@bianca de ene dag gaat het goed met mn bekken en de andere dag heb ik erg veel last. de baby komt wel te slapen aan de tuin kant maar voetballen doen we niet meer in de tuin dus moeten we buiten de tuin. @mineke haha dan is er nog hoop , miss dat deze rustiger is als zoonlief haha.ze hebben deze week bij kruidvat een babyfoon in de aanbieding. @coco wij hebben een trap in de woonkamer dus ik hoor het zo ie zo wel als ik binnen ben .... ik ga het eens overleggen met manlief voor de babyfoon. @biacna (again) hoe gaan de nachten met joep? word suzanne wakker als joep wakker word?
Bulldog: het schiet al lekker op als je nog 2 weken moet werken! De tweede was bij mij nog drukker dan de eerste (en die was al druk). Wij hadden vanaf het begin een babyfoon, ik vond het wel fijn maar dat ligt ook aan je huis e.d. Bianca: ik vond de eerste 3 maanden het moeilijkst. We hadden net een ritme met R. en de baby fietste daar lekker doorheen. Was ik net een doorgelopen luier aan het verschonen, werd R. gillend wakker... Suzanne is nu wel wat groter, die kan best wachten dat scheelt. Jalouzie komt en gaat. Het was in het begin vooral aandacht trekken als ik met D. bezig was. Ik hoor van een vriendin dat met 3 jaar + peuterpubertijd het ook wel erger kan zijn. Gelukkig hadden wij dat nog niet. Nu is de fase van alles afpakken begonnen en soms slaan.... zo is er elke keer waarschijnlijk wat. D. timmert nu gewoon terug, ha ha
@ bulldog: Je kunt de babyfoon ook altijd later aanschaffen. Dan kijk je het eerst even aan, en als je je er dan niet prettig bij voelt dat jhe er geen een hebt kun je hem altijd nog aanschaffen, inderdaad van de cadeaubonnen. Hier gisteren een hele leuke dag gehad. Geen zon, maar wel goede temperatuur en het belangrijkste, droog. Iedereen vond dat de jongens er allebei mooi uitzagen, we kregen een hoop complimentjes. J. was in een pak met stropdas en colbert, zo gaaf. En R. had ook een overhemd met zo'n klittenband-stropdasje aan, echt lief. We hebben alleen R. 2 keer wakker moeten maken gisteren. Eerst toen we weggingen en later nog een keer toen we foto's gingen maken. Dus tijdens de dienst werd hij een beetje huilerig, toen is mijn man met hem gaan hobbelen in de hal tot hij in slaap viel, en mijn man heeft toen nog net het ja-woord vanuit de deuropening kunnen zien. En J. vroeg steeds of we al klaar waren. Op zich heeft hij heel goed stilgezeten hoor, maar af en toe hoorde je dan ineens: "Klaar?". En ik steeds: " Nee strakjes, bijna klaar". Op een gegeven moment zei ik maar: "We zijn bijna klaar en daarna gaan we taart eten" in de hoop dat hij dan stil zou blijven. Maar toen klonk het dus keihard door de zaal heen: "Waar is de taart nou?!" Iedereen lachen. En toen de kus was gegeven: "En nou klaar!" En toen stond hij op en liep hij weg! Maar het was niet storend, iedereen vond hem grappig. Na de dienst R. naar huis gebracht naar de oppas en wij nog tot 's avonds 21uur een leuke dag gehad. J. heeft zich al die tijd voorbeeldig gedragen, lief zitten spelen met zn auto's en zn stickertjes, taart gegeten, tijdens het diner gegeten als een grote vent. En daarna nog naar het cafe gegaan, en daar heeft hij nog een heleboel lol gehad met de ballonnen. We hadden besloten dat we zouden blijven totdat J. het zat was, en hij heeft het dus 21uur volgehouden. Om 21.30 sliep hij, zo laat is hij nog nooit naar bed geweest.
Bulldog: Joehoe.. nog maar twee weken werken! Heb het gevoel dat het bij jou zo snel is gegaan. Ellen: Grappig hoor hoe je het vertelt. Leuk dat R. nu door gaat krijgen dat D. ook terug timmert en dat hij niet meer alles kan maken..haha Coco: Alsnog gefeliciteerd! Wat heeft J. zich goed gedragen zeg en gelukkig is hij blijven zitten. Lijkt me zo schattig strak in pak. Kan ook wel begrijpen waarom iedereen er wel om kon lachen. Gelukkig was het droog!! Heeft er iemand na het stoppen met de pil last gehad van licht bloedverlies ook wel spotting genoemd. Mijn eerste cyclus was vrij lang. Ik was het zat tijdens mijn vakantie, want had last van spotting. Dus ben maar weer gaan plakken met de pleisterpil, want wilde gewoon lekker van mijn vakantie genieten. Sinds ik terug ben ben ik weer gestopt en ongie geweest en nu ff aankijken wat het deze maand word. Heb ook nu weer soms spotting, maar wel minder dan vorige keer.
