juni 2008 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Moonfairy, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ja, ik dat dat dat gevoel dat je hebt het indalen is.

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bianca: Leuk kado hoor een schommel, hebben wij hier gegeven met 2 jaar vind ze nog steeds super!!

Bulldog: Ik denk ook dat het van het indalen komt!! Hier had ik dan van die gemene steken erbij!!
    Met drie jaar moeten we weer bij cb komen, dan krijgen ze de ogentest hier nog geen oproep gehad maar meestal lopen ze hier iets achter!! En dan met 3 jaar 9maanden voor het laatst!

Coco: Super zeg dat je jongste het zo goed doet, lekker genieten is dat!!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja hij doet echt echt super qua groeien en qua ontwikkeling.
    Nu alleen nog een klein beetje doorslapen en ik heb een voorbeeldbaby.

Gaan jullie trakteren op de psz/kdv? Wat gaan jullie maken? Ik ben al druk aan het verzinnen en rondkijken maar ik weet het nog niet. Ik ben al zo veel leuke dingen tegengekomen dat ik niet kan kiezen.

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

was een intake gesprek voor Joep. Maar ik vind t CB meestal bemoeizuchtig. Ik kom daar alleen maar voor lengte en gewicht dat Suzanne en Joep hebben. en voor de inentingen.

Ik weet dat ze rond 3 jaar een ogentest krijgen. maar meestal is t: thuis doet ze t toch allemaal wel en daar vertikt ze t. ;) hahahaha.

5. Blue Bird

ja, wij trakteren altijd op t kdv. Ik heb vorig jaar ijsjes gemaakt.
    van zo'n hoorntje met 3 of 4 spekjes er in. van dat doorzichtige cellofaan er om heen. Een kaartje er aan, dat Suzanne 2 wordt.
    nu heb ik nog een maand te tijd. maar ik moet er ook gaan nadenken wat t dit jaar wordt. ik vind t zelfs helemaal niet erg om t te doen. ik vind t wel leuk

6. Blue Bird

@ mineke: bij ons lopen ze ook achter op t CB. dus ik wacht rustig af.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb het dus nog nooit gedaan want J. zit pas sindskort op de psz. Maar het lijkt mij dus ook heel erg leuk om te doen. Zie ook zo veel leuks voorbij komen als ik op zoek ga naar inspiratie dat ik niet kan kiezen...

8. Blue Bird

@ bulldog: ik heb dat ook gehad. Ik had echt pijn. ik had t gevraagd aan m'n vk en die zei dat t van t indalen komt. ben je nu al met vakantie? je zou toch 2 weken eerder stoppen met werken?

9. Blue Bird

@ coco: je hebt zo'n website... iets van party-kids.nl (geloof ik). daar staan hele leuke ideeën op

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He, even over die ogentest op het cb he...
    In het boekje op pagina 80 staan die plaatjes die je thuis alvast kan doornemen met je kind. Dat hebben wij dus een beetje gedaan de afgelopen dagen. Het 7de plaatje, links van de auto, zit ik gewoon al dagen tegen mijn zoontje te zeggen dat het een kerk is. Maar zie nu opeens dat het een sleutel is.
    Volgens mij kan ik beter een ogentest gaan doen....
    (maar echt, ik vind het net een kerkje met een wolkje erboven, of verklaren jullie me nu voor gek?)
    En straks als we de afspraak hebben zal je zien dat mijn zoontje ook zegt dat het een kerk is, hahhaa)

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier staat de afspraak voor de 3-jaar controle trouwens al heel lang gepland, die hebben we meteen na het laatste cb-bezoek van J. vastgelegd.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Leuke site. Staat ook al zoveel op, ik wil alles wel maken, zo leuk allemaal he.

13. Blue Bird

@ coco: leuk he? daar heb ik vorig jaar die ijsjes vandaan met de spekjes. Nu moet ik weer iets gaan verzinnen, maar ik weet niet wat...

14. Blue Bird

nou coco, ik weet wat ik ga maken. ik ga een danoontje giraf maken.

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
  16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, diezelfde die ik net gepost heb!? Wat toevallig zeg, dat we dezelfde leuk vinden.
    Maar J. is ook helemaal gek van giraffen dus ik denk dat dat hier ook wel in de smaak zal vallen.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bianca, we hebben zo saampjes vandaag al 2 pagina's volgekletst, haha.

18. Blue Bird

hahahha ja dat klopt... wat zijn we toch aan t ouwehoeren ;)

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Volgens mij zijn de rest van de dames op vakantie Bianca. Haha, zo rustig hier vandaag.

Nou, ik ga maar eten samen met J. Dan mezelf opmaken en omkleden en me klaarmaken voor mijn werk.
    Gelukkig daarna lekker 2 dagen vrij, en orgen mag ik uitslapen en morgen gaan we de andere auto ophalen, dus wel leuke dingen om naar uit te kijken.
    Ik kom de avond wel door, al ben ik supermoe.

Fijne avond en fijn weekend meiden.
    Ik zal hier denk ik niet zo veel zijn, want hopelijk gaan we lekker veel dingen buitenshuis doen met het gezin.

Liefs!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@coco: ik zal je zeggen: dat is ook het eerste wat ik zei tegen chiel en na pas een keer of 6 kijken (en draaien van het boekje) zag ik er ook pas een sleutel in.. of wij zijn beide gek, of het boekje klopt dan niet! haha

Deel Deze Pagina