Sommige zijn ook echt hard geef hem groot gelijk. Hier is het echt het prijskaartje en soms een grote label dan denk ze dat het een kaartje is!!
of misschien dat het label wat kriebelt in zijn nekje? oja Bianca: van harte met jullie huwelijk! ben benieuwd hoe je familie erop zal reageren! hier net positiekleding gekocht voor de bruiloften die we hebben. zo nooit iets, en nu 3, in mei, juni en augustus! haha.
Labels: geen last van. althans, niet dat ik weet dan Sjoon: dat hadden wij een paar jaar geleden. onder iedere maand wel een trouwerij. maar toen was ik ook niet zwanger. we zitten nu in de "waarom-fase". Waarom is dit, waarom is dat? en wat is dat? en dan geduldig uitleggen wat t dan is. hahahaha. (maar soms wel irritant hoor). Gisteren weer naar de vk geweest. alles was goed. alleen de baby is weer gedraaid. (hij is wel ingedaald en ligt met z'n hoofd vast, maar hij ligt de ene keer aan de linkerkant en de andere keer aan de rechterkant) ik vertelde tegen d'r dat ik veel last had van voorweeën. en toen zei ze: ja, omdat je zoveel klachten hebt, zal ik toch maar weer een plasje in moeten leveren. Misschien zijn die voorweeën wel een duiding op een blaasontsteking. ja, jeetje... dat heb ik vorige week al gedaan en toen was t wel een blaasontsteking. nu heb ik er antibiotica voor zwangere gekregen en m'n blaasontsteking is gewoon helemaal weg. Mssn toch, dat ik op t end zit..... de baby moet er gewoon uit. punt... geen discussie mogelijk. ja zei ze gisteren... mssn moet je de natuur een handje helpen. Je kan naar zo'n voetreflextherapie gaan. Dat is zo'n mens die aan je voeten de drukpunten kan vinden die in verbinding staan met je baarmoeder. (ik had echt zoiets van: je kan me ook strippen). Maar ja... dat heb ik niet gezegd, want ik was al boos op die opmerking die ze negeerde van m'n voorweeën.... (hoe bedoel je hormonen). sorry voor t ego berichtje. ben t gewoon zat.... en mineke: denk niet dat t met Koninginnedag wordt geboren hoor.
@ bianca heh wat irritant zeg wrm stript ze je niet gewoon!!! (hier doen ze dat ook pas vanaf week 41) echt belachelijk...
dat van de voetreflextherapie werkt wel. een vriendin van me die moest ook bevallen, en haar moeder had die drukpunten gedaan, en 's nachts begon het. smorgens was het geboren.
@ sjoon: alleen ik geloof er niet zo in. ben nogal nuchter ingesteld. eerst zien en dan geloven is bij mij t motto. maarre... ik kan t altijd proberen als ik overtijd dreig te lopen. Wat ik dus nu wel geloof dat ik dat ga doen.... Ik heb wel al sinds enkele weken last van een melkachtige afscheiding. Had ik gisteren ook gemeld en toen zei ze: oh dat kan een slijmprop zijn geweest. maar dat kan ook nog wel eventjes duren voordat t doorzet. en je lichaam maakt toch steeds nieuwe slijm aan... dus t zegt niks. weer iets waar ik niks van wijzer wordt. hoe bedoel je: frustrerend. ahhhahahaha
Bianca: Balen zeg, sterkte met de laatste loodjes. Ik hoop dat je gauw bevallen ben!! Sjoon: Zo dat is wat 3 trouwerijen!! Wij hebben alleen in juni een trouwerij van vrienden met wie we heel de dag mee mogen. Een duur grapje allemaal in het nieuw en kadoos enzo!! Even nieuwsgierig met wie zijn julllie allemaal meegevraagd??
mijn beste vriendin gaat trouwen op 20 mei. dus de hele dag. een andere goede vriendin gaat geregistreerd partnerschap doen op 20 juni (1 dag voor chiel zijn verjaardag) ze vroeg of ik wilde getuigen, en daarna klein feestje. en 19 augustus hebben we een bruiloft van goede vrienden van ons, dat is alleen de avond. hun twijfelde nog over de hele dag of 's avonds. maar goed die keus maken ze zelf. mijn vriend vond het zo wel goed om niet de hele dag te gaan! haha maar wat geef je eigenlijk als je de hele dag mag, en wanneer geef je het kado?? ik heb echt geen idee!