@coco: wat fijn dat J zich de hele dag goed gedragen heeft! en dat jullie natuurlijk allemaal een mooie dag hebben gehad. ik ben benieuwd hoe het hier morgen zal gaan! gelukkig zijn er ook andere kindjes bij. dus chiel vermaakt zich wel! @first: ik heb nooit last gehad van spotting. hopelijk komt cyclus snel goed op gang!
Sjoon: Ik dacht ook wel dat ik eerst een paar maanden zou ontpillen. Met D. ben ik door de pil heen zwanger geworden. Is de eerste keer dat ik er zelf bewust mee ben gestopt. Mijn huisarts heeft mij tijdens spreekuur gebeld en zij gaf aan dat het regelmatig voorkomt en als het over 6 maanden niet over is, dan moet ik een afspraak maken. Dus even afwachten.
Nee, hier nooit spotting gehad. Ik ben 7 maanden voordat ik van J. zwanger werd met de pil gestopt en de eerste keer dat ik weer ongesteld werd duurde het meer dan 70 dagen geloof ik. Maar geen spotting gehad. Daarna niet meer aan de pil geweest.
@ellen ja dat schiet zeker al op ben wel blij als ik klaar ben met werken word nu wel zwaar en mn buik doet echt zeer als ik gewerkt heb. @coco ja das ook nog een optie ja om hem eventueel later aan te schaffen. gefeliciteerd met het huwlijk van je vader? fijn dat de kindjes het zo goed gedaan hebben!! @first ik vind het zelf ook super snel gaan hoor! morgen nog maar 9 weken... hier heb ik last van spotting gehad tijdens mn pil gebruik na de bevalling daarom ben ik daar toen mee gestopt! ik hoop voor je dat je cyclus snel goed loopt! zoonlief zit op de psz heb ik ff tijd voor mezelf....
Firstbaby: Nooit geen spotting gehad. Bulldog: Gaan de nachten bij jou op dit moment nog een beetje, lijkt me nu toch steeds zwaarder worden nu je al zo ver zwanger bent. Coco: Wat grappig om te lezen dat hij zo spontaan was tijdens de bruiloft!! Lekker dat je voor je jongste oppas had geregeld!! Anders word het een hele rommeldag!!
@ first: ik heb nog nooit spotting gehad. maar ja.. ik slik ook geen pil (mag ik ook niet , dus da's handig). hoop voor je dat je snelle een goede cyclus heb. @ sjoon: hoe gaat t met je? @ coco: Toch wel leuke dag gehad. En knap van J. dat hij t zo lang heeft vol gehouden. @ bulldog: 's nachts wordt Suzanne niet zo snel wakker. Joep heeft vooral 's avonds een huiluurtje. En dan leggen we 'm beneden in de box. Zodat hij z'n gang kan gaan en Suzanne kan dan lekker slapen. Rond de klok van 9. krijgt hij z'n fles en gaat dan naar boven naar z'n kamer om te gaan slapen. Daar wordt ze gelukkig ook niet wakker van. We zeggen wel altijd tegen Suzanne, als ze gaat slapen, dat Joep wakker kan worden. en mssn gaat huilen. Maar dat heeft ze maar een paar keer meegemaakt.
@ bulldog (weer ): ik vond deze zwangerschap ook veel sneller gaan dan bij de 1e. t vliegt echt snel voorbij. maar bij ons komt er geen 3e meer bij. dus ik heb er echt wel van genoten (ondanks de kwaaltjes die ik had).
Bianca: wat een mooie vent! Hier maken ze elkaar wel wakker, wel irritant. Vooral 's ochtends of als papa weggaat met de oudste wordt de kleinste wakker. Gelukkig 's nachts niet. Ik kan me er wel druk om maken maar dat helpt niet veel...
hey iedereen!! Alles goed met jullie? Ik ben hier al een hele tijd niet geweest... Ik heb gezien dat er al kleine brusjes zijn bijgekomen Proficiat daarvoor!!! Volgende maand is het zover, onze kleine baby'tjes worden al 3jaar, ongelofelijk hoe snel ze groeien!!! Hier gaat alles goed met Melania en kleine zusje Leani! groetjes van ons
Bianca: Wauw wat een mooi ventje zeg en zo'n mooi gaaf gezichtje!! xxxx1974: Jammer dat ze elkaar wakker maken, maar jah zoals je al zeg je kan er niet veel aan veranderen. joyce: LEuk je hier ook weer eens te zien is lang geleden, leuk dat jij ondertussen ook alweer 2 meiden heb!
@ alle dames: Thanks voor het reageren op mijn spotting verhaal. We kijken het komende maand aan. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus is.. Bianca: Wooww wat is Joep CUTE!!! Zo schattig. Joyce: Drie jaar alweer he? Ik schrik er soms van hoe groot hij alweer is en wat een taal ze spreken.
Hey Joyce, dat is lang geleden. Leuk om weer eens wat van je te horen. En inderdaad, bijna 3 jaar alweer....