juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca wauw vandaag uitgerekend!!
    hopelijk komt de kleine nu snel!!
    succes....

@sjoon ik denk dat een bedrag van 50e wel mooi is ...
    al moet iedereen zelf weten wat ze geven natuurlijk.
    de een heeft meer te besteden dan een ander natuurlijk.

hier mail gehad van prenatal da tik de blije doos kan ophalen maar ik kan niet printen en in mn omgeving ook niemand drek maar eens bellen of het ook zonder kan.

hier begint mn bekken pijn weer terug te komen kon gister bijna nie tmeer lopen zucht...

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Spannend, vandaag uitgerekend. Ik hoop echt voor je dat de kleine snel komt en dat je niet, net zoals ik, 9 dagen overtijd gaat.

@ bulldog: Balen zeg dat je bekkenpijn weer terug is. Had je gekke dingen gedaan, of kwam het "zomaar"?
    Ik had het steeds als ik gewerkt had heel erg last van, en als ik een paar dagen vrij was, dan ging het wel weer.

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

yup vandaag uitgerekend. maar er is nog niks te bekennen. heb gelukkig wel goed geslapen. de afgelopen nachten waren bijzonder slecht. maar nu heb ik weer afwisselend harde buiken. pff... heb er echt geen puf meer voor. wil wel snel dat de baby komt. maar helaas niks over te zeggen.

@ bulldog: da's wel balen van je bekken. Helpt die bekkenband niet zo?

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco ja ik heb gewerkt gister ;)das heel de tijd lopen staan rekken en strekken.
    meestal als ik in het weekend vrij ben dan heb ik er ook bijna geen last van.

@bianca nee die bekkenband werkt niet echt hij zit voor geen meter ...
    fijn dat je goed geslapen heb hopelijk doet het wat met je liuchaam haha.
    is het zwaar nu zo op het eind met een rond lopende peuter?

5. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Bianca: Ik kan me nog herinneren dat je hier meldde dat je vier weken zwanger was en nu is het alweer je uitgerekende datum! Vond je het over het algemeen voor jouw gevoel snel gaan? In elk geval veel succes!

@bruiloft: Wat toevallig, wij hebben ook een bruiloft op 20 mei. Honderd euro vind ik ook veel geld, dat hebben we tot nu toe alleen gedaan voor mijn schoonzusjes. Vijftig euro vind ik ook een mooi bedrag.

@bulldog: Vervelend die bekkenpijn. Vraagje uit nieuwsgierigheid: hoe doe je dat met de verzorging van je zoon? Gewoon even doorbijten of kan hij al veel dingen zelfstandig?

Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en tot mijn grote opluchting klopt het hartje! Ik was twee dagen verder dan gedacht. Dat had ik eigenlijk niet verwacht, omdat ik bij de eerste echo van mijn dochter iets van vier dagen achterliep (en op het einde had ze een groeiachterstand van twee/drie weken). Ik voel me verder goed. Wel een tikkeltje misselijk bij vlagen en een opgeblazen gevoel.

Weten jullie toevallig in welke winkels (niet online) ze SOS-bandjes verkopen? Of hoe doen jullie dat eigenlijk als jullie weggaan met jullie kind(eren) naar een plaats met veel mensen? Nu heeft mijn dochter een grote sticker aan de binnenkant van haar jas met haar naam en mijn telefoonnummer (was eigenlijk vooral bedoeld voor de psz), maar ik heb liever iets dat meer zichtbaar is en daarbij zal ze waarschijnlijk binnenkort haar jas niet meer zo vaak overdag gebruiken.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

gefeliciteerd met de mooie echo! kei leuk!

ik heb geen idee waarze die verkopen, dus kan je er niet mee helpen.

Bianca: veel succes! hopelijk begint het nu echt snel en zet het door! we wachten is spanning af

bulldog: wat jammer van je bekkenpijn en dat de band niet helpt. maar rust helpt dus wel. misschien op je werk even extra rusten tussendoor? (als dat een optie is natuurlijk)

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Schaapje: Gefeliciteerd met je goede echo.
    Waar ze die bandjes verkopen weet ik niet.
    Maar ik was laatst in de Efteling en daar zag ik mensen met een andere goede oplossing: Van dat plakband, soort afplaktape wat je met verven gebruikt, daar kun je makkelijk op schrijven. Op de achterkant van het shirt geplakt, net onder de kraag. Irriteert niet, is niet te ziet op foto's en de kindjes kunnen er niet aan peuteren.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje gefeliciteerd me tje goeie echo !!
    van die bandjes verkopen ze die niet bij de prenatal?
    ik zal zo eens kijken ik ga er zo toch naar oe.

