baby nieuws!!!!! gisteren na een heftige thuisbevalling (wat niet de bedoeling was) is Joep geboren. Hij weegt 3740 gram Bianca, man en Suzanne GEFELICITEERD met jullie zoon/broertje!!!
Gefeliciteerd Bianca met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Is allemaal wel snel gegaan dan denk ik, als ze toch thuis is bevallen.
bianca en biancaman en suzanne gefeliciteerd met jullie zoon/broertje joep! geniet ervan!! toch nog snel gegaan he !!!
@coco fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! lekker da tje er nu niet uit hoefde vannacht! geef je nog borstvoeding aan R???
Bianca!!!! gefeliciteerd!!!! genietze!! Hier alles goed...naar curacao geweest, was geweldig maar wel vermoeiend met de kids...met name het vliegen... noa nog steeds niet zindelijk....ze is gewoon echt lui volgens mij....volgende maand alweer 3 jaar dus het wordt wel eens tijd Noa kan al wel goed fietsen met zijwieltjes....en zwemmen kan ze ook als de besten (duiken doet ze ook onder water) Verder druk druk druk as ever...met jullie alles goed??? nog nieuwes???? nog zwangeren???
Bianca, wauw, eindelijk is-ie er...!! Fijn zeg! Gefeliciteerd! hoop dat je je goed voelt en al lekker aan het genieten bent!
Linda, oja dat was april, jullie Curacao-vakantie! Lange zit hè, zo'n vliegreis. Maar wel meer dan waard. Zou je het weer doen; zo'n verre reis of niet?
@ bulldog: Ja, ik geef nog steeds bv. Gisterenavond toen we thuiskwamen was ik zo moe, dat ik geen zin meer had om te kolven. Dat merkte ik wel toen ik vanochtend om 7.30uur wakker werd. R. had natuurlijk om 20uur een flesje bv gekregen en 's avonds laat nog één, dus 's nachts hoefde ik er ook niet uit, dus had 2 voedingen overgeslagen en niet gekolfd. @ Linda: He, wat leuk weer wat van je te horen. Noa nog steeds niet zindelijk... jammer. Maar ze was met andere dingen wel heel snel toch? Ik weet nog dat je vertelde dat ze haar naam en adres al op kon noemen, en toen kon J. nog maar een paar woordjes. Zo hebben ze allemaal iets waar ze snel en minder snel mee zijn toch. Ben je wel al aan het oefenen met het potje of dat nog niet? En ja, nog zwangeren. Schaapje en sjoon zijn weer zwanger. Of wist je dat al.
JAAAAAAAH BIANCA!!!! gefeliciteerd met jullie zoon en broertje JOEP wat een leuke naam! en natuurlijk ook gefeliciteerd aan je man en Suzanne
JOEPIE, JOEP IS GEBOREN!! Eindelijk is de kleine man er veel geluk gewenst met zijn allen!! En hopelijk ben je gauw weer opgeknapt van je heftige bevalling.
Coco: Wat heerlijk weer een avondje met ze tweetjes er tussen uit. Pijnlijk hoor dat niet kolven, kan me nog herinneren dat ze dan zo zwaar en pijnlijk aanvoelen. Mijn zusje komt het weekend van hemelvaart ook oppassen, dan willen wij wat leuks doen saampjes. Linda: Lekker hoor curacao!! Was het vermoeiend zo een reis met twee kindjes? Was alleen de vlucht vermoeiend of daar ook? Ben erg benieuwd..
@Bianca: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Sjoon: Daar hebben ze toch het Bel-Me-Niet Register voor uitgevonden? Ik ben bij vlagen misselijk, maar voor de rest voel ik me wel redelijk. En jij? @Linda: Mijn dochter is ook nog niet zindelijk. Ze vindt het potje en de wc wel interessant en ze heeft ook meerdere keren daarop geplast en gepoept, maar ze kan nog niet aangeven dat ze moet of het al heeft gedaan, tenzij ze echt het resultaat ziet (laatst een ongelukje in bad gehad). Heel knap trouwens dat je dochter al met zijwieltjes kan rijden en kan zwemmen!
Ja van sjoon en schaapje wist ik het al! maar alsnog gefeliciteerd als ik jullie nog niet gefeliciteerd had!!! Reis was idd vermoeiend....en het was daar erg warm...benauwd...fae had erg last van de warmte...warmte uitslag en steeds een nat bezweet koppie...echt zielig...heeft ook bijna alleen maar in d'r romper gelegen...en ik had net een hele nieuwe garderobe voor d'r gekocht voor curacao wat ze dus bijna niet aangehad heeft en nu alweer bijna uitgegroeid is... @schaapje zwemmen wel met bandjes hoor ja noa kan heel goed praten...soms een beetje TE goed voor d'r leeftijd....tsja dat zindelijk worden komt wel..ze heeft wel een paar keer op t potje geplast maar niet gepoept...als ik haar geen luier omdoe pist ze gewoon d'r broek onder...en als ik zeg nou blijf maar in je natte broek lopen dan vind ze het ook best.... weet soms niet waar ik nou goed aan doe...het op zijn beloop laten en denken het komt wel of juist MEER gaan oefenen... vind het erg moeilijk.. Ik weet niet wie het vroeg maar ik zou zo'n lange reis niet meer met kleine kindjes maken...ze hebben ook erg last van de jetlag gehad....en daar had ik dan ook weer last van (als ik eindelijk naar bed wilde werden zij wakker) Spanje of turkijke, griekenland etc dat is allemaal prima te doen denk ik...3-4 uurtjes en je bent er...en geen tijdsverschil....9 uur vliegen en 6 uur tijdsverschil is echt ff wennen... verder leuke vakantie gehad! de bruiloft was ook mooi....t eiland zelf viel me een beetje tegen...onder water is mooier dan boven water, en de meeste antillianen waren onvriendelijk.
Linda: jammer dat curacao als eiland een beetje tegen viel. hier ook nog een die niet op het potje/wc plast poept. ze doen het toch pas wanneer ze er zelf aan toe zijn. het enige wat je kan is is blijven oefenen maar niet "pushen" (kon ff geen ander woordje bedenken. maar je snapt me vast wel!)
@schaapje: ik voel me helemaal toppie. helemaal niet meer misselijk. heb wel een paar weken wat weeeig gevoeld. maar niet boven de pot zeg maar. is sinds de 10 a 11 weken al over