juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Ik vind een keukentje ook leuk voor jongens, vooral als hij van koken houd. Vind die van ikea erg leuk en lekker neutraal!!! Alleen jammer dat hij zo duur is, je kan er ook erg leuke dingen bij kopen.
    IKEA | Speelgoed | Rollenspelen | DUKTIG | Minikeuken

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja hoor vind keuken ook zeker kunnen!
    Laten we wel wezen.. de meeste topchefs zijn toch mannen!

Sjoon vind het zo gaaf dat je nu zo snel weer zwanger bent geworden! Duim voor je meid!
    En laat maar mooi wat kwaaltjes komen! Dan floreren de zw.schaps hormonen weeldig en dat moet natuurlijk!

Bianca, lief dat je vraagt.
    Heb vandaag weer gewerkt en had een stagiaire op sleeptouw..wat ik vandaag echt helemaal niet wilde..maar ja toe maar.
    Veel in mijn gedachten bij E+L, en een huilbuitje toen wat collega;s ernaar vroegen!

Maar verder gaat het wel. ;)

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Gefeliciteerd met je misselijkheid, hihihi...

@ Mineke: Ja, die keuken van Ikea vind ik ook het leukst. Ik hou niet zo van dat plastic. Deze staat denk ik ook leuker in de woonkamer.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hahhah sjoon... hoort er allemaal bij. ik was misselijk tot week 19... dus je hebt nog wat in t vooruitzicht. ;) maar idd het hoort er allemaal bij.

ik ben nu echt aan t aftellen tot aan m'n verlof. oh... ik ben d'r zo aan toe. 1 april is m'n laatste dag en dan mag ik gaan genieten.

@ blondie: ook jij moet t verwerken en er moet een plekje krijgen, zodat je weer verder kunt met je leven. Hopelijk is dit snel voor je, want je hebt ook nog kinderen die ook aandacht van je willen. mocht je je hart willen luchten.... stuur maar een pb... ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben gisterenavond kaartjes gekocht voor Disney on ice volgende maand. R. gaat dan even naar de schoonouders en wij gaan met ons drietjes erheen. Heb er echt zin in. J. is helemaal gek van Mickey Mouse en disney figuren dus hij zal het ook wel leuk gaan vinden. Hoop alleen dat hij de hele show stil kan zitten. Hoe lang zal zoiets duren?

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

@blondie jeetje wat een drama zeg heel veel sterkte ...

@coco hier heeft zoonlief ook een keukentje hij heeft heb gehad toen hij 1,5 jaar was hier staat hij tijdelijk op zolder
    maar een jongen kan er heel leuk mee spelen hoor!

@biaca wow 31 weken alweer dat gaat echt hard!
    nog even volhouden meid dan kan je je rust genieten!

@sjoon he bah misselijkheid hopelijk word he tniet erger.
    krijg je nu eerder een echo??

wat een weertje vandaag he?
    zoonlief is carnaval vieren op de psz hij is brandweerman echt geweldig.

hier laatste tijd niet zo zin in zp lees bij de juli mamas allemaal nare berichtjes dus ben er mee gestopt om daar te kletsen.
    en het was daar ook veelste druk om te kletsen was niet bij te houden en werd ook niet gereageerd als je iets schreef.
    dus houd het wel bij het vertrouwde juni 2008 deel hihi.

hier gaat het verder goed nog steeds last van mn bekken krijg nog steeds fysio heb alleen het idee dat he tnie tminder ga worden.
    kleine voel ik af en toe bewegen aan de zijkanten mn placenta ligt voor dus voel het niet echt duidelijk.
    morgen 20 weken en maandag 20 weken echo !!

iedereen fijn weekend en voor de gene die gaan carnavalle veel plezier.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Blondie: Sterkte ermee hoor, denk dat je het pas een plekje kan geven als ze eenmaal in Nederland zijn en ze echt kan zien. En het is ook niet normaal, je mag huilen het moet er toch uit!!

Bianca: Lekker zeg aftellen, nog een klein maandje werken.;)

Bulldog: Vervelend zeg dat je zo'n last van je bekken heb, uitkijken met trappenlopen. Liefst zittend de trap op en af!!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk zeg, denk dat hij met open mond zit te kijken!!:D
    En op een stoel staan moet toch kunnen, komt heus wel goed hoor.;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog:

ik heb geen idee of ik eerder een echo krijg, ik heb 15 maart de intake bij de vk en daarna kan ik pas voor een echo bellen, maar hoop wel dat het snel kan, want ik ben toch wel super benieuwd!

wat leuk holiday on ice, heb geen idee hoe lang dat zal duren. hij zal het vast wel mooi vinden met al die disney figuren!

