Firstbaby: Was het leuk in ballorig?? Bulldog: Ik zou de naam gewoon doen! Hier dwars in de straat woonde al een meisje met de naam Judith en wij vonden die naam ook leuk en spreek die mensen eigenlijk nooit dus heb er echt geen spijt van. Mijn zoon zei alleen met de geboorte, he zo heet dat meisje al wat daar woont had je niks anders kunnen verzinnen. Vergeet het nooit meer hij was toen 6 jaar, ik zei toen hoe had ze dan moeten heten .Antwoord: VERA, hoe hij er bij komt weet in nog steeds niet. Hier kan ik wel twee stellen die dezelfde achternaam hebben en allebei hun zoon dezelfde voornaam hebben gegeven. Kinderen zijn nu 2 en komen straks bij elkaar in de klas, ben benieuwd hoe de juf dat op ga lossen, zelfde naam en achternaam Dat vind ik wel apart, zijn niet echt vrienden maar het tweede stel wist wel al dat het andere jongetje zo werd genoemd. Schelen een half jaartje volgens mij.
Maar ze hebben dan wel een andere achternaam of heb ik het verkeerd begrepen?? Hier wel vier neven die Maarten heten, maar wel allemaal een andere achternaam dus die plakken we er achter dan is het geen probleem.(maar jah heb dan ook wel iets van 35 neven en nichten) En drie Pieters ook nog zit ik me te bedenken aan schoonfamilie kant.
als het niet een heel speciale uniek bedavhte naam is zou ik er geen moeite mee hebben. Hoe veel zie je die nou? Ben helemaal uit mijn doen. Hebben jullie het nieuwsbericht gehoord uit kenia van de nederlandse man en vrouw die overvallen zijn; hij vermoord en zij verkracht in het bijzijn van hun kindjes? Die ken ik persoonlijk. Zo vreselijk en bizar!
@bulldog: wij hebben ook in de familie namen die hetzelfde zijn (andere achternaam hoor) maar het zijn wel neven/nichten van elkaar. en mijn broertje en zijn peetoom hebben ook dezelfde naam, en achternaam ook. maar mijn oom korten ze de naam altijd af, en mijn broertje heeft nog steeds de bijnaam witte van vroeger. (hij had zo'n heel blond haar dat het bijna wit was)
@blondie: ik heb volgens mij wel over die kop in de krant heen gekeken, maar verder niet gelezen. Wel erg hoor! dat ze dat doen in het bijzijn van de kinderen jeetje... dan ken je ze ook nog persoonlijk. is het een kennis of familie? sterkte in ieder geval!
Blondie: ik werd al helemaal onpasselijk toen ik het bericht las, laat staan als je de mensen zelf kent Sterkte
Blondie: Ik had het ook gelezen, vreselijk word er helemaal naar van. Weet jij hoe oud die kinderen zijn?
@champy gefeliciteerd met jullie zoon!!!!! hoop dat alles goed is gegaan! heb geen tijd om heel ver terug te lezen kwam eigenlijk ff spieken of je al bevallen was ja dus!!! @bulldog wat leuk nog n knul!! gewoon gaan voor de naam die jullie het mooist vinden! @sjoon ik zie dat je weer zwanger bent!!! gefelicteerd meid!!! hopelijk gaat nu alles goed!!! hier alles goed...erg druk....fae alweer 6 maand....van t weekend lekker met zijn 2tjes weggeweest hotelletje in eindhoven...fae wel onrustig geweest snachts maar de laatste tijd sliep ze al niet meer door...baal daar zo erg van!! maar ja...wat doe je eraan...NIKS
@blondie wat vreselijk zeg...helemaal als je die mensen ook nog persoonliojk kent...en wat vreselijk voor die kinderen ook...bah! wordt dr helemaal naar van....wat kunnen mensen toch ziek zijn!
Mineke: Ja, was erg gezellig in Ballorig. Ik vind 2 uurtjes voldoende voor D. Hij was helemaal uitgeput en bezweet! Daarna kreeg hij patatjes en in de auto was hij al in slaap gevallen.. thuis sliep hij nog 2 uur door en toen ik hem wakker maakte, was ik opeens stoute mama haha Blondie: Ik ben erg geschrokken van wat je vertelt. Verschrikkelijk lijkt me dat voor die mensen en ook voor hun kindjes die moeten hebben toe kijken. Waren deze mensen daar op vakantie? Of woonden ze daar? Linda: Fijn om te horen dat het goed gaat en dat jullie ook samen met ze tweetjes weg zijn geweest. Jammer van de mindere nachten, maar dat houd je als ze klein zijn. Bulldog: Slaapt jouw kleine inmiddels door?
@ blondie: ja, ik heb t krantenartikel ook gelezen. En dan nog de moeder ook nog verkacht en dit in bijzijn van de kidneren. Iemand heeft geen verstand... we zijn dit weekend bij Mary poppins geweest. Wel een leuke musical. We hebben echt genoten. Lijkt een beetje op nanny mcphee, maar dan zonder pukkels.... Suzanne heeft geslapen bij opa en oma en wij bij m'n ouders. M'n oduers zijn ook mee gegaan. Heerlijk een boulevardje gepikt. Lekekr gegeten... gewoon eventjes nergens rekening mee te houden. heerlijk.... @ bulldog: ik zou ook gewoon voor die naam gaan. nergens van aantrekken. als jullie die mooi vinden... gewoon doen.
Linda: Lekker zeg dat jullie met z'n tweetjes zijn weggeweest. Balen van de gebroken nachten maar gaat vast weer over. Bianca: Lekker weg geweest zeg, kan nu nog even. Blondie: Echt onbegrijpelijk. Die foto is toch van jou gezin ga zitten twijfelen???? Hier hebben de kinderen lekker vakantie!! Ga woensdag naar het Plaswijckpark in Rotterdam, nog een extra vriendinnetje mee. Dus alleen met 4 kinderen ben benieuwd!! Had vriendin meegevraagd maar haakte af dat is wel jammer. Maar alleen moet het ook lukken.
@ mineke: ja echt wel. We willen in maart / april nog eventjes weg met z'n 2-tjes. We hebben een bon gekregen voor onze verjaardag bij een restaurant; maar we moeten nog even een oppas regelen met de schoonzus (voorwaarde was ook dat zij op Suzanne ging passen ) Dus eventjes genieten nog.... @ blondie: echt echt echt niet te vatten. Ik snap best wel dat je een beetje beduusd ben... en zoals mineke zegt: het kan ook jou gezin zijn....