juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Knap hoor op de wc, hier alleen op het potje zie is panisch van de wc.;)

Champy: Eigenlijk best sneu dat hij zo moeite heeft met poepen, nou hij krijg het vast gauw door!!

Bulldog: Is altijd lastig een leuke naam verzinnen en het dan nog eens worden, nou goed puzzelen samen erover succes.:D

Bianca: Wat fijn dat de bloeddruk weer goed was, hopelijk beval je snel!;)

Judith heeft geen last meer van haar afgebroken tandje, ze zit het trots te vertellen tegen iedereen. Ze zegt kijk Judith haar tand is kapot, ohhh erg.;) :D
    Hier is de ergste schrik over mijn allergie gellukkig gezakt. Het was allemaal zo onwerkelijk, hopelijk weet ik al gauw waarvan het is dan word het allemaal een stuk makkelijk. Eet nou niet veel, wel goed voor de lijn.:D En ik vind het zelf ook raar dat je het ineens ontwikkeld, je zou denken dat je er mee geboren word.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ bulldog: jammer dat de bekkenband niet werkt. bij mij heeft hij juist wel goed z'n werk gedaan. maar nu is t niet nodig, omdat de baby heel erg van voren ligt. vanmorgen bij de vk geweest en die zei dat.

@ mineke: hahahaha, ik ken dat. Suzanne moet ook aan iedereen vertellen, wanneer ze iets nieuws heeft. zoals van t weekend dat ze nieuwe schoenen heeft gekregen. of gisteren dat er zo'n giga grote spin onder d'r bed zat.

3. Blue Bird

we hebben hier al heel lang een zindelijk meisje. Althans overdag. 's nachts durf ik t nog niet echt aan. ok.. af en toe wat ongelukjes, maar dan is ze zo druk aan t spelen, dat ze t af en toe vergeet. en.... gelukkig huilt ze niet meer.

BTW: wanneer mag een baby in een wipstoeltje?

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

volgens mij hadden wij chiel al heel snel in een wipstoeltje. als deze gewoon in de ligstand ligt dan kan het volgens mij niet zoveel kwaad!

je hebt trouwens wel lekker weer met je verlof bianca! of heb je veel last van de warmte?

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor alles dames die me nog een fijne vakantie hebben gewenst!

Hier een berichtje uit Bali! Het is hier alweer middag en 12:51
    We hebben het heerlijk naar ons zin en D. doet het erg goed. Hij praat zelfs in zijn slaap over het zwemmen haha

Bianca, het is bijna zover he?? Spannend..

Ik heb geen tijd om alles te lezen. Ik kom snel weer buurten!!!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@first: leuk dat je even een berichtje post!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Firstbaby: Wat super dat het zo goed gaat op vakantie!!

Iedereen een fijne dag gewenst en geniet van het mooie weer, hier speelt ze al heerlijk in de tuin.;)

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Grappig, hier hebben we eergisteren ook de tondeuse eroverheen laten doen. Bovenop standje 4 en de achterkant standje 3. Ziet er zo stoer uit he, zo'n kort koppie.
    En hij vond het zo grappig toen het gedaan werd. Zat heel de tijd ineen te duiken "Hihi, dat kriebelt" zei hij steeds.

@ Mineke: Hoe is het nu met de allergie?

@ First: Leuk dat je wat van je laat horen en super dat het daar zo leuk is!

Zindelijk: Hier al ongeveer een half jaar zindelijk overdag. Maar sinds kort heeft hij steeds meer poepongelukjes in zn onderbroek. Erg jammer.

Gisteren waren wij 4 jaar getrouwd. We zijn lekker weer naar de Efteling geweest. Het was weer erg leuk. J. heeft echt een superdag gehad. En R. is ook de hele dag zoet geweest. Een hoop geslapen in de wandelwagen, maar ook in een hoop attracties meegeweest.
    J. was erg onder de indruk van het sprookjesbos, en dan vooral van de draak, die vond hij een beetje eng, durfde alleen te kijken met mama erbij. De vorige keer durfde hij nog wel alleen... Gek he, hoe zoiets opeens veel meer indruk op hem kan maken.

Vandaag nog lekker een dagje vrij, morgen pas weer werken. Straks lekker even een wandelingetje naar de speeltuin.

Hebben jullie al een badje in de achtertuin neergezet? Het is hier einde van de middag wel heel warm in de tuin, maar ik weet niet of ik het zal doen. Anders misschien maar gewoon eerst een emmer met water waar hij mee kan spelen.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco ziet er zeker stoer uit en het is nog lekker ook met dat weer, hier heeft hij altijd heel snel nat bezweet haar.
    miss dat ik het er in de zomer inhoud en daarna weer netjes laat knippen.

@first fijn dat jullie het naar jullie zin hebben geniet er maar lekker van !

@mineke wanneer krijg je de allegrie uitslag?

@coco gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwlijk!
    leuk hoor efteling ben er eigenlijk nog nie tgeweeest met zoonlief denk dat dat pas na de bevalling ga worden!

@zindelijk hier ging het een tijdje goed maar het is weer terug bij af vanmorgen luier uitgedaan en meneer zei gelijk nieuwe luier aan ik zei tegen hem nee we doen op het potje plassen he NEEE IK WIL LUIER AAN ...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zijn jullie al bezig met de verjaardagen??
    weet echt niet wat zoonlief moet geven voor zn verjaardag...

