Hier incidenteel bang verder niet. Pas dat het zo hard regende was ie bang met slapen. Na een uitleg had ie nergens last meer van. Naar de kapper gaan we niet met hem. Eén keer is er een thuiskapster geweest maar ik vond dat ik het zelf beter deed. Als ik vraag: moet mama je haar knippen? dan loopt ie zelf naar de kast en haalt de knipspullen tevoorschijn. Hij vind de tondeuse van mijn ladyshave ook heel interessant, dat is dus ook geen probleem om z'n nek uit te scheren. De vervelende kies is door en heb dus momenteel een super makkelijk mannetje
@ Ellen: Wow, een voorbeeldig jongetje dus wat betreft het knippen. Hier was toevallig vanavond mn vriendin weer om mn man te knippen. We vroegen nog, moeten we jou ook even knippen, maar J. zei wijselijk nee, haha. Volgende keer weer proberen, en dan doen we het een keer overdag. Misschien dat het ietsje beter gaat als hij niet zo moe is.
Goedemorgen allen Hier was hij ook bang voor de kapper. Hij heeft het afgelopen jaar 2 keer zo erg gekrijst dat ik het niet meer aandurfde. In de zomervakantie waren mijn man en ik een dagje weg en hadden D. bij mijn ouders achter gelaten en toen ik terug kwam.. was hij bijna kaal haha. Was eerst even geschrokken, moest even aan zijn nieuwe gezichtje wennen. Maar ik had de dag ervoor gezegd dat ik er tegen op keek om hem te brengen. Maar hij heeft bij opa geen kik gegeven. Mijn vader had een lolly gekocht en die heeft hij lopen aflikken, was zijn eerste keer dat hij een lolly kreeg want ik had het hem niet eerder aangeboden. Vorige week donderdag heb ik D. gebracht met een LOLLY!!! Hij heeft geen kik gegeven. De lolly zat wel na een minuut onder de haren per ongeluk en toen wilde hij hem niet meer hebben. Hij bleef rustig en deed steeds met zijn vingers de schaar na.. en hij zei steeds knip kip ..knip kip.. en dan die vingertjes zoals een schaar. Wij hebben om hem gelachen.
Hallo meiden, Wat een verhalen over de kapper zeg! hier nog maar 1x geweest met Esmay en ze gaf geen kik toen. Gisteren naar CB geweest kaylee kreeg weer prikken Heb toch maar even aangekaart van esmay dat ze zo overstuur raakt als we bij haar weg gaan als ze moet slapen. deze mevrouw was heel aardig en heeft ons uitgebreid uitgelegd wat we moeten doen gisteren avond ging het heel goed ik mocht gewoon op de overloop gaan zitten ze heeft korts hard gehuilt maar toen ik mee ging zingen met de muziek was het snel over. daarna nog wat boze woorden naar mijn hoofd gekregen en ben toen weggegaan en ze heeft gewoon geen kik gegeven! hopelijk gaat het vanavond ook zo! ipv 1½ uur boven zitten was het nu 20 minuten scheelt nogal
en over het bang zijn is hier ook incidenteel ze kan zo ineens hysterisch doen als er een papiertje op de grond ligt roept ze SPIN!! *lol* heeft ze niet van een vreemde *schaam* al hou ik me echt goed in als de kids erbij zijn hoor
@first grappig da tje hem zo kan afleiden dan met een lolly. hier helpt niks om af teleiden. vorige week was ik bij mn schoonma en hij zegt oma lolly voor onderweg haha we hebben blauw gelegen ... @flex wat moe tje precies doen dan hie rmoe tik erook bij blijven maar niet langer als 20minuten maar ik vind het vervelend dat ik er zolang bij moet blijven als ik hem aleen laat krijst hij zo erg alsof hij geslacht word. beterschap met de prikjes... @bianca hier dus het zelfde met bang zijn ... hoe reageerde je baas op je zwangerschap?
@flex dank je voor je uitleg , ik ga het eensproberen. ik heb het idee dat als hij alleen in zn eigen bed in slaap valt dat hij dan miss niet meer wakker word na een paar uur.
zou goed kunnen omdat hij dan merkt he mama is weg dat moet ik niet hebben... Vind het erg rot voor jullie want jullie hebben al zo lang dat hij niet goed slaapt ik was na die 3 weken doodop hoe moeten jullie je wel niet voelen...
