje genaamd Dean! Het is een hele andere baby als zijn broer, heel apart maar gelijk te merken! Hij weegt 4390 gram, iets minder als zijn broer bij de geboorte. Was best een heftige bevalling voor mijn gevoel, maar dat zal ik nog een keer neerzetten! Liefs van mij
Wow Champy,van harte gefeliciteerd!! en wat een mooie naam! Flink kereltje! Geniet lekker van je kraamtijd!
@Mineke, ik doe het zelf,met een voedingspatroon die ik toen de tijd van de dietiste heb gehad,als je interesse hebt zeg het dan ff..Dan stuur ik je even een pbtje!
O, wat spannend hier zeg. Ben een dagje niet online geweest maar heb van alles gemikst.... @ Sjoon: Gefeliciteerd!!! Ben echt zo oprecht blij voor je. Heb het je steeds zo gegund en de vorige keer dat het mis ging heb ik zo met je meegeleefd, vond het zo erg voor je, ookal ken ik je helemaal niet persoonlijk. Ik hoop zo voor je dat dit een plakkertje is... Super zeg! @ Champy: Gefeliciteerd! Wat een flink kereltje zeg. En dan is ie nog kleiner dan zn grote broer was bij de geboorte. Wat een leuke stoere naam zeg! Hoe reageerde Frits erop? Geniet van de kraamtijd. Wanneer mag je naar huis? @ bulldog: En, en en? Hoe was de echo?
@champy: GEFELICITEERD!! @coco: ik vind je reactie echt super lief! dankjewel. ik heb op een of andere manier nu ook een beter gevoel erover, we zullen zien!
Champy: GEFELICITEERD MET JE ZOON. Fijn dat alles goed is gedaan, jammer dat de bevalling zo heftig was!! Geniet van je kraamdagen!! CLaudia: Stuur maar een pb als je tijd heb, lijkt me wel interessant!
Nou, ik geef het op. Zit de hele avond al op bulldog te wachten, ben zo benieuwd hoe het was. Maar ik ga nu naar bed. Tot morgen!
@coco aahhhh je had echt nie tte hoeven wachten hoor! @champy gefeliciteerd met dean super gave naam! geniet ervan! @sjoon echt geweldig voor jullie hoop zo dat alles goed blijft gaan fijn dat je zelf er wel een goed gevoel bij heb! @ bianca helaas meid geen gelijk! we krijgen een zoon was overduidelijk!!! alles was goed ze heeft alles al na kunnen kijken niertjes blaas enz enz das het allerbelangrijkste..