juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik zal D. vanavond eens even opmeten. Ben benieuwd hoe groot hij is.

Coco: Hier ook een kleintje denk ik. Laatste keer dat ik D. woog was hij 12 kg..

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier dus een kleintje van lengte maar wel behoorlijk aan de maat qua gewicht vergeleken met de 12 kilo van jouw zoontje Firstbaby!
    Terwijl als ik naar J. kijk ik hem echt niet te dik vindt of iets.
    Hoe lang is jouw zoontje?

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat een rotweer he. Net even snel een boodschapje wezen doen, maar blijf de rest avn de dag binnen. Heb lekker een filmpje opgezet voor J.
    Gisteren was het trouwens super weer om te gaan wandelen, maar toen hadden we vergeten de wandelwagen uit de auto te halen. Dus mijn man was naar zijn werk en wij zaten de hele dag binnen terwijl de zon scheen.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

rotweer..... hier niet. (ben nu op t werk...)
    het is wel bewolkt maar niet echt rotweer.

Da's wel balen.... we zijn gisteren naar de speeltuin geweest en 's middags naar de kidnercarnaval. Was weer gezellig druk. Daarna m'n 1e ijsje gegeten van t seizoen. Heerlijk... m'n favoriete ijssalon is weer geopend.... :D

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier regent het. Niet echt superhard, maar hard genoeg dat het niet lekker is om naar buiten te gaan.

6. Blue Bird

nee t scheelt... dat doen alle kinderen. Gisteren is Suzane van een bankje af gevallen omdat ze zo aan t draaikonten was. die heeft geen rust in d'r kont...

7. Blue Bird

maar van t weekend wordt t wel mooi weer... 15°C heerlijk..... :)

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Jammer dat ik dan weer moet werken...

9. Blue Bird

maar je werkt toch 's avonds. Of moet je overdag al beginnen? da's dan weer balen... maar weet je... nu t mooie weer er weer aan komt, zal t vaker gebeuren... even een hart onder de riem steken. ;)

10. Blue Bird

en ik moet nog 3,5 week werken en dan gaat m'n verlof in.

Heb vanochtend even met HRM gepraat. Ik zei dat ik 's avonds wel moe ben, maar dat ik echt 4 weken van te voren wil stoppen met werken. Maar ja... ik ben nu moe omdat er nog een peuter van 2 rond loopt en die vraagt ook alle aandacht. Gelukkig gaat ze nog voor 3 dagen naar t kdv toe. heb ik 3 dagen rust :)

zo... zie dat t 13 uur is; ga lunchen.

11. Blue Bird

had ik t maar nooit gezegd dat t hier niet regent. Er komt toch een donkere lucht aan..... maar gelukkig ben ik nu op t werk. Morgen moet ik met suzanne nog even weg... we gaan een kwast kopen (schmink heb ik nog van de carnaval). ze gaat me body painten morgen. op m'n buik. hahahahahha ze vindt dat echt helemaal geweldig...

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha, dat is een leuk idee!

13. Blue Bird

ze heeft al een keer m'n gezicht onder handen genomen. t zag er niet uit... maar ze vond t helemaal geweldig om te doen. En nu is dus m'n buik aan de beurt

14. Blue Bird

om te zien hoe ze zo geconcentreerd bezig is. Echt helemaal geweldig.
    Ze gaat ook af en toe m'n haar kammen. Maar stiekjes er in doen, kan ze nog niet. En dan gaat ze m'n haar wassen en moet ik m'n bril af doen... dat gemiep, da's echt een meid.

15. Blue Bird

@ sjoon: kan je chiel ook laten doen hoor. het is niet echt een meidending.... ze vinden t zowiezo helemaal geweldig om zoiets te doen.

BTW: heb vorige week een discussie gehad met m'n broer. Suzanne slaapt niet in de auto. En zijn kinderen wel; als ik dus bij m'n broer op visite ben (da's een uur rijden van ons vandaan), dan willen wij op tijd naar huis toe i.v.m. dat suzanne niet in de auto slaapt. Hij vindt dat niet kunnen en zei dat ieder kind in de auto slaapt. Nou, de onze dus niet... nu wil ik dus weten: slapen jullie kindjes in de auto. en vinden jullie dat ik gelijk heb in m'n beredenering. Heb al tegen m'n broer gezegd: hoe jullie je kinderen opvoeden moeten jullie zelf weten, hoe wij onze kinderen opvoeden doen wij op onze manier zo wij denken dat wij t goed doen. Maar ik wil niet dat je daar mee bemoeit... (en dus heb ik weer ruzie met m'n broer)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jij kent je eigen kind het beste, en ik zou gewoon doen wat wij denken dat goed voor ons kind is. daar moet iedereen zijn eigen lijn in trekken, en als hij daar niet mee eens is dan heeft hij pech.
    bij Chiel is dat nogal verschillend, de ene keer slaapt hij wel in de auto en de andere keer niet.

17. Blue Bird

thanks sjoon.... op de een of andere manier ziet m'n broer me nog steeds als kleine zusje en kan hij niet aan dat ik volwassen ben met een eigen mening.
    en dus bemoeit hij vaak met m'n leven, terwijl ik al zo vaak tegen hem hebt gezegd, dat dat niet hoeft. Ik ben dan wel zijn zusje.... maar ik heb ook m'n eigen ding.

sorry.... heb een beetje veel frustratie over hem.... en nu komt t er allemaal uit (en zeker met die hormonen die door m'n lijf heen scheuren)

18. Blue Bird

zo... weer zit er weer te reageren (zeker rustig op t werk) hahhahahahahah

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ieder kind is verschillend, de ene slaapt heerlijk in de auto de ander kan het niet!! Is ook zo met slapen in de kinderwagen die van mijn slapen altijd heerlijk erin en van mijn schoonzus echt niet. Gingen samen naar de braderie die van mij lag heerlijk te pitten, tussen honderden de mensen. Zij helemaal jaloers want van haar zat heel de tijd te miepen omdat ze zo moe was. Jah ik heb weer een echte kattenkop zo hebben ze allemaal wat!!;)

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Luuk van Blondie: 100 cm, 15,4 kg maat 98/104, schoenmaat 25
    Suzanne van Bianca75: 96,5 cm, 15,1 kg, maat 98/104, schoenmaat 25
    Jinthe van Claudia 100 cm,17,9 kilo maat 110/116,schoenmaat 25

Chiel van Sjoon: 100 cm, 16,3 kilo, maat 98/104, schoenmaat 24/25
    Esmay van Fl3xgirl: 95,5 cm, 13,8 Kilo, maat 98/104, Schoenmaat 23/24
    J.ayden van coco: 93 cm, +/- 15kilo, maat 98, schoenmaat 25