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik wil graag een keukentje kopen. Daar is hij namelijk op het CB, op de psz en bij zn vriendinnetje helemaal gek van. Maar manlief vindt dat niet stoer genoeg, dus ik weet nog niet of dat het wordt. Verder zou ik het ook niet weten. J. krijgt van zn opa namelijk al een fietsje, dat was mijn tweede optie.

Jammer zeg, dat je zoontje weer een luier om wil overdag. Heb je er aan toegegeven of niet?

Efteling is echt leuk nu op deze leeftijd. Wij zijn er nu met J. al 4 keer geweest, maar hoe ouder hij wordt, hoe leuker het wordt.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, J. zit trouwens in het badje. Had het kleine badje neergezet, met een klein laagje water en gezegd dat hij er naast moest gaan zitten en met zn speeltjes spelen, maar hij nam een duik, met kleding en al... Heb er dus maar een emmer warm water bijgedaan en zn ondergoed en sokken uitgedaan. Nu zit hij met zn krote broek en tanktoppie in het badje.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bedankt voor jullie intresse, ik heb geen last van mijn allergie. Ik eet ook alleen maar dingen die ik standaard eet dus raak niks aan wat ik niet vertrouw ik niet. Gisteren alleen 1 arm onder de uitslag was heel vaag waarom de ander niet?? Maar dat vind ik niet erg als ik het maar niet benauwd krijg. Ik krijg 26 april bloeduitslag, als daar niks uit komt beginnen ze weer opnieuw!!

Bulldog: Balen zeg dat hij zijn luier weer aan wil, ik moet hier ook hoognodig beginnen. Ik zeg elke weer volgende week begin ik eraan, hoezo uistellen.:)

coco: Gefeliciteerd leuk hoor 4 jaar getrouwd, efteling is super jammer dat het zo duur is!!
    Leuk hoor buitenbadje ben er hier nooit zo snel mee, maar kan al weg vond het net erg benauwd toen ik ze uit school haalde.
    Ik heb de zandbak opgegooid, zitter er alledrie in!!:D
    Moet kunnen toch al ben je al 9 jaar.;)

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zandbak daar heb ik juist niks mee. Als hij op school erinspeelt, prima, maar hier thuis begin ik er niet aan hoor.
    En Efteling is inderdaad superduur. Kaartje kost nu al €32,- ipv van €29,- wat het vorig jaar nog kostte. Ze hebben nu ook een kaartje voor €44,-. Daar zit dan ook een parkeerkaart, koffie met gebakje, kinderverrassing en €2,50 souvenirtegoed bij. Daar hebben we maar een kaartje van genomen, scheelt toch ietsje in de kosten. Maar ik vind het zo leuk daar, heb het geld er wel voor over.
    Maar jullie hebben 3 kindjes, en voor kindjes vanaf 4 jaar betaal je ook al het volle pond, dus dan is het echt bijna niet meer te betalen...

15. Blue Bird

@ coco: nog gefeliciteerd met jullie 4-jarige huwelijk. Wij treden de 26e in het huwelijksbootje. (als ik nog niet ben bevallen ;)).

Verjaardagen: pff. heb nog echt geen idee wat we voor Suzanne gaan kopen. We wilden zo'n huisje voor d'r kopen. Maar ik ben wat aan t opruimen geweest en kwam zo'n soort luchtkasteel achtig huisje tegen. Dus dat huisje is ook van de baan. Nu moeten we naar iets anders gaan zoeken.

Efteling: ja, tis duur. En ook t eten daar is duur. maar ja.. mensen klagen wel; ze gaan toch wel. Net als met de benzine. tis duur, maar ze laten heus de auto niet staan... we willen volgend jaar toch weer naar de efteling. Is echt wel leuk.

Zandbak: ja, die hebben wij in de tuin. en ze speelt er echt vaak in. (moet ook wel zeggen, dat wij een vrij grote tuin hebben ;)). Zo'n 25 meter diepe achtertuin. dus er kan veel in. Hebben ook al een glijbaan er in staan. Straks nog een zwembad. whahahahhaa.... echt een speelparadijs.

16. Blue Bird

oh ja. heb gisteren een plasje ingeleverd bij de HA. Ze hebben een of andere bacterie gevonden. Mijn Ha heeft uit voorzorg een soort van antibiotica gegeven die speciaal is bedoeld voor zwangere vrouwen. Omdat de baby heel erg op m'n blaas ligt en dus m'n blaas een beetje afknelt. moet dit 7 dagen slikken en hopelijk is t snel over.

Vannacht heeft t wel gerommeld, maar niet echt doorgezet. ben t nu wel beu hoor. kan geen kant meer op. slaap slecht. en ben verschrikkelijk moe.

Zo... einde klaagmodus. Ga m'n kip in de marinade zetten. voor de bbq van vanavond. en m'n cavia in bad doen. (die heeft een beetje last van d'r kont en ze stinkt; dus eventjes in bad... en de rest van de dag.... heerlijk rustig buiten zitten en niks doen.

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou bianca, hopelijk zet het snel door!
    succes meid!

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Groot gelijk hoor dat jullie daar lekker heen gaan, maar het is altijd nog goedkoper als Disneyland. Al ben ik daar nog nooit geweest maar dat hoor ik van mijn collega's.

Bianca: Sterkte met de laatse loodjes!!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, wat een rust hier.

Ik ben lekker eitjes aan het koken. Straks samen met zoonlief versieren.
    Vandaag werken tot 21uur. Maar morgen lekker vrij.

Fijn paasweekend iedereen!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jullie fijne dagen en geniet van het weertje!

Deel Deze Pagina