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Coco: Ik vind een keukentjes ook echt voor jongentjes. Hier is D. er helemaal gek op en hij staat op het kdv altijd achter het fornuis en maar te koken en roeren. Ik krijg van alle leidsters ook te horen dat hij alle fruit en groentesoorten kent. Dagelijks allerlei maaltijden opnoemt die hij zogenaamd aan het maken is..
    - Disney on ice? Wat leuk. Laat ons even weten hoe het is gegaan en of J. lang kon blijven zitten. Wij hebben kaartjes gereserveerd voor kabouter plop theatershow in Antwerpen op 12 maart. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. D. is er gek op..

Bulldog: Ik hoop dat de pijn in je bekken minder wordt. Als je het rustiger aan doet merk je dan dat je er minder last van hebt?

Bianca: het is zeker aftellen tot je verlof, maar dan kun je heerlijk genieten..

Sjoon: Jammer van je misselijkheid! Aan de andere kant lijkt het me een goed teken..

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Wat voor nare berichtjes? van mensen waarbij de zwangerschap niet goed gaat of naar naar elkaar toe?
    Maar je hebt wel gelijk hoor, als het zo druk is in een topic is er amper tijd voor elkaar en lijkt het wel alsof iedereen alleen maar haar eigen verhaal kwijt te willen. Ik had het bij de november mama's in het begin ook. Ik kwam er natuurlijk als laatste bij omdat ik eind nov was uitgerekend. Dus iedereen was al weken met elkaar aan het kletsen en het was echt een vaste kliek. Maar langzaamaan voelde ik me in het groepje steeds meer op mn gemak. En nu na de geboorte zijn er toch wel een hoop meiden die niet meer meekletsen. Jammer, maar daardoor is het wel overzichtelijker en heb je meer tijd om echt met elkaar te kletsen en het bij te houden.
    Daarom vind ik het eigenlijk ook wel fijn dat we hier ook maar met een klein clubje vaste meiden zijn. Heb echt het gevoel dat we elkaar kennen en het voelt vertrouwd om met jullie te praten. Bij een topic waar elke dag 30 pagina's worden volgeschreven is dat niet bij te houden.

Wat jammer van je bekken trouwens.

Jaaa dames, ik laat het zeker weten hoe J.ayden het vond als we Disney on Ice zijn geweest. Maar het duurt nog een maandje dus nog even afachten.

Enne, bedankt voor jullie reacties op het keukentje. Als het aan mij ligt gaan we er dus één kopen voor zn verjaardag. Tenzij mijn man nog met een ander heel leuk cadeau komt...

Zo, mijn eerste officiele werkdag zit erop!
    R.onin is even in slaap gevallen in de box, maar zal elk moment wakker kunnen wakker voor voeding, dus kom even snel vertellen.
    Het is heel goed gegaan. Collega was blij dat ik er weer was, had zelfs ballonnen opgehangen. In de kroeg, whaha, zag er echt grappig uit. Maar normaal gesproken zijn we dus met 4 man (mijn vader = de eigenaar en 3 personeelsleden). Maar als er dan één van de vier afvalt komt er dus een behoorlijke last op de schouders van de rest. Dus de rest is blij dat ze weer volgens hun normale schema kunnen gaan werken.
    Ook de vaste klanten vonden het leuk dat ik weer terug was, en ik zelf vond het ook wel lekker om weer eens met een andere volwassenen dan mijn man te praten.
    Thuis is het ook erg goed gegaan. Mijn man had wel spitsuur. R. huilen, want R. wilde eten, en tegelijkertijd moest J. naar bed toe, maar die moest eerst nog op zn gemakkie poepen. Maar om 20uur sliepen ze allebei! En allebei doorgeslapen. R. tot 7.10 en J. tot 7.45.
    Maar voor mij dus wel een beetje een kort nachtje. Was om 00.40 thuis, toen nog even snel de hondjes uitlaten, wat drinken en kolven, dus lag pas om 01.30 in bed.
    Maar ben nu toch aardig fit, heb het huishouden al gedaan en zit even lekker aan een bakkie koffie achter de laptop totdat R dus weer wakker wordt.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat fijn dat je dat je eerste werkdag goed is bevallen!

hier ook hetzelfde bij deoktober mama's gaat zo super snel, en als ik een dagje gewerkt heb.... pfff niet bij te houden. schijnen 3 topics geopend te zijn van oktober mama's en ruim 100 mama's! maar ik vind de juni mama's ook het fijnst en het leukst om te kletsen ook idd omdat we elkaar al wat langer "kennen" dat is toch wel prettig.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, dat zie je vaak tegenwoordig. Dan is er een topc van een bepaalde maand. En dan maken ze later, omdat het zo druk is, ook een vroege en een late editie van de maand aan. Er was bij ons ook een late november mama topic maar ben toch bij het gewone topic mee blijven schrijven. Ben uiteindelijk wel de enige van het topic die in december bevallen is.

