ja, als het zadel op het laagste punt staat kan hij met zijn teentjes aan de grond, en goed zelf op de fiets stappen. en dus ook goed bij de trappers. dus daarom dachten wij ook dat we beter al zulk een konden kopen, dan een 12 inch. dan zou hij daar zo "uitgegroeid" zijn.
jee Bianca, wat ben je snel online. Kun je wel zitten dan??? Ben erg benieuwd naar je verhaal, vertel!!
@ xxx1974: zit met de laptop op schoot Nou, hier komt m'n bevallingsverhaal: Dinsdagochtend ben ik nog op de fiets naar de supermarkt gegaan met suzanne. (moest toch boodschappen doen, want de kabourtjes moesten weer 'ns staken). 's middags is m'n man thuis gekomen van z'n werk om even met suzanne wat te gaan doen. toen voelde ik al iets langs m'n benen lopen. Maar ik dacht dat ik in m'n broek had geplast. Dus dat checken op de wc. niks... toen ben ik even m'n bed ingedoken om even te gaan slapen. Na t slapen stond ik even te praten met m'n man en suzanne en voelde ik t zo langs m'n benen lopen. dus ik zei tegen m'n man pak 'ns een potje (gewoon zo'n willekeurige potje). Dus ik ving t op. ik de vk gebeld en die kwam rond 16 uur. Dus die gecheckt en zei dat m'n vruchtwater was gebroken. Inmiddels lag ik al plat op bed. Nadat ze t gecheckt had, kwamen de weeën. en heel vlug op elkaar. ze is nog een paar uur gebleven bij me. en om 8 uur moest ze overdragen naar een andere vk. maar om half 8 zei ik tegen m'n man dat ik persweeën kreeg. dus die belde de vk en die stond binnen no-time hier op de stoep. en die zat te voelen. echt... dames... na ieder half uur had ik weer een paar cm ontsluiting. ging echt snel. ik zou dus in het zkh gana bevallen, omdat ik niet thuis mocht bevallen vanwege m'n vorige bevalling dat ik zoveel bloed was verloren met de bevalling van suzanne. en ik had niks in huis voor een thuisbevalling. Dus alles werd op een gegeven moment geïmproviseerd. De vk zei, als je nu gaat staan, dan beval je onderweg naar t zkh of hier in de gang, we gaan niet meer rijden. Maar goed.... ik ging op een extra matras liggen (die we van Suzanne d'r bed af hebben gehaald). Maar omdat de boel zacht was en ik iedere keer wegzakte in t matras, hebben we een broodplank gepakt. Die onder m'n kont gedaan. zo dat ik toch nog stevig lag. en om half 10 is onze Joep geboren. En ook weer een sterrekijker. Net als Suzanne. Dus ik heb weer een knip gehad. Maar dat ben je toch gelijk weer vergeten. ik heb er 6,5 uur over gedaan. dus da's wel snel. Joep is dus ter wereld gekomen op een broodplank. En die broodplank gaat niet meer weg. hahahhahaa sorry voor t lange verhaal. zal straks wel even gaan spammen van ons menneke. Suzanne is zo trots als een pauw. wil alleen maar bij Joep zijn. vanochtend bracht papa haar weg en t was alleen maar huilen. ik wil niet spelen, ik wil bij joep spelen.
Snel gegaan hoor Bianca! Toch al met al wel een fijne bevalling of niet. En wat zullen jullie later moeten lachen om die broodplank. Geniet van je mooie mannetje en je trotse meisje!
zo bianca das een snelle bevalling en de broodplank idd goed bewaren ben heel benieuwd naar je kleine man!! gelukkig is alles goed met jullie beiden!
Ja, toch lachen, elke verjaardag die je viert en je gaat stokbrood snijden komt dat verhaal weer boven. Maar had je je bed niet op klossen staan dan, omdat het matras van je dochter er bovenop moest?
Het gaat echt heel snel! Maar het loopt gelukkig ook allemaal heel soepeltjes, slapen snachts gaat ook zo goed, 22.00t/m7.00, vanmorgen heb ik hem zelfs maar om half 8 wakker gemaakt anders komen we helemaal niet uit met zijn flessen...Ik vind het heerlijk, had het nooit verwacht!
@bianca das idd snel gegaan zeg! wat een leuk verhaal zeg met die broodplank al zou jij daar miss op dat moment anders over gedacht hebben? heb je nu weer veel bloed verloren of viel het mee? geniet lekker van je gezin!
Bianca: zo alweer snel online zeg ,fijn om te horen dat de bevalling lekker vlot ging!! Ik ben ook wel benieuwd of je nu weer zoveel bloed heb verloren??
Bianca: Leuk om je bevallingsverhaal te lezen. Superleuk voor later die broodplank. Geniet van je kraamtijd en van je kanjer!
goeiemiddag alles goed hier???? zoonlief ligt lekker te slapen was in de auto in slaap gevallen kan ook niet anders als je om 6u al wakker bent he !! kmanlief heeft vrijgezellefeest van mn broer dus die is de hort op dus heb het rijk alleen... vanavond lekker met zoonlief bij de mac donalds eten hihi..
ik heb hier een buurvrouw gggrrrrrrrr irritant mens bah, onze zoon speelt graag buiten en met ballen nou is het zo dat hij gister 3 kleine balletjes tennisballe over de schutting heb gegooit , nou gooit dat mens ze niet terug maar ze verstopt ze in de schuur (lang leve het raam boven). miss ook wel overdreven om 3 balletjes over de schutting te gooien maar als ze dan de moeite neemt om ze op te rapen en te verstoppen dan kan je ze net zo goed teruggooien.. ze heeft zelf ook kinderen van 19 en 22 ofzo dus ze weet hoe het is als ze klein zijn...
jeetje bulldog: wat enorm flauw van die buurvrouw van je.... idd. terug gooien is waarschijnlijk nog sneller gedaan! veel plezier bij de mac vanaaf met jullie 2/ 3-en!!
@ bulldog heh bah wat een irritant mens heb je al aangebeld?? en hoe was de mac??? @ champy wat fijn dat het zo goed gaat!! @ hier vandaag mijn eerste windsurfles gehad! morgen en volgend weekeind weer was erg leuk maar wat is het moeilijk!!! lag dan ook al in het water voor ik uberhaupt stond! maar tis echt wel gaaf als je dan ook eindelijk een keer wegvaart!!