juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nee dit was een foto van hen :(

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh vreselijk zeg zo'n mooi gezinnetje. Kindjes lijken op die van jou, ik zat echt in dubio of dit jou gezin van afgelopen zomer was of hun dat waren. Bah.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ Blondie wat vreselijk!:( heel veel sterkte!

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    dank jullie wel voor het meeleven...

denk dat mijn hoofd na de begrafenis wat meer rust krijgt..

Zoals je het mooi zei: Iemand heeft geen verstand...helaas waren het er meerdere iemanden..
    Laten we hopen dat ze de daders pakken.
    We krijgen hem er niet mee terug maar het zou fijn zijn om de daders achter de tralies te hebben!

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nou blondie, ik hoop dat je een plekje kan vinden en dat t kan rusten. en zeker voor de moeder & kinderen, want voor hun komt de klap pas later. nu zitten ze in een roes en moeten alles voorbereiden voor de begrafenis. en alles voorbij is en mensen gaan door met hun leven, dan komt de klap pas hard aan.

zo... even wat anders. ik ben 31 weken zwanger en wat gaat t toch snel. en Suzanne wordt ook al weer zo groot. Aankomend weekend is t carnaval. maar we gaan maar 2 dagen. zondag met de optocht en dinsdag met de kindercarnaval. Suzanne gaat als pippie langkous. vriendjelief als matroos en ik trek een jasje aan (ooit van hem geweest, want ik kan toch geen pak aan doen met m'n dikke buik)

6. Blue Bird

ja, dat was ik :) als de nederlandse regering er druk achter zet, heb je mssn kans. Dat hebben ze met die nederlanders gedaan in australie ook gedaan. die waren toen ook op brute wijze verkracht door aboriginals. dus als onze regering er iets aan doet, dan krijgen ze hun heus wel achter de tralies. en zo moet t ook. boeten zullen ze....

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sterkte met de begrafenis, is dat vandaag??
    Ik hoop ook dat ze de daders te pakken krijgen, boeten moeten ze.

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    nee mineke, zijn lichaam is nog in Kenia.

Het moest eerst worden vrijgegeven, en dan moet er ook nog van alles geregeld worden om hem naar nederland te vervoeren.

En de autoriteiten zijn anders dan in nederland zeg maar, duurt veel langer.

Eind deze week als alles goed is.
    Zijn vrouw is daar ook nog met 2 broers en goede vrienden om haar bij te staan.

Denk dat ze in hetzelfde vliegtuig terugkomen, ook wel zo mooi denk ik!

Hmm bianca, ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan.

Liefs!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Aan de mama's met een zoontje. Vinden jullie het raar als je zoontje een speelkeukentje zou hebben of is dat echt iets voor meisjes?
    OP het CB en bij zn vriendinnetje speelt J. heel graag met het keukentje. Dus nu zit ik te denken om dat voor zn verjaardag te gaan geven, maar mijn man vindt het meer iets voor meisjes.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zou nit weten waarom een keukentje niet voor een jongetje kan mijn neefje heeft er ook 1 ;)

11. Blue Bird

De kinderen van m'n vriendin spelen er ook mee. t Schijnt dat ze op t kdv er ook mee spelen. Heeft ze zelf gezegd. En op die leeftijd weten ze niet anders. straks koop je toch een racebaan ;)

12. Blue Bird

@ blondie: hoe is het nu met je?
    @ zonneschijn: hoe is het met jou? al een beetje gewend aan de situatie.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Chiel speelt ook graag met keukentjes op de psz en bij vrienden van ons, en ook bij de gastouder.

en waarom niet? dadelijk wordt hij een topkok! haha zal je zien dat je dan heel blij bent geweest om hem een keukentje te geven!

14. Blue Bird

:D:D:D:D da's een goede..... kan hij meteen meedoen met topchef (op rtl 5, geloof ik)

15. Blue Bird

En als dat zo is... kom ik graag bij 'm eten ;)

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, hij vindt koken in het echt ook heel leuk. Schuift altijd zn kleine stoeltje voor het aanrecht, gaat erop staan en volgt me met alles wat ik doe en wil met alles helpen. Zo doet hij graag roeren en als ik cake of iets ga bakken mag hij altijd helpen met de mixer en daarna staat hij te likkebaarden en zn vinger in het beslag te stoppen. "En nu likken" zegt hij dan....

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik kom dan ook eten!
    haha hebben we gelijk een rollator meeting! hahahaha

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, als J. ook een topchef wordt zijn jullie allemaal welkom hoor, whahah....

19. Blue Bird

hahahaha ja... echt wel.... In Rotterdam zit een goede sterrenrestaurant.. parkzicht heet dit geloof ik. ;) gaan we daar onze meeting houd

*krijg beeld*

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha ja doen we!!! lachen man!

jaja, hier wordt het een feit: de misselijkheid slaat lichtelijk toe. alleen maar beetje een wee-ig gevoel in de maag, verder (nog) niet. ken het helemaal niet bij Chiel de zwangerschap. haha, krijg er wel een boost zelfvertrouwen van nu hahaha!!! hmmppff.....

Deel Deze Pagina