@sjoon zitten helpt dan eigenlijk ook niet alleen liggen en dan helemaal plat zeg maar.
    achja miss is het wel weer even het is nu de afgelopen 2 weken ofzo ook goed gegaan..

hier net de intake van de kraamzorg gehad telefonisch krijg 50 uur ofzo...

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, lekker hoor, de kraamzorg geregeld. Ik had 49 uur en ik vond het héérlijk. Maar ik had dan ook een supermens, ze leek alles tegelijk te kunnen... mij vertroetelen, de baby, het huishouden... en dan toch nog tijd hebben om met J. een stukje te gaan wandelen. Ze had van mij hier mogen blijven wonen.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fijn he als zo'n prettige kraamtijd hebt!
    wij hadden bij chiel ook zo'n enorm lief vrouwtje. geef haar wel als voorkeur op als ze op gesprek komen bij mij.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Die ik bij J. had was wel aardig, deed haar werk goed en ik had niks te klagen. Maar ik was blij dat ze weg was en dat ik lekker zelf alles uit kon gaan zoeken.
    Maar die ik bij R. had was zo lief en leuk, ik moest bijna huilen toen ze weg ging.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zo'n gevoel hadden wij ook bij de kraamhulp wat jij bij R had.
    dat is alleen maar goed, want ik heb ook wel andere verhalen gehoord.

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon en coco ,
    fijn is dat he als je een lief mens heb hoor weleens van die horrorverhalen haha.

hier was de kraamzorg ook een leuk mens ze vroeg of ik nog voorkeur had maar dat heb ik niet en of ik er problemen meehad met iemand die net klaar is met de opleiding maar dat heb ik ook niet.

kom ik toestraks thuis hebben ze het kraampakket ook al bezorgd haha schiet lekker op zo....

blije doos opgehaald zitten er 2 blikjes bavaria witbier 0% hhhmm die ga ik eens uitproberen haha van het weekend.

zo ik ga mn witlof afmaken en mn aardappels schillen.

fijne avond.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

die is goed te drinken bulldog!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Whahah, wat grappig. Geniet ervan!

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Ik denk even gluren maar je loopt nog, voor jou is het wel lekker dat het vandaag wat frisser was!!

Bulldog: Wat orgineel zeg twee biertjes 0 procent!!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff... elke ochtend als ik aan J. vraag wat we gaan doen vandaag, is zijn standaard antwoord: "Eerst naar de vuurtoren toe en dan even naar de dierentuin".
    We gaan volgende maand weer een weekje naar Texel en dat hebben we hem al verteld. En een geheugen dat hij heeft, elke dag begint hij weer over die vuurtoren. En die dierentuin heeft hij er zelf bij verzonnen.
    Gelukkig kan ik hem elke dag nog tevreden houden door te zeggen dat we ander keertje naar de vuurtoren gaan en vandaag naar het speeltuintje.

@ Bianca: Ben je er nog? Bib of Bub?

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wow, mijn 5000ste berichtje!!!

19. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ coco: wat ben jij een kletsmajoor ;)

Kraamzorg: met Suzanne hadden we een jong ding. die nog veel moest leren. Ze was ook bezig met een opleiding tot lactatiekunde (schrijf je dat zo?). maar mij helpen met kolven lukte niet. Hoe ze ook probeerde er kwam geen melk uit.
    Nu hebben we een wat oudere vrouw. Er wonen hier 2 in valkenswaard die bij deze kraamzorg zijn aangesloten. 1 hebben we een intake gehad en die andere ken ik via m'n vriendin.

@ bulldog: jammer dat de bekkenband niet helpt.

zo lang baby nog in de buik zit, zit ik hier hahahahaha... kan toch verder niks doen, dan me rustig houden.

o ja.... stond gisteren met de auto bij de AH. (moet toch boodschappen doen). stond er een vrouw naast me. En ze reageerde: zo... jij hoeft zeker niet lang meer. En ik reageerde met: nee, ben ook vandaag uitgerekend. En ze keek me echt :$ zo aan.... zo van: wat doe jij hier????? en ik heel nuchter: zo lang ik nog niks voel, ga ik gewoon m'n boodschapjes doen. ben ik er even uit. Dus ik pak Suzanne uit de auto, keek ze nog verbaasder.. hahahhaah sommige mensen

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Wow 5000 berichtjes haha ik zit niet eens op de helft.:D

Bianca: haha moet erg lachen om die vrouw bij de ah, net of je ziek ben en in een bed moet gaan liggen.
    Ik weet nog goed van mijn oudste was 14 dec uitgerekend en ging met de kerst gewoon naar de kerk. In de hal vroeg iemand ben je nog niet uitgerekend ik zeg jawel hoor 11 dagen overtijd. Ze keken naar me of ik een geest was.:D

Deel Deze Pagina