@ Sjoon: Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad, de hele dag mee. Als je alleen 's avonds gaat dan geef je het cadeau bij binnenkomst in de feestzaal, maar voor de hele dag zou ik het niet weten. Ik heb volgende maand de bruiloft van mijn vader, ben dan ook getuige, en zou nog niet eens weten wat voor cadeau ik zal geven... erg he...
volgens mij geef je het kado pas savonds bij binnenkomst van het feest (wat ik me herinner van vroeger maarja was ook nog maar een kind) je zou het ff kunnen googelen
Idd lastig kado, hier hebben ze als kadotip geld voor hun spaarvarken. Maar dan vind ik ook lastig hoeveel geld is gebruikelijk??
ik geef eigenlijk altijd geld of kadobonnen , vind het zo zonde als ik een kado koop en er word niks mee gedaan. hier trouwd mijn broer eind mei die houden het ook klein trouwen op maandag en vieren het zaterdags thuis in de tuin ze gaan met het gezin op vakantie! daarnaast hebben we ook nog de vrijgezellefeesten van beide volgende week zaterdag gaan we met de meiden op stap naar een thema avond en de week erop is het de beurt aan de mannen, zucht word een duur maandje deze maand.. @bianca ben benieuwd hoe het me tje gaat hoop dat je niet te lang meer hoef te wachten tot de baby zich meld!! vandaag nieuwe schoenen en een nieuwe zomerjas gekocht voor zoonlief vind het een erg stoere jas manlief vond het jammer dat ze hem niet in zijn maat hadden. net ff film liggen kijken `komt een vrouw bij de dokter`had hem al eens gezien in de bios nu kon ik mn traantjes toch niet bedwingen haha. ik ga mn bedje lekker op zoeken in de hoop da tik wat beter slaap.
ik had laatst een collega gevraagt, en ze zei dat als je de hele dag gaat, dat het gebruikelijk is zo rond de 100 euro te geven. ik vind het wel veel geld hoor! pffff. de uitleg snapte ik ook wel. je mag vaak mee eten, op het feest komen enzo, dat allemaal. maar toch denk ik dat is wel veel. ik denk eerder ergens tussen de 50 en 75 euro... echt moeilijk gisteren bij de oude buren op kraambezoek geweest. chiel en hun dochtertje schelen een klein maandje, en kunnen zo lekker met elkaar spelen! mooi man. en knuffelen en kusjes geven haha. waren er om 3 uur. en om 8 uur weer naar huis gegaan. ze vroeg ons te bijven eten en de kids waren zo lekker aan het spelen. zo mooi om te zien dat die 2 echt bij elkaar kunnen zijn. en dan ook zo'n grote lol hebben met elkaar. hebben jullie kindjes dat ook met andere kindjes van dezelfde leeftijd?
da's wel veel hoor, 100 euro voor een hele dag aanwezig te zijn bij een trouwerij. Meestal komen ze een rondje doen of doen ze dit bij binnenkomst. Je moet eerst kijken hoe ze t doen. @ bulldog & Flex: ik ben er nog. en ook nog met baby in de buik. Heb van t weekend al wel voorweeën gehad, maar helaas zetten ze nog niet door. Vanochtend naar de vk geweest. Alles is goed. (medisch dan). ik ben t ook beu, ben moe en wil weer m'n eigen ding doen. Maar ze denkt dat de baby niet lang meer op zich zal laten wachten. Maar we hebben toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt voor volgende week. Als t volgende week er nog niet is, dan moet ik een afspraak maken in het zkh. dan gaan ze 'm halen. dus... ja... het enige wat ik nu kan doen, is afwachten.
sjoon: Hier zaten we ook ongeveer aan zo'n bedrag te denken van 50 euro of meer! bianca: jammer dat je nog steeds loopt, hopelijk komt de baby snel!!