@ bulldog: nou... hij feliciteerde me wel. maar het enige wat hij zei, was: congratiolations. En hij keek me niet eens aan. hij deed gewoon zi'n ding. Terwijl mijn andere (taiwaneese) collega me enorm feliciteerde (op z'n nederlands met 3 zoenen). Kijk zo kan 't wel. Maar ja... m'n baas en ik liggen elkaar niet zo. M'n collega die nu zwanger is, gaat eind novmeber met verlof. Ze komt half maart 2011 terug. Ik ga begin april (als alles goed blijft gaan) met verlof. Hij vond t echt niet leuk..... maar ja daar heb ik geen reet aan. Ik heb gewoon t recht om zwanger te wroden....
@ Bianca: Ja, inderdaad, tuurlijk heb jij het recht om zwanger te worden/zijn. Jammer dat je baas zo koeltjes reageert maar daarom mag jij er niet minder van genieten hoor. Die vent mag allang blij zijn dat jij en je college niet tegelijkertijd met verlof zijn! slapen: Hier moeten we tegenwoordig ook even boven blijven rommelen totdat hij slaapt. Na zn avondritueel, tandjes poetsen, verhaalje lezen, instoppen en kus geven zegt hij al standaard: Mama koeteren? Omdat we voorheen altijd zeiden: Mama/papa gaat even computeren, ga maar lekker slapen, ik ben dichtbij. Eerst konden we altijd na zn nachtzoen zo naar beneden lopen, toen is hij opeens een paar weken heel hysterisch geweest met naar bed brengen, dat we ee half uur naast zn bed moesten blijven zitten totdat hij sliep en toen stiekem weg moesten sluipen, maar dat werkte ook niet. Nu doen we het dus zo en gelukkig slaapt hij binnen 5 á 10 minuten dus we hebben echt geen klagen.
hopelijk gaan jullie kindjes allemaal snel goed en fijn slapen. hier weinig tot geen moeite met naar bed toe brengen. bloedprikken hebben ze 4 buisjes afgenomen. en er word op van alles en nog wat getest zag ik op het formulier. ik moet op 10 nov terug voor de uitslagen van mijn (2x) bloedprikken en van mijn vriend zijn potje zeg maar. ben erg benieuwd dus.
@bianca wat een zak zeg je kan toch blij zijn voor iemand ... en fatsoenlijk feliciteren. @sjoon ben benieuwd ! @ all ik heb de juni hyves opgezegd aangezien dat er niemand meer komt ...
Nou esmay op bed maar slaapt nog nie hoor af en toe een schreeuw waarin ze zegt esmay heel boos haha maar zit wel beneden nu roep af en toe naar boven esmay slapen nou ben benieuwd hoelang het duurt zit nu op 15 minuten
Hihihih, Esmay heel boos. Moet daar wel om lachen eerlijk gezegd. Wat een moppie zeg. @ bulldog: Ik kwam ook nooit meer op die hyves. Alles wat ik jullie te zeggen heb doe ik hier. Maar ik vind het jammer voor jou. Zo, hier weer een werkavond erop zitten. Nu nog maar 2 te gaan. Morgenavond en maandag overdag, en dan eindelijk verlof. In het november mama topic zijn er al een aantal meiden bevallen en ik ben nog aan het werk (samen met nog één iemand geloof ik). Maar ben dan ook als laatste van die maand uitgerekend. En als al die dames straks weer moeten beginnen, heb ik nog een paar weken verlof tegoed, zo moet ik het ook maar zien he.
Bianca: balen van je baas, hopelijk draait hij nog bij. Sjoon: Ben ook benieuwd!! Coco: Dat is wel balen om als laatste uitgerekend te zijn van november!! Maar wie weet lopen er wel een paar overtijd en beval jij eerder!
Coco: Lekker.. nog twee daagjes en dat kun je lekker met verlof. Geniet ervan. Bianca: Jammer dat je baas niet zo enthousiast is. Mijn leidinggevende is er soms ook niet zo blij mee, maar dat komt omdat er vaak 2 of 3 tegelijk met verlof gaan haha. Flex: Super joh dat ze het maar 15 min. heeft geduurd. Het begint zijn vruchten af te werpen he? Gewoon doorzetten. Sjoon: Hier ook geen moeite met naar bed gaan. 8 van de 10 keer vraagt hij zelf of hij naar bed mag gaan. Dan haalt hij zijn slaapzak uit zijn kamer en zegt hij, deze is lekker!!! - Ik hoop dat de uitslagen positief zullen zijn voor jullie!
@ Firstbaby: Is hij echt zo enthousiast met naar bed gaan? Wat lief zeg. Als we hier naar bed gaan, rent hij wel zelf naar de trap toe: "Lezen, lezen..." Hij is echt dol op voorlezen. Maar als hij eenmaal op bed ligt wil hij dus wel dat er nog even iemand bij hem in de buurt blijft.