@ sjoon jammer van je ongi als je gisteren al helder bloed verloor zit je nu op dag 2 dus zou je morgen heen moeten
dan ga ik morgen heen! kreeg net telefoon van de psz, chiel kan op woe-mi en vrij-och. ik zeg ook meteen ja, nu moet ik nog ff proberen te regelen op mijn werk haha...
wat fijn dat iedereen positief reageerde!! Wat vervelend dat ze paar keer wakker wordt in de nacht zeg! dat is echt slopend hopelijk slaapt ze snel weer door!
@ hier trouwens op zoek naar een Dibo knuffel Nergens te vinden gewoon!!! hoe is het mogelijk Dibo is een knuffel wens draak hoe kan daar nou geen knuffels van zijn!!! net nickelodeon gemailt en kreeg meteen al antwoord Wij hebben ook geen dibo knuffels.... (nou maak ze dan )
Sjoon: Jammer zeg dat je weer ongi ben geworden, succes met bloedprikken! Leuk dat je bericht van de psz heb gehad ben benieuwd hoe hij het vind!! Bianca: Vanacht beter geslapen?? Leuk ze dat je het tegen iedereen verteld heb. Fl3x: Ben je handig in naald en draad dan moet je zelf knuffels gaan maken van hem en een website maken.grapje!! Hier gisteren zo'n dag dat alles mis. Eerst moest ik wat ophalen voor mijn man daar deed in i p v een uurtje 2 en half uur over lekker in file gestaan. Was een groot pakket dus had de buggy op de achterbank gelegd naast Judith. Het ene handvat is stuk en zakt steeds naar beneden. Had ze haar vinger in die buis gestoken en zat klem en begon te krijsen zeg. Ben gelijk op de vluchtstrook gestopt weet niet of het mag maar had hem gelukkig wel er zo uit. Ga is 's avonds naar zwemles met mijn oudste dochter verdrinkt er bijna een kind bij haar in badje. Echt iedereen kloppen op het raam en die moeder schelden de juf zag het helemaal niet. Toen iedereen riep gelukkig wel ventje stond helemaal te kokhalzen en te bibberen was al een paar keer onder gedaan. Ik heb er nog kippenvel lekker daar waren we bijna met zijn allen getuigen van een verdrinking. Snap de moeder wel na de les ging ze tekeer, juf huilen was echt een fout erg vervelend allemaal. Gelukkig ga het vandaag beter.
@ Bianca: Ja hoor, nog goed vol te houden. En nog maar één weekje werken en dan verlof, heerlijk nog een paar weekjes lekker rustig genieten en er nog even helemaal voor kleine mannetje zijn... Fijn dat iedereen zo leuk reageerde op je zwangerschap. Hoe voel jij je? Word je al wta minder moe? @ Sjoon: Wat leuk dat Chiel naar de psz kan.
@sjoon balen van je ongi succes met het bloedprikken. leuk dat chiel naar de psz mag wanner mag hij?? @bianca fijn dat iedereen leuk reageerde op het leuke nieuws.. @mineke jeetje das schrikken zeg zoiets blijf je wel bij bah. @flex K bijna jarig gaat echt hard zeg...
zoonlief net ff lten knippen wt een ellende is dat zeg krijsen krijsen en nog eens krijsen maarja het moet op zn tijd toch gebeuren.. hier is meneertje overal bang voor op het moment donker startende autos draaimolen noem maar op is dit een fase????
@ bulldog: De fase van overal bang voor is hier (nog) niet. Maar het verhaal van de kapper is hier precies hetzelfde. Hier komt mijn vriendin eens in de zoveel tijd knippen. Is altijd goed gegaan. Totdat ze een keer het idee had van een beetje bijscheren met de tondeuse achter zn oortjes en in zn nek, nou toen was het krijsen! En de keren daarna, geen tondeuse meer in de buurt geweest, alleen de schaar, maar hij huilt moord en brand. Echt jammer. We proberen hem af te leiden met gekke dingen, filmpje opzetten, eerst papa/mama laten knippen en zien dat het niet eng is, we hebben echt alles al geprobeerd, maar niks helpt. Dus hier is het ook eens in de 5/6 weken even 20 minuten afzien, helaas.
hier ook precies hetzelfde verhaal bij de kapper, en zeker de tondeuse is helemaal krijsen. het is echt knap hoor, die kappers moeten goed bedacht zijn op onverwachet bewegingen van de kinderen
Ja idd, echt knap. Ik voel me zelf ook altijd zo lullig als zoontje zo zit te huilen. Vind het zielig voor hem maar ook niet leuk voor mn vriendin. Maar zij zegt altijd dat er nog veel ergere tussen zitten, nou petje af hoor.
ik was bij mn schoonzus en mn neefje werd eerst geknipt maar die huilde niet eens zelfs nie tmet de tondeuse, ik dacht miss valt he tnu wel mee maar niet dus. normaal ga ik naar een echte kapper en mag hij in zon auto stoel zitten das ook niks een snoepje koekje drinken werkt hier ook niet. hier begin hij al te huilen als ze de cape om doet en hij stopt pas als het helemaal klaar. maarja het moet maar even kan hem moeilijk voor schandaal laten lopen. daarnet even zn snowboots gerolen hij kon er niet in met zn hoge wreef..hopelijk past hij deze wel, in de winkel passen is ook geen optie want dan krijst hij ook alles bij elkaar. hier houd hij ook niet van veranderingen zoals een andere jas of andere schoenen of als ik het ritme eens verdraaid dan is hij het daarmee niet mee eens... zo nu ga ik lekker peeenstamp maken fijne avond....
Leuk die verhalen over haren knippen!! Ben benieuwd hoe ze het hier ga doen stel het nog steeds maar nou moet het hoognodig word de eerste keer!! Ben benieuw of haar krulletjes daarna weg zijn, bij mijn man namelijk wel vroeger. Na de eerste knipbeurt waren ze weg, heeft wel nog slag vandaar dat ik het zo lang mogelijk heb uitgesteld.
pffff... dacht al dat 't aan ons lag. Maar hier is ook Suzanne overal bang voor. Voor t donker, auto's. Moet nu ook in het donker weg. Tja... hoe bereid je zo'n kindje nou op voor. Hebben wel al een nachtlampje voor d'r gehaald en het gaat prima. Kapper weet ik nog niet, dus ik ben benieuwd. dus echt een fase.... maar ja... daar moeten we dus ook weer door heen.