juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha ja daarom!
    anders vragen we gewoon een envelopje mee!

@mineke: jeetje, nu ik je verhaal lees is dat wel heel heftig, en dan ook nog levensbedreigend! bah. dat wil je liever niet weten. nu moet je dus in het vervolg goed opletten wat je koopt als je weet van welke stof je zo'n hevige reactie op krijgt.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon ik zou dat niet kunnen hoor he tniet weten van het geslacht daar ben ik veelste nieuwschirig voor haha.
    succes met de keuze!

@flex kan niet wachten tot ik hem in mn armen heb vanmorgen op kraamvisite geweest oww wat heerlijk zon klein hummeltje!

@sjoon het verschilt per dag de ene dag heb ik bijna geen last en de andere dag kan ik bekant niet lopen zo apart, heb nu ook meer last van mn buik maarja...

@mineke jeetje wat heftig zeg hopelijk komen ze er snel achter wat het is, miss de cornflakes?
    hopelijk krijg je geen aanval meer lijkt me wel eng om je zelf te moeten prikken!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bedankt meiden, zal eens opletten coco of het dat stofje is bedankt!!
    Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik alleen nog dingen eet die ik vertrouw, dan weet ik zeker dat het goed ga.

Sjoon: Ik heb het nooit willen weten wat het werd, maar dan moet niet 1 van tweeen het weten. Daar zou ik niet tegen kunnen, dan zou ik het wel willen weten.:D

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    rustig geweest hier...
    ff een vraagje: hebben jullie kinderen nog een speen? Hier alleen met slapen maar ik wil hem gaan afleren als hij 3 is. We gaan alleen 2 dagen na z'n verjaardag op vakantie. Ik twijfel dus om het voor of na de vakantie te doen. Erna is denk ik beter voor hem. Wat denken jullie?

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier ook met slapen. maar hij heeft hem niet echt meer in. als het maar in zijn bedje ligt, dan is het vaak al goed. hoewel hij ergens anders goed slaapt zonder de speen in de buurt.

ik zou denk ik ook na de vakantie doen, als hij weer een beetje gewent is en in zijn eigen ritme zit in je eigen huis.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook nog alleen 's nachts een speen!! Ik zou het na de vakantie pas doen hoor!! Vind het hier nog wel erg makkelijk als ze 's nachts wakker word. Aai over de bol en speen erin en ze slaapt weer verder!!

Ze is hier gevallen nu is er een stukje van haar voortand af gebroken zonde hoor!! Maar jah dat heb je buiten op de tegels!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen sorry geen ervaring met speen, maar ik zou kiezen na de vakantie als hij weer in zn eigen omgeving is.

@mineke das niet leuk een stukje tand eraf.

@bianca hoe is het met je ?

hier hebben we zaterdag zoon zn haartjes met de tondeuse gedaan ziet er wel grappig uit haha

vanmiddag naar de vk controle en dan lekker met zoonlief naar de speeltuin.

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: lief van je dat je t vraagt. Ben gisteren weer voor een extra controle geweest bij de vk. Alles is goed. Urine schoon, geen hoge bloeddruk meer (gelukkig). Nu kan ik een gewone bevalling hebben en krijgen. Hopelijk komt de baby snel. heb er wel schoon genoeg van.

@ Ellen: hier geen ervaring met speen. Suzanne was al snel van de speen af, dus ik zou ook na de vakantie beginnen met stoppen van de speen

@ mineke: tjeetje... jij zou geschrokken zijn. een pinda allergie is geen leuke allergie (m'n broer heeft t) dus ik weet wat je voelt.

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: werkt de bekkenband een beetje? en hoe is t met jou? hou je t nog een beetje vol?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier E heeft voor het eerst gepoept op de wc net !!!!!! wij zijn zo trots en smolt helemaal toen ik haar koppie zag!! zijn sinds gisteren begonnen met zindelijk worden gister was het echt een drama! hopelijk gaat vandaag beter!! :D zo ga ff terug klezen ben geloof ik tijdje niet meer geweest *schaam*

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

aah zonde hoor gelukkig zijn het de melktandjes nog heeft ze er erg last van?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

E heeft nooit speen gehad maar zou het pas na de vakantie doen dan heeft hij in een vreemde omgeving nog iets vertrouwds bij zich

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

oohjee bah zeg sterkte ermee !!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @biacna fijn dat alles goed is en dat je bloeddruk weer normaal is, hopelijk dient de baby zich snel aan en kan je lekker gaan genieten!
    nou ik kan niet echt zeggen dat de bekkenband werkt ik doe hem alleen aan met werken en zodra ik hem aandoe dan begint het zeer te doen als ik hem niet aan doe doet het ook zeer, thuis heb ik tot een uurtje of 4 nergens last van maar daarna begint de ellende.
    verders ga het wel en hou ik het nog wel vol hoop dat ik dat over een week of 10 ook nog kan zeggen haha.

@mineke weten ze al waar je allergies voor was?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

zoo dat is even schrikken levensbedrijgend gelukkig heb je het overleefd wist niet dat het kon ineens een allergie krijgen!

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    owja we kunnen trouwens ook niet eens worden over een naam voor onze 2e zoon erg he haha gelukkig hebben we nog even.

zo nu ik ga ff wat opruimen hier....

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca gelukkig is je bloeddruk weer normaal!! hopelijk komt je beebje snel!!!

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Als je hem in je armen hebt komt de goede naam vanzelf naar voren :)

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik sluit me aan bij Ellen, wij hebben 9 maanden gedubt en veranderd en weer getwijfeld, maar toen hij geboren was en we hem aankeken wisten we het meteen! En ja, dat was ook de 1ste naam die we eigenlijk hadden uitgezocht.
    Niet te lang op zitten, het komt vanzelf!

Mineke: Wat raar! Wel fijn dat je zo'n pen hebt, dan kan je tenminste gelijk actie ondernemen!
    Wat vervelend voor je kleine meid of heeft ze er niet zoveel last van?

Bianca: Wat fijn dat je bloeddruk weer goed is.

Speen: Hier ook alleen met slapen, maar af en toe komt er ineens weer eentje bovendrijven (denk je dat hij nog maar 2 speentjes heeft, blijken er welgeteld 9 verstopt te liggen....) en gaat hij vooral als hij moe is op de bank liggen samen met zijn hele knuffelgang...

Ik wacht nog eventjes met afpakken, hij slaapt de laatste week erg onrustig en veel dromen, dus ik hoop rond zijn verjaardag de speen weg te kunnen werken.

De waterpokken zijn bijna weg, alleen de gedroogde plekjes zie je nog. Hij was erg onder de indruk van zijn pokkies haha, gelukkig niet al te ziek van geweest.

Nu lekker op de psz, vanmiddag een stukje wandelen, hij op zijn fiets met dit lekkere weer!

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook een zindelijk mannetje, alleen poepen op de wc is niet zijn ding haha, hij houdt het nu gewoon 2/3 dagen op! En dat terwijl hij normaal echte elke dag een goede luier vulde...
    Ik zet hem elke dag op de wc met de boodschap: Nu even proberen te drukken, maar na 20 minuten niks haal ik hem er maar weer af...
    Ik hoop voor hem dat hij toch doorkrijgt dat het heel makkelijk is.

Deel Deze Pagina