14. Blue Bird

ik had t ook bij de mei mama's hoor. Er schijnen nu 2 of 3 topics geopend te zijn. 1 voor de mei mama's en een andere van de mama's die een 2e of 3e verwachten. Het is niet allemaal meer bij te houden. ik blijf gewoon gezellig bij jullie kletsen. :D. En zo vaak ben ik nu ook weer niet online.

Jaaaaaaaaaaaaaa... ben zeker aan t aftellen. precies vandaag nog 4 weken werken.... heeeerlijk.

@ bulldog: tjee.. jammer van je bekken; hopelijk werkt de fysio wel. Ik krijg na m'n bevalling fysio. i.v.m. het niet op kunnen houden van m'n urine. Ik loop nu ook met een inlegkruisje in. schijnt dat ik bij m'n vorige bevalling nogal een heftige is geweest en dat m'n blaas nu een opdonder heeft gekregen. Dus ik krijg na m'n bevalling fysio om weer m'n urine op te kunnen houden. Nu heb ik, als ik nies of hard moet lachen (en dat laatste gebeurt nogal regelmatig), dat ik urine verlies... ik voel t gewoon gaan. :)

@ sjoon: spannend... ik heb er trouwens om gevraagd om een extra echo te krijgen. Die heb ik gekregen toen ik 7 wkn zwanger was. Dus t kan wel.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon hopelijk mag je snel voor een echo, ik dacht dat als je een miskraam heb gehad da tje dan eerder een echo mocht maken.

@

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @first nee dan merk ik geen verschil jammer genoieg.

@coco berichtjes waar de zwangerschap niet goed gaat, nu al 3 ofzo bah ....
    fijn da thet werken goed is gegaan en dat het thuis ook goed is gegaan.
    ik blijf lekker hier kletsen dan is het goed te doen.

@bianca ja ik zag al meerderre topic van de mei mamas.
    vervelend dat je last heb van urine verlies hopelijk gaat het na de bavalling beter.
    kn je trouwens niet nu al fysio krijgen dan ?

ik ga gaauw boodschappen doen, en dan morgen en zondag en maandag carnavalle..met zoonlief hoor savonds thuis lekker op tijd mn bedje in.

fijn weekend....

17. Blue Bird

@ bulldog: daarom ben ik er ook mee gestopt. Kon t ook niet meer volgen. En trouwens... Flex is toch m'n buddy. Als de baby van zich laat horen, weet Flex t ook. En daarna jullie ook :)

En trouwens... ik klets hier al zo lang mee. Ik "ken" jullie onderhand al. We zijn een vast clubje en dat vind ik toch wel fijn. En kan t hier bijhouden. En diegene die m'n hyves hebben, kunnen t ook in de gaten houden.

Wij gaan ook carnavallen. Zondag en dinsdag. Zondag is bij ons de optocht en dinsdag is er overal kindercarnaval. Suzanne is vandaag en gaat maandag ook verkleed naar t kdv. Ze gaat als pippi langkous. Heb vanochtend d'r haren oranje gemaakt en wat sproetjes gemaakt..... ze vond zich behoorlijk mooi. hhahahahha, dat wordt wat als ze straks groter is. Kunnen we d'r nie meer thuis houden. ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hihi ik zal zodra ik bericht krijg heb Direct hier neerzetten ook al is het midden in de nacht!!! (kan het via mijn tel doen ;) )

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

De nov 2009 topic bestaat niet eens meer was alleen maar ruzie daar ze hadden eigen forum gemaakt daar ben ik weggegaan zaten steeds een vriendin van me zwart te maken bah nnee ik blijf voorlopig liever bij de Juni 2008 mama's ook al ben ik hier nauwelijks nog haha

Wij gaan niet in September beginnen voor een 3e ik heb besloten in November te beginnen ivm het huwelijk van mijn broer zo flauw om voor of op hun dag te bevallen ;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat hje eerste dag goed is gegaan altijd maar weer afwachten he het verlof gaat ook zo snel voorbij!!

Deel Deze Pagina