nou.. dacht dat we er eindelijk van af zouden zijn van de verkoudheid, ziektes en weet ik allemaal niet meer. Heeft Suzanne afgelopen donderdag een loopoor gekregen. Komt daar weer troep uit. Gisteren kwamen we m'n schoonzus tegen en hadden dit gezegd tegen d'r. We kunnen er niks aan doen. gewoon af en toe met een wattenstaafje er uit vegen (als t vooraan zit in t oor) en met een washandje die lauwwarm is een beetje schoonvegen. Ik ga morgen een afspraak maken bij de HA. maar weet niet of ze er is (ivm carnaval). dan maar met een vervanger. we gaan vanmiddag wel naar de optocht hier. en het zonnetje schijnt; dus ze hebben best wel mooi weer. Hallo flex.... welcome back!!! Blondie: alles goed met je? (ja, ik blijf interesse tonen... en als je t niet erg vindt, blijf ik t gewoon doen )
Bianca: Wat vervelend van het loopoortje. Heef zij er ook pijn aan? Heeft ze er vaker last van? Coco: Fijn om te horen dat je eerste werkdag goed is gegaan. Gezien de werkdruk kan ik wel begrijpen dat ze het fijn vinden dat je er weer bent. Voor jou is het ook weer lekker dat je tussen de 'grote' mensen bent.. Flex: Ik ga ook bijna stoppen met de pil! Spannend vind ik het. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger ben.. Hier geen carnaval in noord holland.. althans wij doen er niet aan. Gister een babyshower gehad in een zaal en zij hadden ook een klein zaaltje voor kids met oppas etc. Keileuk. We gingen om 23:30 weg en D. was nog vrolijk aan het rondhuppelen. Maar zodra hij in de auto zat.. weg was hij! Vannochtend heb ik hem wakker gemaakt om 10:00. Ik wiilde nog wel iets aan ons dag hebben! Hij slaapt nu weer. Ik ga hem zo wakker maken van zijn middagdutje.
Oh spannend Flex.. Bij mij begint het nog te kriebelen...maar wel dat ik nog niet het gevoel heb dat we compleet zijn...denk dat je dat wel voelt.... Maar Emma is zo'n dramaqueen...eerst een beetje rust in de tent..(en manlief moet ook willen hahaha...) Carnaval kennen we hier ook niet... maar voor degenen die het vieren..veel plezier! Hoe lang en zwaar zijn jullie kindjes nu? Welke kleding en schoenmaat hebben jullie kindjes nu? Laten we es een lijstje maken. Ik begin int volgende berichtje..en dan door met copy paste. Vind ik wel leuk! Liefs! Bianca ...lief,thanks..het gaat nu wel. Morgen is het afscheid. Zie er tegenop, maar goed, gevoelens niet in vergelijking met de familie... Kan er goed met vrienden over praten. Veel mensen in mijn omgeving kennen hun, dus dat maakt het leed makkelijk om te delen. Beterschap met je meisje. Een loopoor is juist het gevolg van de verkoudheid en is juist een goed teken. Ontstekingstroep kan naar buiten. Trommelvlies is een gaatje in gekomen zodat de troep naar buiten kan. Had ze geen oorpijn of dat ze telkens naar het oor greep? Het is een beetje vies, maar gaat vanzelf over (meestal) Gaatje in trommelvlies groet weer dicht.
nou juist niet. Ze had vlak voor de kerst wel oorpijn. Maar daar hebben we druppels voor gekregen. En toen is t wel overgegaan. Maar ze is nu al de hele winter verkouden (tja, wie niet). en t hoesten gaat nu uiteindelijk wel goed nu.. komt eindelijk los. maar t loopoor heeft ze nu al een week flink last van. En t kdv attendeerde ons er op. En tja.. had al met m'n schoonzusje zitten kijken en die zei t zelfde wat jij zei, alleen t moet vanzelf over gaan. Maar als t na een week nog niet weg is, dan toch maar even voor de zekerheid naar de dokter. en dat gaan we dus nu ook doen.
Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25 Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25
Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25 Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25 Jinthe van Claudia 100 cm,17,9 kilo maat 110/116,schoenmaat 25.
Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25 Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25 Jinthe van Claudia 100 cm,17,9 kilo maat 110/116,schoenmaat 25 Chiel van Sjoon: 100 cm, 16,3 kilo, maat 98/104, schoenmaat 24/25
hey sjoon hoe gaat het? Heb je al een datum voor een vroege echo? Op zich is nu aleen kloppend hartje te zien he? Als als hij klopt is de kans al heel klein dat het fout gaat! Denk aan je! Liefs!
Hey blondie! ja ik had idd gelezen dat als het nu zou kloppen, de kans klein is dat het mis zal gaan. mijn buik is nu in eens een stukje "dikker" of "voller" haha.een goeie vriendin van me zag het gisteren al gelijk dat mijn buik anders was dan normaal, en die wist nog van niks! hahaha dus tja, dat viel niet te ontkennen. ik heb niet gebeld voor evt een echo. ik heb volgende week dinsdag mijn intake bij de vk, en wil proberen of ik in die week ook een echo kan krijgen. (doen ze niet bij de vk zelf) lief dat je aan me denkt! verder eigenlijk nergens last van, de carnaval zonder alcohol was weer even anders. vooral als niemand weet dat je zwanger bent. want normaal drink ik wel met carnaval... dus maar gezegt dat ik aan de antibiotica was.
Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25 Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25 Jinthe van Claudia 100 cm,17,9 kilo maat 110/116,schoenmaat 25 Chiel van Sjoon: 100 cm, 16,3 kilo, maat 98/104, schoenmaat 24/25 Esmay van Fl3xgirl: 95,5 cm, 13,8 Kilo, maat 98/104, Schoenmaat 23/24
vandaag mag E verkleed naar psz ze gaat als muis ze heeft haar jurk nu aan en staat steeds voor de spiegel te draaien en een big smile op der gezicht
Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25 Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25 Jinthe van Claudia 100 cm,17,9 kilo maat 110/116,schoenmaat 25 Chiel van Sjoon: 100 cm, 16,3 kilo, maat 98/104, schoenmaat 24/25 Esmay van Fl3xgirl: 95,5 cm, 13,8 Kilo, maat 98/104, Schoenmaat 23/24 J.ayden van coco: 93 cm, +/- 15kilo, maat 98, schoenmaat 25 Wat is mijn mannetje nog klein zeg vergeleken bij jullie kindjes. Heb het trouwens zelf thuis opgemeten, dus is misschien een beetje onnauwkeurig.
nou, een voordeel het verschil zal niet enorm groot zijn! dus mag best onnauwkeurig zijn, dit is ook een kleine schatting van meten, want stil staan kan dat kereltje van mij haast niet haha