bevallingslijst 5 juni: essiegirl 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 31 okt: ilona intake november dec
bevallingslijst 5 juni: essiegirl 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 31 okt: ilona intake november dec
hey meiden mag nu ook zeggen dat ik juni mama ben ben op 8 juni uitgerekend maar ja hopen dat het goed gaat. had last van buikpijn vooral als je er op drukte en moest van vk een echo laten maken, maar helaas was er niet echt iets te zien. mijn baarmoeder en eileiders zagen er goed uit en buitenbaarmoederlijke zwangerschap kon ze wel uitsluiten dus dat is wel een opluchting maar ja is net 4 weken en dan heb je geluk als je al iets ziet zei ze. over 2 weken weer een echo en hopen dat we dan iets zien. hoor t allemaal wel hoe het met jullie gaat en allemaal proficiat´ groeten joel
bevallingslijst 1 juni: els2806 5 juni: essiegirl 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn 9 juni: ilona agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec
Hopelijk staat alles correct. Krijg morgen de resultaten van mijn bloedafname. Ik ben best wel nerveus, terwijl ik eigenlijk niet weet waarom? Proficiat aan de nieuwe juni-mama's
Alle nieuwkomers van harte gefeliciteerd! Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en mag 8 oktober naar de gyneacoloog (wil iemand dit ff op de agenda zetten?) De huisarts vind het belangrijk dat ik zo snel mogelijk ga om echt te kunnen bepalen wanneer ik zwanger ben geworden want ik ben 37 en dan krijg je uitgebreidere controle's. Mocht ik misschien een maandje eerder zwanger zijn geworden dan ben ik in ieder geval op tijd voor de controle's.
Ik mag me ook aansluiten bij de juni mamas. Wij zijn er net net achter en ik ga morgen gelijk een afspraak maken met de HA. Ik vind het nog heel onwerkelijk allemaal over hoe en wat verder nu. Voel me wel anders als anders, maar ik heb zelf heel veel hoofdpijn en heb last van duizeligheid. Maar dat zal er wel bijhoren denk ik. Iemand trouwens ook steken gehad, zeg maar tussen buik en borsten in? Of heb ik me vandaag gewoon even te druk gemaakt?